Przetargi.pl
Zakup 12 zestawów interaktywnych (tablica interaktywna, oprogramowanie, laptop, projektor) przeznaczonych do realizacji projektu pn.: Edukacja kluczem do przyszłości- wzbogacenia oferty edukacyjnej szkół z Gminy Łomianki realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w sześciu szkołach zlokalizowanych na terenie Gminy Łomianki.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7686302 , fax. 0-22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2010-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7686302, fax. 0-22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 12 zestawów interaktywnych (tablica interaktywna, oprogramowanie, laptop, projektor) przeznaczonych do realizacji projektu pn.: Edukacja kluczem do przyszłości- wzbogacenia oferty edukacyjnej szkół z Gminy Łomianki realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w sześciu szkołach zlokalizowanych na terenie Gminy Łomianki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup 12 zestawów interaktywnych do sześciu placówek oświatowych znajdujących się na terenie Gminy Łomianki. Przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 roku.W skład 1 szt. zestawu interaktywnego wchodzi: tablica interaktywna, laptop, projektor multimedialny, kabel sygnałowy, kabel audio. Ww sprzęt musi odpowiadać parametrom technicznym i jakościowym określonym poniżej przez Zamawiającego: Tablica: 1. Efektywna powierzchnia tablicy (obszar interaktywny, na którym można dokonać notatek, rysunków i wyświetlać obraz z projektora) 156,5 cm × 117,2 cm (przekątna 195,6 cm). 2. Format tablicy - 4 / 3. 3. Powierzchnia tablicy umożliwiająca pisanie powszechnie dostępnymi pisakami suchościeralnymi. 4. Komunikacja tablicy z komputerem i zasilanie - za pomocą przewodu USB. 5. Gwarancja producenta na tablicę min 5 lat. 6. Obsługa tablicy za pomocą załączonych pisaków i za pomocą palca. 7. Półka na pisaki automatycznie rozpoznająca, który pisak został podniesiony, aktywująca automatycznie przypisany w oprogramowaniu kolor linii lub gąbkę z sygnalizacją za pomocą LED, które urządzenie z półki jest aktywne. 8. Pisaki do obsługi tablicy bez elementów elektronicznych i mechanicznych. 9. W zastawie z tablicą cztery pisaki imitujące kolory czarny, czerwony, niebieski i zielony oraz gąbka do ścierania pisma elektronicznego. 10. W zestawie statyw do tablicy. 11. Zamawiający wymaga, aby oferowany statyw do tablicy interaktywnej był wykonany z materiałów wysokiej jakości, np. metalu, wymaga, aby był wyposażony w kółka umożliwiające przewożenie tablicy oraz dwa stabilizatory uniemożliwiające przechylenie się tablicy na osobę pracująca przy niej. Zamawiający wymaga, aby ciężar kompletu tj. statywu i zawieszonej na nim tablicy interaktywnej nie przekraczał 30 kg. Zamawiający wymaga również, aby statyw był oryginalnym akcesorium do tablicy, proponowanym przez producenta tablicy, wyposażonym we wszystkie niezbędne elementy montażowe. 12. Możliwość montażu tablic na ścianie. 13. Certyfikowany przez producenta tablicy serwis w Polsce. 14. Wraz z tablicą należy dostarczyć (w języku polskim): 1) przewodnik metodyczny dla nauczycieli dotyczący wykorzystywania tablicy w procesie dydaktycznym, 2) podręcznik użytkownika tablicy. 15. Tablica musi być zgodna z Dyrektywą ROHS. Oraz posiadać certyfikat CE 16. Autoryzowany przez producenta tablicy serwis w Polsce. Oprogramowanie do tablicy: 1. Polska wersja językowa oprogramowania. 2. Sterowanie komputerem przy pomocy interaktywnej tablicy. 3. Zmiana kolorów tła. 4. Wstawianie różnych rodzajów wzorców tła (np. papier w kratkę, papier w linie, papier nutowy, układy współrzędnych z tłem w kratkę itp.) z wewnętrznej bazy programu obsługującego tablicę. 5. Możliwość wstawiania obiektów z wewnętrznej bazy programu obsługującego tablicę (np. obrazów, animacji, gotowych szablonów). 6. Rozpoznawanie pisma ręcznego i jego konwersja na tekst. 7. Rozpoznawanie narysowanych odręcznie kształtów i przekształcanie ich na figury geometryczne. 8. Możliwość selektywnego ujawniania informacji umieszczonych na ekranie. 9. Wstawianie tekstu za pomocą klawiatury ekranowej. 10. Wypełnianie zamkniętych kształtów kolorem, gradientem, wzorem i wybranym plikiem graficznym. 11. Obracanie, przesuwanie i zmiana rozmiaru obiektów, notatek. 12. Możliwość grupowania i rozgrupowywania obiektów graficznych. 13. Regulacja stopnia przeźroczystości obiektów. 14. Wstawianie tabel i ich formatowanie (zmiana wielkości komórek, tła komórek, zmiana linii tabeli itp.). 15. Rozpoznawanie ręcznie narysowanej tabeli - przypisywanie wszystkich cech tabeli wprowadzonej z zasobnika. 16. Możliwość selektywnego ujawniania informacji umieszczonych w komórkach tabeli. 17. Definiowanie łączy do dowolnych obiektów (plików, stron html). 18. Porządkowanie kolejności stron poprzez mechanizm przeciągnij i upuść. Przenoszenie poprzez mechanizm przeciągnij i upuść obiektów miedzy stronami w oprogramowaniu tablicy. 19. Proste wstawianie zewnętrznych plików graficznych zapisanych w innych aplikacjach poprzez mechanizm przeciągnij i upuść pomiędzy oknem z zawartością katalogu i oknem programu dostarczanego wraz z tablicą. 20. Wstawianie plików wykonanych w technologii Flash z wewnętrznej bazy programu obsługującego tablicę. 21. Możliwość dodawania własnych plików Flash. 22. Możliwość modyfikowania zawartej w oprogramowaniu tablicy bazy obiektów poprzez dodawanie własnych obiektów oraz porządkowanie ich w drzewiastej strukturze katalogów i podkatalogów. 23. Zabezpieczenie tworzonego dokumentu przed jego utratą poprzez automatyczne zapisywanie go o wybrany interwał czasu oraz odtwarzanie dokumentu po jego niekontrolowanym zamknięciu w sytuacji krytycznej wywołanej niestabilnością systemu. 24. Możliwość powiększania wybranego fragmentu strony. 25. Narzędzia umożliwiające tworzenie własnych ćwiczeń interaktywnych dających możliwość automatycznej weryfikacji poprawności rozwiązań tych ćwiczeń. 26. Dodatkowe funkcje pozwalające zabezpieczyć elementy ćwiczeń interaktywnych przed przypadkowym przemieszczeniem i edycją przez użytkowników. 27. Pisanie na ruchomym lub zatrzymanym obrazie. 28. Zapisywanie wszystkich czynności ekranowych w postaci sygnału wideo plus dźwięk z mikrofonu. 29. Możliwość instalacji oprogramowania na dowolnej liczbie komputerów będących w dyspozycji instytucji posiadającej tablicę. 30. Możliwość instalacji oprogramowania w dowolnej liczbie przez użytkowników 31. Bezpłatny i nieograniczony czasowo dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania. 32. Zapisywanie materiału powstałego na tablicy w czasie zajęć (notatek, obiektów) w następujących formatach: plik obrazu, strona internetowa, dokument pdf. 33. Wpisywanie i zachowywanie notatek wykonanych przy pomocy tablicy w plikach popularnych aplikacji (przynamniej: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint). 34. Dostępna na stronie producenta aplikacja pozwalająca na podgląd plików stworzonych za pomocą oprogramowania producenta tablicy bez konieczności instalowania go na komputerze. 35. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni autoryzowany przez producenta serwis certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych Projektor multimedialny: 1. Rozdzielczość rzeczywista - 1024x768 pixeli 2. Rozdzielczość obsługiwana - 1600 x 1200 3. Jasność w trybie pełnym - minimum 3000 ANSI lumenów 4. Jasność w trybie ekonomicznym - minimum 2100 ANSI lumenów 5. Technologia wyświetlania obrazu - 3 x LCD 0,63 6. Kontrast minimum 2000:1 7. Odległość projekcyjna - od 0,9 m do 10 m 8. Wejścia sygnałowe - RGB x 1 9. Sterowanie systemowe - RS - 232 10. Żywotnośc lampy - 3000 h / 6000 h w trybie oszczędnościowym 11. Głośność - max. 29 dB w trybie oszczędnościowym 12. Pionowa korekcja trapezu - automatyczna i ręczna +/- 30 stopni 13. Zabezpieczenie anty kradzieżowe - min. 3 x elektroniczne, 1 x analogowe 14. Język Menu - min 25 języków 15. System chłodzenia lampy - umożliwia natychmiastowe wyłączenie projektora 16. Wbudowany głośnik - minimum 1 x 15 W 17. Waga - maksimum 3,6 kg 18. Gwarancja producenta na projektor min. 36 miesięcy 19. Gwarancja producenta na lampę min. 36 miesięcy 20. Wyposażenie: 1) Pilot 2) Komplet kabli sygnałowych i zasilających 3) Menu w języku polskim 21. Autoryzowany przez producenta serwis certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych. Laptop: 1. Procesor dwurdzeniowy w minimalnych parametrach 2.1GHz, 1 MB cache 2. Pamięć RAM: 3 GB DDR3 (1066 MHz) 1) Dysk min. 320 GB Serial ATA 2) 5400 RPM 3. Karta graficzna min 512 MB (DirectX10, SM 4.0, PureVideo 4. System operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional PL 6. Gwarancja min. 36 miesięcy 1) Wyjście: HDMI, D-Sub, wyjście mikrofonu 2) Stereo 3) WiFi IDEE 802.11 a/b/g/nLAN 100 Mbps 4) Bluetooth 5) expressCard 6) 3 x USB 7) Wbudowany mikrofon 8. Kamera 1,3 Mpix Kabel sygnałowy: 1. VGA 15 m. Kabel AUDIO: 1. 3,5 mm 15 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach