Przetargi.pl
Zakrzewo - modernizacja pompowni Miejscowość: Zakrzewo, gmina Miejska Górka, powiat rawicki, woj. wielkopolskie

Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Śniadeckich 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5295640 , fax. 065 5295671
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie
    ul. Śniadeckich 5 5
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5295640, fax. 065 5295671
    REGON: 00658640000410
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl i www.melioracja.leszno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakrzewo - modernizacja pompowni Miejscowość: Zakrzewo, gmina Miejska Górka, powiat rawicki, woj. wielkopolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pompowni o wymiarach 5,1*8,0 m z przybudówką 4,46*7,86 m. Zakres zamówienia obejmuje: - remont części podziemnej pompowni wraz z instalacją technologiczną, - remont budynku pompowni wraz ze stolarką okienną i drzwiową, - przebudowę instalacji siły, - wykonanie instalacji automatyki i monitoringu pracy pompowni, - wymianę instalacji elektrycznej, - odmulenie zbiornika wyrównawczego, - wymianę ogrodzenia obiektu, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych drogi dojazdowej - 319 m, - wykonanie zastawki, - odmulenie rzeki Pijawki na długości 3,2 km, - wykonanie nowej elewacji. Szczegółowy opis robót i ich wykonania znajduje się w: - dokumentacji projektowej, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321522
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 40 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji pompowni melioracyjnych, wodociągowych lub kanalizacyjnych oraz zrealizowali w ostatnich 5 latach licząc od wszczęcia postępowania co najmniej 1 pompownię o wartości co najmniej 1,0 mln zł, 3.dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania nie-zbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej) oraz osobą z uprawnieniami elektrycznymi, uprawniających do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia, przynależnych do Izby Inżynierów Budownictwa, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 1 000 000 zł, 5. zapewnią 5-letni okres gwarancji na wykonane zadanie i maks. 7 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych, 6.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 1,5 mln zł, 7. nie podlegają wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) warunki określone w pkt. 1 i 7 musi spełniać każdy podmiot z osobna, pozostałe warunki sumarycznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału zgodnie z formułą -spełniony lub niespełniony
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Ofertę wraz z oświadczeniami - wypełnioną i podpisaną wg wzoru formularza ofertowego. 2. Oświadczenie wykonawcy, że ma prawo do występowania w obrocie prawnym, potwierdzone aktualnym dokumentem stanowiącym podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej (odpis z właściwe-go rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji pompowni melioracyjnych, wodociągowych lub kanalizacyjnych, potwierdzone wykazem tego typu robót, wykonanych w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, charakteryzujących je parametrów, zgodnie z tabelą stanowiącą załącznik do spe-cyfikacji pn. Doświadczenie wykonawcy wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających, że roboty te zo-stały wykonane należycie (np. referencje, protokóły odbiorów). 4. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje / przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania niezbędnym do wykonania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej) oraz osobą z uprawnieniami elektrycznymi, uprawniających do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia, przynależnych do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem kopii tych dokumentów. 5. Oświadczenie, że znajduje, się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 1 000 000 zł oraz informację banku, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której potwierdza się: - wielkość posiadanych środków finansowych (np. w gotówce, w zaciągniętym, a nie wykorzystanym w całości kredycie gotówkowym, obrotowym itp.) w co najmniej wymaganej wysokości, - lub zdolność kredytową wykonawcy (zgodnie z przepisami art. 70 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 Prawo bankowe Dz.U. Nr 140 poz. 239 z późn. zm.) w co najmniej wymaganej wysokości, - lub w/w przypadki łącznie (połączenia środków) w celu spełnienia warunku dot. wymaganej wysokości środków. 6. Oświadczenie, że wykonawca zapewni 5 letni okres gwarancji na wykonane zadanie i max. 7 dni na podjęcie na-praw gwarancyjnych. 7. Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia-łalności gospodarczej na co najmniej 1,5 mln zł, potwierdzone aktualną polisą. 8. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pzp wraz z zaświadczeniami: - z urzędu skarbowego i ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek lub o uzyskaniu przewidzianych prawem zwolnień, odroczeń, rozłożeń na raty zaległych płatności względnie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składa-nia ofert, - aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) wymaga się, aby dokumenty wymagane w pkt. 2 i 8 przedstawiono osobno dla każdego partnera, pozo-stałe - sumarycznie. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski składa wymagane dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli takich dokumentów w tym kraju nie wydaje się dostarcza dokument, zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach