Przetargi.pl
Zakup 25 fabrycznie nowych laptopów z oprogramowaniem w ramach realizacji programu „ZDALNA SZKOŁA+” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Gmina Rozprza ogłasza przetarg

  • Adres: 97-340 Rozprza, ul. 900-lecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6496574, 6496108 w. 14 , fax. 446 158 006
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozprza
    ul. 900-lecia 3
    97-340 Rozprza, woj. łódzkie
    tel. 044 6496574, 6496108 w. 14, fax. 446 158 006
    REGON: 59064800800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 25 fabrycznie nowych laptopów z oprogramowaniem w ramach realizacji programu „ZDALNA SZKOŁA+” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup 25 fabrycznie nowych laptopów z oprogramowaniem w ramach realizacji programu „ZDALNA SZKOŁA+” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Zamawiający wskazuje, iż parametry laptopa nie mogą być mniejsze niż niżej opisane: 1. Procesor Intel Core I5-8250U (porównanie procesorów zgonie z CPU Mark ze strony cpubenchmark.net), 2. Pamięć RAM min. 8GB, 3. Dysk SSD min. 256GB, 4. Przekątna ekranu 15.6”, rozdzielczość FHD 1920 x 1080, kamera wbudowana w ramkę ekranu, 5. Wbudowane głośniki stereo, mikrofon, wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, 6. LAN 10/100/1000 Mbps (dopuszcza się zewn. kartę sieciową na USB), Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac), moduł Bluetooth, porty: USB 3.0 – min. 1 szt., HDMI – min. 1 szt., USB 2.0 – min. 2 szt., RJ-45 7. Bateria Li-Ion lub Li-Polymer, zasilacz, - zainstalowany Windows 10 PL(wcześniej nie aktywowana), 8. Napęd optyczny DVD-RW (dopuszcza się napęd zewnętrzny pod USB) 9. Zainstalowany Windows 10 PL (wcześniej nie aktywowana), 10. Zainstalowany Office 2019 PL Standard wersja edukacyjna (wcześniej nie aktywowana) 11. Mysz optyczna lub laserowa o rozdzielczości min. 1000dpi, z rolką przewijania z trzema przyciskami, typ złącza USB, kolor czarny. 12. Słuchawki z mikrofonem, obuuszne, nauszne, regulacja głośności na przewodzie, mikrofon na pałąku lub wbudowany, podłączenie USB lub mini jack 3.5mm 4 pin (dopuszcza się zastosowanie adaptera mini jack3.5mm 4pin [M]-2x mini jack 3.5mm 3pin [F]) 13. Dostawa do Urzędu Gminy w Rozprzy, Al. 900 lecia 3, 97-340 Rozprza Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w treści SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi, do których spełnienia zobowiązany jest wykonawca. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji. Ilekroć w zapytaniu pojawiają się nazwy produktu lub patentu, to mają one charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu jedynie określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez „ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Dostarczany asortyment, składający się na przedmiot zamówienia musi nadawać się do natychmiastowego użytkowania i nie będzie posiadał wad fizycznych. Jednocześnie będzie fabrycznie nowy, pełnowartościowy oraz wyprodukowany wyłącznie ze 100% nowych elementów składowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 1.800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddział w Rozprzy nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu IZP.271.1.5.2020 Zakup 25 fabrycznie nowych laptopów z oprogramowaniem”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał poręczeń/gwarancji wniesienia wadium należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy, do pokoju nr 17 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie zamawiający wymaga aby w treści dokumentu znajdowała się co najmniej informacja, że dotyczy on oferty podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, a wadium wpłacone w banku uważa się za wniesione w sposób nieprawidłowy, gdyż nie jest wpłacone przelewem. Zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 7b oferta wykonawcy, który wpłaci wadium w banku podlegać będzie odrzuceniu, gdyż wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1) do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ pkt. 1 – 4, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ, że nie podlega wykluczeniu ; 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. 1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3) zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w załączniku nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 1.1); 4) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do SIWZ w tym podana specyfikacja techniczna oferowanego laptopa wraz z dodatkowymi elementami uwzględniająca cały przedmiot zamówienia; 5) oryginał poręczeń/gwarancji wniesienia wadium należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy, do pokoju nr 17 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię; 6) oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby; 7) w przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnikiem uczestników wspólnie biorących udział w postępowaniu może być jeden z tych wykonawców; 8) jeżeli osoba upoważniona do reprezentacji wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach