Przetargi.pl
Zakładanie i utrzymanie rabat sezonowych na terenie miasta Tychy w 2023 roku

GMINA MIASTA TYCHY ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTA TYCHY
    al. Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    REGON: 278348986
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakładanie i utrzymanie rabat sezonowych na terenie miasta Tychy w 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące swym zakresem zakładanie i utrzymanie rabat sezonowych na terenie miasta Tychy w 2023 roku.2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:2.1.utrzymanie i pielęgnację rabat sezonowych zlokalizowanych na terenie miasta,2.2.sadzenie wraz z zakupem i dostawą materiału roślinnego oraz przygotowaniem podłoża pod sadzenie.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:3.1.Załączniku nr 2 do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,3.2.Załączniku nr 3 do SWZ: kosztorys ofertowy zawierający wykaz prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego,3.3.Załączniku nr 4 do SWZ: wykaz terenów wraz ze wskazaniem gatunków roślin i ich szacunkową ilością niezbędną do wykonania obsad,3.4.Załączniku nr 5 do SWZ: projektowane postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium na czas związania ofertą o wartości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. Pieniądzu,3.2. Gwarancjach bankowych,3.3. Gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt. 3.2.- 3.4., dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy – Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach,ul. Budowlanych 43, 43-100 Tychy.5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:83 1240 2975 1111 0010 6677 5534PEKAO Bank Pekao S.A.Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego (DO.261.28.2022).7. Wadium w formie niepieniężnej:7.1. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7.2. Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego (DO.261.28.2022).7.3. Udzielona gwarancja:7.3.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,7.3.2. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie,7.3.3. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,7.3.4. treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji,7.3.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:1.1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje co najmniej jedną (1) (zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednej umowy) usługę obejmującą swym zakresem obsadę i pielęgnację rabat składających się z roślin zielnych o wartości min. 50 000,00 zł brutto - usługa ta powinna być realizowana przez okres nie krótszy niż 3 miesiące w ramach jednej umowy.1.1.1. Na potrzeby oceny spełniania warunków udziału pod pojęciem „rośliny zielne” Zamawiający rozumie rośliny posiadające zieloną, niezdrewniałą lub tylko w pewnym stopniu zdrewniałą łodygę, czyli odwrotnie niż rośliny drzewiaste, których cechą jest łodyga zdrewniała. Ze względu na długość życia rośliny zielne dzielą się na rośliny jednoroczne, dwuletnie oraz byliny z wyłączeniem sianej łąki kwietnej.1.1.2. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym wyżej mowa w pkt 3.1., musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.1.1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:1.2.1. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót ogrodniczych do pełnienia nadzoru nad pracami związanymi z utrzymaniem zieleni i zakładaniem rabat sezonowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie co najmniej średnie o profilu ogrodniczym (architekt krajobrazu, ogrodnictwo lub sztuka ogrodowa) lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie lub ukończony kurs inspektora nadzoru terenów zieleni/kurs inspektora nadzoru prac w terenach zielni oraz posiadał co najmniej roczne (1) doświadczenie zawodowe w ciągu ostatnich 5 lat (gdzie roczne doświadczenie zawodowe będzie liczone jako suma przepracowanych miesięcy na stanowisku kierowniczym związanym z pielęgnacją zieleni miejskiej).1.2.1.1. Osoba, o której mowa powyżej w pkt 1.2.1. musi posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy.1.2.1.2. Wymienioną powyżej w pkt 1.2.1. osobę ze strony Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach