Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 22211 Różanka, Różanka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 718 116
- Data zamieszczenia: 2017-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Różanka
22211 Różanka, woj. lubelskie
tel. 825 718 116
REGON: 108922600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senior.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakip i dostawa pieluchomajtek, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, cewników, worków stomijnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior" w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieluchomajtek, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, cewników i worków do zbiórki moczu, worków stomijnych, do siedziby zamawiającego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach/ cechach nie gorszych niż te określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1a do SIWZ. 3. Wielkość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawiera „formularz oferty przetargowej” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2017 poz. 211 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby SPZOZ w Łukowie
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 5 części
Dodano: 2024-06-10 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa sprzętu ogólnomedycznego
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 6 części
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 6 części
Dodano: 2023-03-22 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2022-10-12 - Dostawa Pean jednorazowy prosty 14 cm.
Dodano: 2022-02-09 - Dostawa pincety automatycznej jednorazowej prostej 14 cm, Peam jednorazowy prosty 14 cm
Dodano: 2021-12-10