Przetargi.pl
Zakup 25 fabrycznie nowych laptopów z oprogramowaniem w ramach realizacji programu „ZDALNA SZKOŁA+” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Gmina Rozprza ogłasza przetarg

  • Adres: 97-340 Rozprza, ul. 900-lecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6496574, 6496108 w. 14 , fax. 446 158 006
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozprza
    ul. 900-lecia 3
    97-340 Rozprza, woj. łódzkie
    tel. 044 6496574, 6496108 w. 14, fax. 446 158 006
    REGON: 59064800800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 25 fabrycznie nowych laptopów z oprogramowaniem w ramach realizacji programu „ZDALNA SZKOŁA+” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup 25 fabrycznie nowych laptopów z oprogramowaniem w ramach realizacji programu „ZDALNA SZKOŁA+” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Zamawiający wskazuje, iż parametry laptopa nie mogą być mniejsze niż niżej opisane: 1. Procesor Intel Core I5-8250U (porównanie procesorów zgonie z CPU Mark ze strony cpubenchmark.net), 2. Pamięć RAM min. 8GB, 3. Dysk SSD min. 256GB, 4. Przekątna ekranu 15.6”, rozdzielczość FHD 1920 x 1080, kamera wbudowana w ramkę ekranu, 5. Wbudowane głośniki stereo, mikrofon, wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, 6. LAN 10/100/1000 Mbps (dopuszcza się zewn. kartę sieciową na USB), Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), moduł Bluetooth, porty: USB 3.0 – min. 1 szt., HDMI – min. 1 szt., USB 2.0 – min. 2 szt., RJ-45 7. Bateria Li-Ion lub Li-Polymer, zasilacz 8. Napęd optyczny DVD-RW (dopuszcza się napęd zewnętrzny pod USB) 9. Zainstalowany Windows 10 PL (wcześniej nie aktywowana), 10. Zainstalowany Office 2019 PL Standard wersja edukacyjna (wcześniej nie aktywowana) 11. Mysz optyczna lub laserowa o rozdzielczości min. 1000dpi, z rolką przewijania z trzema przyciskami, typ złącza USB, kolor czarny. 12. Słuchawki z mikrofonem, obuuszne, nauszne, regulacja głośności na przewodzie, mikrofon na pałąku lub wbudowany, podłączenie USB lub mini jack 3.5mm 4 pin (dopuszcza się zastosowanie adaptera mini jack3.5mm 4pin [M]-2x mini jack 3.5mm 3pin [F]) 13. Przedmiot zamówienia, wraz ze wszystkimi niezbędnymi kablami zasilającymi i sygnałowymi, złączami, przejściówkami itp., koniecznymi do prawidłowego podłączenia i uruchomienia dostarczonego sprzętu, zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego. Dostawa do Urzędu Gminy w Rozprzy, Al. 900 lecia 3, 97-340 Rozprza 14. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. 15. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń a ponadto musi on pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich ani innych praw osób trzecich. 16. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony wraz z certyfikatami, licencjami, deklaracjami zgodności CE, dokumentami niezbędnymi do dochodzenia uprawnień z tytułu gwarancji oraz instrukcjami w języku polskim. Nie dopuszcza się dostawy sprzętu fabrycznie odnowionego. 17. Wraz z przedmiotem zamówienia dostarczone zostaną dokumenty gwarancyjne. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przetargowej wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi, do których spełnienia zobowiązany jest wykonawca. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca bez uprzedniej zgody zamawiającego nie może zaoferować w przedłożonej ofercie innego asortymentu niż wskazany szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Ilekroć w SIWZ pojawiają się nazwy produktu lub patentu, to mają one charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu jedynie określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez „ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Dostarczany asortyment, składający się na przedmiot zamówienia musi nadawać się do natychmiastowego użytkowania i nie będzie posiadał wad fizycznych. Jednocześnie będzie fabrycznie nowy, pełnowartościowy oraz wyprodukowany wyłącznie ze 100% nowych elementów składowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1) do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ pkt. 1 – 4, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ, że nie podlega wykluczeniu ; 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3) zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w załączniku nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 1.1); 4) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do SIWZ w tym podana specyfikacja techniczna oferowanego laptopa wraz z dodatkowymi elementami uwzględniająca cały przedmiot zamówienia; W formularzu oferty w tabeli w pozycji 1 wykonawca ma wskazać producenta i model oferowanego procesora. W pozostałych pozycjach wykonawca musi podać parametry oferowanego sprzętu spełniające minimalne wymagania zamawiającego. Tam gdzie możliwe wykonawca podaje producenta a w pozostałych przypadkach podaje oferowane parametry 5) oryginał poręczeń/gwarancji wniesienia wadium należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy, do pokoju nr 17 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię; 6) oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby; 7) w przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnikiem uczestników wspólnie biorących udział w postępowaniu może być jeden z tych wykonawców; 8) jeżeli osoba upoważniona do reprezentacji wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach