Przetargi.pl
ZAKRES I Świadczenie usług w zakresie ochrony przeciwpożarowej w obiektach Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. ZAKRES II Świadczenie usług w zakresie służby bezpieczeństwa i higieny pracy na rzecz Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6353289 , fax. 0-22 8877828
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie
    ul. Świętojerska 9 9
    00-236 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6353289, fax. 0-22 8877828
    REGON: 14017194800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mscdn.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKRES I Świadczenie usług w zakresie ochrony przeciwpożarowej w obiektach Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. ZAKRES II Świadczenie usług w zakresie służby bezpieczeństwa i higieny pracy na rzecz Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : ZAKRES I Świadczenie usług w zakresie ochrony przeciwpożarowej w terminie od 15 stycznia do 31 grudnia 2010 r. - zgodnie z art. 4 i 8 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. Nr 147, poz. 1229 z 2002 r.) oraz Rozporządzenia MSWiA z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563 z 2006 r.) w nw. obiektach Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli: - Warszawa: ul. Świętojerskiej 9, ul. Solec 57, ul. Rzymowskiego 36; - Płock, ul. Gałczyńskiego 26; - Ciechanów, ul. Wyzwolenia 10A; - Ostrołęka, ul. Zawadzkiego 1; - Siedlce, ul. O. Langego 6; - Radom, ul. Kościuszki 5A; - Mińsk Mazowiecki, ul. Budowlana 4. Zapoznawanie pracowników z aktualnymi przepisami przeciwpożarowymi - na bieżąco. Kontrolowanie obiektów MSCDN - nie rzadziej niż 2 razy do roku w każdym Wydziale/Siedzibie głównej/ PMiSP (formalne potwierdzenie tych czynności). Dokonywanie przeglądów technicznych podręcznego sprzętu gaśniczego - nie rzadziej niż 2 razy do roku w każdym Wydziale/Siedzibie głównej/ PMiSP (formalne potwierdzenie tych czynności). Dokonywanie przeglądów technicznych i konserwacji sieci wodociągowych przeciwpożarowych - nie rzadziej niż 2 razy do roku w każdym Wydziale/Siedzibie głównej/ PMiSP (formalne potwierdzenie tych czynności). Przeprowadzanie prób ciśnieniowych węży ciśnieniowych oraz formalne potwierdzenie tych czynności - na bieżąco. Przeprowadzanie ćwiczeń ewakuacji ludzi z obiektu - zgodnie z wymogami określonymi w przepisach p.poż. (formalne potwierdzenie tych czynności). Przygotowywanie obiektów do prowadzenia akcji ratowniczej. Rozmieszczanie i montaż znaków ewakuacyjnych i ochrony przeciwpożarowej w obiektach - na bieżąco. Opracowywanie i bieżąca aktualizacja Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla obiektu. Przeglądy techniczne i konserwacja sieci wodociągowych przeciwpożarowych (formalne potwierdzenie tych czynności). Bieżąca współpraca z organami nadzoru oraz prowadzenie dokumentacji (oryginały dokumentów pozostają w Wydziałach, kopie w segregatorze w siedzibie głównej MSCDN, przy czym za bieżące uzupełnianie kopii dokumentów w tym segregatorze odpowiada przedstawiciel Firmy realizującej usługi. Współpraca z pracownikami MSCDN wyznaczonymi do : a) udzielania pierwszej pomocy, b) wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników. W przypadku stwierdzenia niesprawności urządzeń przeciwpożarowych czy braku elementów wyposażenia niezbędnych z punktu widzenia przepisów p.poż Oferent przekazuje je do naprawy do specjalistycznej firmy lub dokonuje zakupu - na koszt MSCDN, po uprzednim uzgodnieniu szczegółów z dyrektorem ds. administracyjno-kadrowych (odrębna faktura wystawiona przez firmę specjalistyczną lub hurtownię). ZAKRES II Świadczenie w terminie od 15 stycznia do 31 grudnia 2010 r. [na podstawie art. 23711 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94, z późn. zm.)] usług w zakresie służby bezpieczeństwa i higieny pracy obejmujących realizację zadań, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.). Przeprowadzanie w MSCDN kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy - na bieżąco, ale nie rzadziej niż 2 razy do roku w każdym Wydziale/Siedzibie Głównej MSCDN/ Pracowni Metod i Szkoleń Psychospołecznych. Informowanie Dyrektora ds. Administracyjno-Kadrowych o stwierdzonych w MSCDN zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń - na bieżąco. Sporządzenie i przedstawianie Dyrektorowi ds. Administracyjno-Kadrowych analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w MSCDN zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy - 1 raz w roku. Przedstawianie Dyrektorowi ds. Administracyjno-Kadrowych wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy - na bieżąco. Opracowywanie i aktualizowanie wymaganych przepisami wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz instrukcji szczegółowych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy - na bieżąco. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe - na bieżąco. Współpraca z Wieloosobowym Stanowiskiem ds. Kadr i Szkoleń w prowadzeniu rejestrów i kompletowaniu dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby - na bieżąco. Prowadzenie dokumentacji wynikającej z wykonywania zadań służby bhp (oryginały dokumentów pozostają w Wydziałach, kopie w segregatorze w siedzibie głównej MSCDN, przy czym za bieżące uzupełnianie kopii dokumentów w tym segregatorze odpowiada przedstawiciel Firmy realizującej usługi). Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy - na bieżąco. Opracowywanie i aktualizacja tzw. ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy - oddzielnie dla każdego Wydziału (uniwersalne dla trzech grup zawodowych: nauczycieli, pracowników administracyjnych oraz pracowników obsługi) - na bieżąco. Organizowanie szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników - na bieżąco. Współdziałanie z zakładowymi organizacjami związkowymi przy: a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach, b) podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy. Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy - na bieżąco. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki i higieny pracy oraz ergonomii - na bieżąco. Współpraca z organami nadzoru - na bieżąco. Współpraca z pracownikami MSCDN wyznaczonymi do: a) udzielania pierwszej pomocy, b) wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752511104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami, oświadczeniami oraz zaświadczeniami a także posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz wykonywania określonej działalności, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy, 6) spełniają wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171 poz.1058) oraz niniejszą specyfikacją, 7) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wymagane prowadzonym postępowaniem: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy dla Zakresu I - załącznik Nr 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy dla Zakresu II - załącznik Nr 2. 3. Formularz ofertowy - załącznik nr 3. 4. Wzór umowy - załącznik nr 4. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy pzp - załącznik nr 5. 6. Wykaz usług - załącznik nr 6. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną każdy z podmiotów osobno. 8. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną każdy z podmiotów osobno. 10. Kopię ubezpieczenia OC w związku z prowadzoną działalnością. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -załącznik nr 6. należy załączyć dokumenty, z których jednoznacznie wynika, iż dana osoba posiada kwalifikacje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mscdn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach