Przetargi.pl
ZAKOŃCZENIE BUDOWY STADIONU - INSTALACJE ELEKTRYCZNE.

Wrocław 2012 Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 54-118 Wrocław, Al. Śląska 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 776 80 00 , fax. 71 776 80 01
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocław 2012 Sp. z o.o.
    Al. Śląska 1 1
    54-118 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 776 80 00, fax. 71 776 80 01
    REGON: 02064893200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKOŃCZENIE BUDOWY STADIONU - INSTALACJE ELEKTRYCZNE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. INSTALACJA OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO I DOZOROWEGO. a. Wykonać inwentaryzację istniejącego oświetlenia. b. Sprawdzić poprawność działania systemu sterowania oświetleniem podstawowym i dozorowym na całym Stadionie, z analizą poprawnego doboru zabezpieczeń, przekaźników. c. Natężenie oświetlenia powinno spełniać wymogi zawarte w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w siwz, oraz obowiązujących przepisów i norm. d. Uzupełnić brakujące oprawy, naprawa uszkodzonych opraw, poprawić montaż opraw, uzupełnić opisy na puszkach przewodów zasilających dane oprawy. Ilości uzgodnić w trakcie wizji lokalnej. e. Zapewnienie miejscowego załączania i wyłączania oświetlenia dozorowego we wszystkich strefach komunikacyjnych stadionu i parkingu, z nadrzędnym systemem załączania i wyłączania systemem BMS. f. Uzupełnić dławiki uszczelniające w oprawach w częściach otwartych Stadionu. g. Wymienić uszkodzone źródła światła w oprawach. h. Przeanalizować obecne ustawienie opraw doświetlenia na poziomie L4. i. Przystosowanie systemu sterowania oświetleniem do systemu BMS, z możliwością programowania scenariuszy oświetlenia budynku w zależności od odbywających się imprez (harmonogram załączania i wyłączania). j. Oświetlenie płyty boiska: wymiana uszkodzonych elementów opraw oświetleniowych (klosze około 6 szt.,) wymiana spalonych źródeł światła, montaż uszkodzonej oprawy oświetleniowej - oprawa dostarczy inwestor, uporządkowanie załączania opraw zgodnie z projektem wykonawczym ( projekt do wglądu u Zleceniodawcy), sprawdzenie, uzupełnienie i uruchomienie systemu kontroli załączania opraw z poziomu BMS, pogrupowanie opraw zgodnie ze scenariuszem zawartym w projekcie wykonawczym - projekt do wglądu u Inwestora podczas inwentaryzacji systemu. k. Iluminacja obiektu: wymienić uszkodzone elementów opraw oświetleniowych dokonać korekty w ustawieniu opraw oświetleniowych wymienić styczniki oraz uszkodzone aparaty w rozdzielniach iluminacji sprawdzenie i uruchomienie instalacji z poziomu BMS według uzgodnionych harmonogramów pracy, przekazanie zainstalowanego oprogramowania oraz programu umożliwiającego programowania określonych scen II. INSTALACJA OŚWIETLENIA AWARYJNEGO. a. Wykonać inwentaryzację oświetlenia awaryjnego. b. Sprawdzić poprawność działania Centralnej Baterii wraz z jej podstacjami, diagnostyka podzespołów, baterii akumulatorów oraz ich ewentualna wymiana. c. Przystosowanie Centralnej Baterii do współpracy z systemem BMS w pełnym zakresie z możliwością zmiany sposobu pracy opraw awaryjnych z poziomu BMS i Centralnej Baterii oraz możliwością programowania scenariuszy oświetlenia budynku w zależności od odbywających się imprez (harmonogram załączania i wyłączania). d. Wykonać inwentaryzację systemu monitoringu opraw awaryjnych z inwerterami. e. Na obiekcie zostało zamontowanych około 1400 szt. opraw awaryjnych z inwerterami oraz około 2100szt. opraw z Centralnej Baterii. Uszkodzone moduły należy przekazać Inwestorowi i dostarczyć oraz zamontować nowe. Sprawdzić poprawność zaadresowanych modułów w oprawach oraz zaadresowanych inwerterów zgodnie z dokumentacją wykonawczą. Testy systemu monitoringu opraw i ewentualne dodatkowe okablowanie w celu uruchomienia systemu. f. Wykonać pełną inwentaryzację oświetlenia awaryjnego barierek schodów trybun. Usunąć ewentualne zwarcia i uszkodzenia. Sprawdzić poprawność oprzewodowanie lampek oraz zasilaczy ( przeanalizować obciążenie zasilaczy i zabezpieczeń). System należy podłączyć do systemu BMS i dokonać jego pełnego rozruchu. g. Rozruch pełnego systemu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z systemem BMS. h. Pełna dokumentacja powykonawcza systemu. i. Wszystkie oprawy mają być oznaczone w sposób stały i widoczny. j. Natężenie oświetlenia powinno spełniać wymogi zawarte w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w załączeniu, oraz obowiązujących norm i przepisów. k. Przekazanie oprogramowania CB oraz systemu monitoringu opraw awaryjnych. l. Przeszkolenie obsługi w zakresie eksploatacji i programowania systemu. III. INSTALACJA GNIAZD WTYKOWYCH I ZASILANIA URZĄDZEŃ TECHNOLOGICZNYCH. a. Wykonać inwentaryzację istniejących rozdzielnic obiektowych instalacji gniazd wtykowych i zasilania urządzeń technologicznych. b. Przeanalizować poprawność doboru zainstalowanej aparatury, uzupełnić i wymienić uszkodzone aparaty elektryczne oraz osprzęt, c. Opisać puszki łączeniowe na korytkach, sterach nadsufitowych. d. Sprawdzić poprawność podłączeń urządzeń technologicznych np.: FC, grzejników elektrycznych, wentylatorów, punktów dystrybucyjnych, itp. e. Sprawdzić poprawność sterowania odbiorników technologicznych np.: wentylacji, klimatyzacji. f. Dobudować brakujące elementy instalacji oraz linii zasilających. IV. INSTALACJA WENTYLACJI I KLIMATYZACJI. a. Wykonać inwentaryzację istniejących systemu wentylacji i klimatyzacji oraz rozdzielnic zasilających i automatyki sterowania. b. Przeanalizować poprawność doboru zainstalowanej aparatury, uzupełnić i wymienić uszkodzone aparaty elektryczne oraz osprzęt. c. Sprawdzić poprawność podłączeń oraz oznaczeń i opisów urządzeń systemu, sprawdzić poprawność sterowania odbiorników. d. Opisać puszki łączeniowe na korytkach, w sterach nadsufitowych. e. Dobudować brakujące elementy instalacji oraz linii zasilających. f. Rozbudowa opomiarowanie central wentylacyjnych w zakresie uzgodnionym podczas wizji lokalnej. g. Zapewnienie integracji instalacji wentylacji i klimatyzacji z systemem automatyki budynku BMS, systemem detekcji gazu oraz SAP. Sprawdzenie poprawności działania zgodnie ze scenariuszami pożarowymi. h. Zapewnienie zdalnego i lokalnego sterowania central wentylacyjnych i klimatyzacji. V. INSTALACJA KLAP POŻAROWYCH I ZAWORÓW POZAROWYCH a. Wykonać inwentaryzację istniejących instalacji oraz rozdzielnic zasilających. b. Przeanalizować poprawność doboru zainstalowanej aparatury, uzupełnić i wymienić uszkodzone aparaty elektryczne oraz osprzęt. c. Sprawdzić poprawność podłączeń oraz oznaczeń i opisów urządzeń systemu. d. Dobudować brakujące elementy instalacji oraz linii zasilających. e. Zapewnić integrację instalacji z systemem automatyki budynku BMS oraz SAP. f. Sprawdzenie poprawności działania zgodnie ze scenariuszami pożarowymi. VI. INSTALACJA LPG i CO a. Wykonać inwentaryzację istniejących instalacji oraz rozdzielnic zasilających. b. Przeanalizować poprawność doboru zainstalowanej aparatury, uzupełnić i wymienić uszkodzone aparaty elektryczne oraz osprzęt. c. Sprawdzić poprawność podłączeń oraz oznaczeń i opisów urządzeń systemu. d. Dobudować brakujące elementy instalacji oraz linii zasilających. e. Zapewnienie integracji instalacji z systemem automatyki budynku BMS oraz instalacją JetFan. VII. INSTALACJA OGRZEWANIA ELEKTRYCZNEGO ORAZ RUR INSTALACYJNYCH a. Wykonać inwentaryzację istniejących instalacji oraz rozdzielnic zasilających. b. Przeanalizować poprawność doboru zainstalowanej aparatury, uzupełnić i wymienić uszkodzone aparaty elektryczne oraz osprzęt. c. Sprawdzić poprawność podłączeń oraz oznaczeń i opisów urządzeń systemu. d. Dobudować brakujące elementy instalacji oraz linii zasilających. e. Uruchomić i sprawdzić poprawność działania instalacji, sterowania, załączania i wyłączania z poziomu BMS. f. Zapewnienie integracji instalacji z systemem automatyki budynku BMS . g. Dostarczyć i zamontować w pomieszczeniach energetycznych i szachtach instalacyjnych grzejniki elektryczne z termostatem: 1000W - 85szt. Do grzejników wykonać zasilania zakończone gniazdem wtykowym 16A. VIII. ROZDZIELNICE STREFOWE ( dotyczy wszystkich rozdzielni na obiekcie z wyłączeniem rozdzielni w stacjach transformatorowych i rozdzielni oświetlenia terenu ROT) a. Wykonać inwentaryzację istniejących rozdzielni. b. Przeanalizować poprawność doboru zainstalowanej aparatury, uzupełnić i wymienić uszkodzone aparaty elektryczne oraz osprzęt. c. Sprawdzić poprawność podłączeń oraz oznaczeń i opisów. d. Uzupełnić brakujące opisy kabli i przewodów ( oznaczyć należy żyły kabli i przewodów w rozdzielniach) zgodnie z dokumentacją powykonawczą. e. Naprawić lub wymienić uszkodzone obudowy rozdzielni, drzwi, zamki, listwy instalacyjne, zaciski, izolatory, maskownice, uzupełnić dławice i dławiki. f. Drzwi rozdzielnic wyposażyć w kopertę wraz z aktualną dokumentacją. IX. TRASY KABLOWE a. Wykonać inwentaryzację tras kablowych. b. Naprawić uszkodzone trasy kablowe w części stadionu, w kanale technicznym oraz kanalizacji NN. c. Uporządkować przewody i kable instalacji na korytkach, drabinkach, w kanale technicznym oraz w kanalizacji NN ( w studniach kablowych zamontować wsporniki oraz oznaczniki na kable). Opisać puszki łączeniowe na korytkach, d. Poprawić mocowanie kabli i przewodów na korytach i drabinkach ze szczególną uwagą na kable pożarowe. e. Uzupełnić uszkodzone przegrody pożarowe. f. Wyczyścić studnie kanalizacji NN, kanał technologiczny oraz korytka kablowe. g. Przy bramie A zamontować rozdzielnię IP 54 wyposażoną w wyłącznik główny, sygnalizację obecności napięcia, 2 gniazda 3-faz.32A, 3 gniazda 1-faz. 16A zabezpieczone wyłącznikami instalacyjnymi z członem różnicowoprądowym każde. Zasilanie wykonać kablem YKY 5x25mm2 ze stacji ST1 rozdzielni RG. Kabel prowadzić w istniejącej kanalizacji. X. INNE. a. Uzupełnić połączenia wyrównawcze zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Przystosowanie rozdzielni oraz urządzenia do współpracy z systemem BMS. c. Uporządkować pomieszczenia elektryczne. d. Dostawy: - moduły adresowalne oraz inwertery do opraw awaryjnych - 25szt. - moduły adresowalne do opraw awaryjnych zasilanych z Centralnej Baterii - 25szt. - zasilacze do opraw w barierkach trybun - 5 szt. - statecznik elektroniczny do opraw - 25szt. - miernik do pomiaru natężenia oświetlenia np. LXP-1 - 1szt. - torba monterska np. Firmy Haupa - 2szt. - drabina monterska aluminiowa ,13 stopni - 1 szt. - źródła światła - świetlówki liniowe do zainstalowanych opraw oświetleniowych G13 -58W-50szt, 36W-50szt,18W- 50szt, 14W - 25szt. - źródła światła - świetlówki kompaktowe do zainstalowanych opraw oświetleniowych G24 -18W-25szt, 42W-25szt,26W- 20szt, 22W-20szt. e. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz wiedzą inżynierską, z uwzględnieniem wytycznych producentów zainstalowanych urządzeń i aparatów. XI. DOKUMENTACJA ODBIOROWA. a. Dostarczyć dokumentację z inwentaryzacji oraz zakresu wykonanych prac w trakcie realizacji umowy . b. Dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty na zainstalowane urządzenia i aparaty na obiekcie. c. Wykonać i dostarczyć protokoły pomiarów instalacji elektrycznej: skuteczności ochrony od porażeń, rezystancji izolacji, natężenia oświetlenia podstawowego, pomiary natężenia awaryjnego, pomiary rezystancji uziemienia, pomiary rezystancji uziemienia oraz połączeń wyrównawczych instalacji. d. Dostarczyć pełną dokumentację rozruchową zainstalowanych urządzeń oraz aparatury . e. Dostarczyć instrukcje eksploatacji zainstalowanych urządzeń i aparatów. f. Dostarczyć instrukcje eksploatacji instalacji elektrycznej. g. Dostarczyć dokumentację powykonawczą wykonaną przez uprawnione osoby z zestawieniem zainstalowanych urządzeń i aparatów elektrycznych oraz kosztorysem powykonawczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100123
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: rafal.blaga@2012.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną