Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
ul. Partyzantów 36 36
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
REGON: 19003008390919 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKRES I - WYKONANIE OGRODZEŃ ORAZ WYPOSAŻENIE DWÓCH WYBIEGÓW DLA PSÓW NA TERENIE MIASTA GDAŃSKA. ZAKRES II - WYKONANIE I ZAMONTOWANIE TABLIC Z ZAKAZEM WYPROWADZANIA PSÓW NA TERENACH ZIELENI W GDAŃSKU. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres I - Wykonanie oraz wyposażenie dwóch wybiegów dla psów na terenie miasta Gdańska: 1. wybieg w Parku Akademickim 2. wybieg w Parku im. Jana Pawła II Zakres II - Wykonanie wraz z zamontowaniem tablic z zakazem wprowadzania psów na place zabaw oraz trawniki rekreacyjne i ozdobne na terenach zieleni w Gdańsku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453400006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: dla Zakresu I 1. Wykaże się doświadczeniem w realizacji robót ogólnobudowlanych i udokumentuje wykonanie w ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto, potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że roboty zostały wykonane należycie. dla Zakresu II 1. Wykaże się doświadczeniem w realizacji robót ogólnobudowlanych i udokumentuje wykonanie w ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 8.000 zł brutto, potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku gdy wykonawca ubiega się o zamówienie w Zakresie I i II wystarczy że spełnia warunki uczestnictwa określone dla Zakresu I. 2. Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceniane będzie na podstawie dokumentów i oswiadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. dla Zakresu I Spełnienie warunków opisanych pkt III ppkt 1 należy udokumentować poprzez wykaz robót sporządzony wg wzoru - zał. 1b SIWZ oraz dokumenty np. referencje potwierdzające, że roboty wykazane zostały wykonane należycie . dla Zakresu II Spełnienie warunków opisanych pkt III ppkt 1 należy udokumentować poprzez wykaz robót sporządzony wg wzoru - zał. 1b SIWZ oraz dokumenty np. referencje potwierdzające, że roboty wykazane zostały wykonane należycie. Spełnienie warunku opisanych pkt III ppkt 2 poprzez oswiadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniawarunki art. 22 ust. 1 Pzp - oświadczenie wg wzoru SIWZ. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgodnie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,. SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodne z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane(Dz. U z dn. 22.10.2008r Nr 188, poz. 1155).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną