Przetargi.pl
Zakup 100 sztuk niszczarek biurowych. Sprawa nr TZ/370/59/11

Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 667 17 04, 667 17 05 , fax. 022 667 17 33
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5 3, 5
    01-748 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 667 17 04, 667 17 05, fax. 022 667 17 33
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 100 sztuk niszczarek biurowych. Sprawa nr TZ/370/59/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 100 sztuk niszczarek biurowych o następujących parametrach: 1) urządzenie przeznaczone do pracy ciągłej, 2) cięcie w 2 klasie (wg. DIN 32757) utajnienia, 3) wydajność cięcia minimum 25 ark. A4 (70g/m2), 4) szerokość wlotu minimum 400 mm, 5) pojemność kosza minimum 130 l, 6)zasilanie z sieci energetycznej 230V/50 Hz, według Polskich Norm dla tej kategorii urządzeń, 7) automatyczny Start/Stop, 8) sygnalizacja przepełnienia kosza, 9) sygnalizacja niedomkniętych drzwi, 10) sygnalizacja zacięcia, 11) odporność na zszywki i spinacze, 12) cięcie płyt CD i dyskietek, 13) noże tnące jednoelementowe, 14) moc silnika minimum 950W, 15) urządzenie powinno być wyposażone w osobną, zewnętrzną półkę (nie stanowiącą fragmentu obudowy) z możliwością jej demontażu lub złożenia, 16) posiadać oznaczenie CE. 2. Oferowane niszczarki biurowe muszą być: 1) fabrycznie nowe, 2) wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) wyposażone w kartę gwarancyjną (zawierającą min. nr tel., nr faks oraz adres e-mail do zgłoszenia awarii), kopię certyfikatu CE/deklarację zgodności z certyfikatem CE lub równoważne. 3. Techniczny instruktaż serwisowy: 1) Wykonawca przed realizacją dostawy niszczarek przeprowadzi instruktaż techniczny dla pracowników Zamawiającego (nie więcej niż 20 osób), w zakresie niezbędnym do samodzielnej eksploatacji zakupionych niszczarek, w zakresie podstawowych czynności serwisowych obejmujących demontaż, montaż, regulacje, konserwacje, ocenę zużytych części. Instruktaż zostanie potwierdzony wydaniem dla każdego z przeszkolonych pracowników Zamawiającego bezterminowych imiennych dokumentów upoważniających do kompleksowej obsługi niszczarek. 2) przeprowadzony techniczny instruktaż serwisowy zostanie potwierdzony podpisaniem bez uwag protokołu z technicznego instruktażu serwisowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 3) miejscem przeprowadzenia instruktażu będzie siedziba Zamawiającego 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5. Zamawiający dopuszcza inne miejsce przeprowadzenia instruktażu zlokalizowane w Warszawie. 4) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie i miejscu przeprowadzenia instruktażu nie później niż 10 dni kalendarzowych przed jego planowanym terminem. 5) Wykonawca wyposaży każdego z przeszkolonych pracowników w instrukcje obsługi oraz instrukcję serwisową w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301914008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 9.000,00 zł PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach