Przetargi.pl
Zakres I: • wykonanie Systemu Zarządzania Parkingami Strategicznymi „Parkuj i Jedź” (P+R) w m.st. Warszawa (Zadanie A); • wykonanie przeniesienia Dyspozytorni Węzła Komunikacyjnego Młociny do Centrum Zarządzania Parkingami (Zadanie B); • wykonanie remontu Systemu Dozoru Wizyjnego (VSS) wraz z instalacją nowego na terenie Węzła Komunikacyjnego Młociny (Zadanie C). Zakres II: serwis wszystkich systemów wykonanych w ramach Zakresu I.

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8268211 w. 224 , fax. 22 8267006, 8272552
  • Data zamieszczenia: 2019-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Żelazna 61
    00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8268211 w. 224, fax. 22 8267006, 8272552
    REGON: 12605780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakres I: • wykonanie Systemu Zarządzania Parkingami Strategicznymi „Parkuj i Jedź” (P+R) w m.st. Warszawa (Zadanie A); • wykonanie przeniesienia Dyspozytorni Węzła Komunikacyjnego Młociny do Centrum Zarządzania Parkingami (Zadanie B); • wykonanie remontu Systemu Dozoru Wizyjnego (VSS) wraz z instalacją nowego na terenie Węzła Komunikacyjnego Młociny (Zadanie C). Zakres II: serwis wszystkich systemów wykonanych w ramach Zakresu I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres I– Zadania A, B i C. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się: a) do wykonania Systemu Zarządzania Parkingami Strategicznymi „Parkuj i Jedź” (P+R) w m.st. Warszawa (Zadanie A); b) do wykonania przeniesienia Dyspozytorni Węzła Komunikacyjnego Młociny do Centrum Zarządzania Parkingami (Zadanie B); c) do wykonania remontu Systemu Dozoru Wizyjnego (VSS) wraz z instalacją nowego na terenie Węzła Komunikacyjnego Młociny (Zadanie C); - zwanych dalej: „Przedmiotem Zamówienia”. Przedmiot Zamówienia obejmuje wdrożenie systemów i instalacji określonych w dokumentacji projektowej, w tym: a) Centrum Zarządzania Parkingami (CZP); b) Systemów Dozoru Wizyjnego (VSS); c) Systemów Komunikacji Głosowej (SKG); d) Systemów Alarmowych Sygnalizacji Włamania i Napadu (I&HAS) wraz z Systemem Kontroli Dostępu (SKD); e) Systemów Nagłośnienia Informacyjnego (SNI); f) Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP); g) Systemów Zarządzania Budynkami – Lokalnych (LBMS) i Centralnego (CBMS); h) Systemów Zarządzania Parkingami - Lokalnych (LPMS) i Centralnego (CPMS). Przedmiot Zamówienia należy wykonać na następujących obiektach Zamawiającego: a) Węzeł Komunikacyjny Młociny zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Kasprowicza 145 oraz wchodzący w skład kompleksu Węzła parking P+R Metro Młociny. b) Parking P+R Metro Marymont, zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Włościańskiej 56. c) Parking P+R Metro Wilanowska, zlokalizowany w Warszawie, przy al. Wilanowskiej 236. d) Parking P+R Metro Ursynów, zlokalizowany w Warszawie, przy al. Komisji Edukacji Narodowej 100. e) Parking P+R Metro Stokłosy, zlokalizowany w Warszawie, przy al. Komisji Edukacji Narodowej 79. f) Parking P+R Anin SKM, zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Mieczysława Pożaryskiego 73. g) Parking P+R Wawer SKM, zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Widocznej 2A. h) Parking P+R Al. Krakowska, zlokalizowany w Warszawie, przy al. Krakowskiej 100. i) Parking P+R Ursus Niedźwiadek, zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Orląt Lwowskich 45. j) Parking P+R Połczyńska, zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Połczyńskiej 8. Zakres II. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zwanej dalej: Przedmiotem Zamówienia, polegającej na serwisie wszystkich systemów wykonanych w ramach umowy na wykonanie Zakresu I zamówienia, obejmującej: 1. wykonanie Systemu Zarządzania Parkingami Strategicznymi „Parkuj i Jedź” (P+R) w m.st. Warszawa (Zadanie A); 2. wykonanie przeniesienia Dyspozytorni Węzła Komunikacyjnego Młociny do Centrum Zarządzania Parkingami (Zadanie B); 3. wykonanie remontu Systemu Dozoru Wizyjnego (VSS) wraz z instalacją nowego na terenie Węzła Komunikacyjnego Młociny (Zadanie C); Przedmiot Zamówienia obejmuje wykonanie prac serwisowych dla wszystkich systemów, urządzeń i instalacji zrealizowanych w ramach Części I, w tym: a) Centrum Zarządzania Parkingami (CZP). b) Systemów Dozoru Wizyjnego (VSS). c) Systemów Komunikacji Głosowej (SKG). d) Systemów Alarmowych Sygnalizacji Włamania i Napadu (I&HAS) wraz z Systemem Kontroli Dostępu (SKD). e) Systemów Nagłośnienia Informacyjnego (SNI). f) Systemów Sygnalizacji Pożaru (SSP). g) Systemów Zarządzania Budynkami – Lokalnych (LBMS) i Centralnego (CBMS). h) Systemów Zarządzania Parkingami - Lokalnych (LPMS) i Centralnego (CPMS). Przedmiot Zamówienia należy wykonać na następujących obiektach Zamawiającego: a) Węzeł Komunikacyjny Młociny zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Kasprowicza 145 oraz wchodzący w skład kompleksu Węzła parking P+R Metro Młociny. b) Parking P+R Metro Marymont, zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Włościańskiej 56. c) Parking P+R Metro Wilanowska, zlokalizowany w Warszawie, przy al. Wilanowskiej 236. d) Parking P+R Metro Ursynów, zlokalizowany w Warszawie, przy al. Komisji Edukacji Narodowej 100. e) Parking P+R Metro Stokłosy, zlokalizowany w Warszawie, przy al. Komisji Edukacji Narodowej 79. f) Parking P+R Anin SKM, zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Mieczysława Pożaryskiego 73. g) Parking P+R Wawer SKM, zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Widocznej 2A. h) Parking P+R Al. Krakowska, zlokalizowany w Warszawie, przy al. Krakowskiej 100. i) Parking P+R Ursus Niedźwiadek, zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Orląt Lwowskich 45. j) Parking P+R Połczyńska, zlokalizowany w Warszawie, przy ul. Połczyńskiej 8. W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac serwisowych obejmujących następującego rodzaje prac: a) Prace konserwacyjne, b) Prace awaryjne, c) Wsparcie rozwojowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert końcowych wadium w wysokości 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z załącznikiem nr 2 do SWIZ), 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SWIZ); 3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ). 4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wykaz osób wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ); 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SWIZ); 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, o którym mowa w rozdziale IX SIWZ oraz na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 16-20 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na to, że podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) rozdziale X. 2. 2) - 4) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w rozdziale X. 5. 1) lit. b) niniejszej SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w X. 5. 1) lit. a), powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale X. 5. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 6 stosuje się. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 9. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innego podmiotu: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie należy dołączyć wraz z wnioskiem w oryginale. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. ------------------------------------------------------------------------ Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dokument musi być zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ) muszą być załączone: 1) wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale X SIWZ, 2) podpisana przez wykonawcę (stronę otrzymującą) umowa o zachowaniu poufności (załącznik nr 10 do SIWZ), 3) pełnomocnictwo do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oferty w przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku niedołączenia pełnomocnictwa do wniosku lub dołączenia pełnomocnictwa wadliwego, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia pełnomocnictwa, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, 5) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów, w przypadku, gdy Wykonawca wykazuje zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunków. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach