Przetargi.pl
Zajęcia wyrównawcze cz. II oraz zajęcia pozalekcyjne cz. II w ramach projektu - ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zajęcia wyrównawcze cz. II oraz zajęcia pozalekcyjne cz. II w ramach projektu - ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu: języka polskiego, języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki, biologii oraz zajęć pozalekcyjnych - w formie warsztatów z obsługi nowoczesnych multimediów, grafiki komputerowej, a także zajęć sportowych dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze, 32-853 Łysa Góra 274 (zwanym dalej MOS), dla którego organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony został na części (Zadania), tj.: Zadanie 1. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka polskiego. Zadanie 2. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka polskiego. Zadanie 3. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka niemieckiego. Zadanie 4. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka niemieckiego. Zadanie 5. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z języka angielskiego. Zadanie 6. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z języka angielskiego. Zadanie 7. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z matematyki. Zadanie 8. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z matematyki. Zadanie 9. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z fizyki. Zadanie 10. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z fizyki. Zadanie 11. Zajęcia wyrównawcze dla gr. I z biologii. Zadanie 12. Zajęcia wyrównawcze dla gr. II z biologii. Zadanie 13. Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z obsługi nowoczesnych multimediów. Zadanie 14. Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z grafiki komputerowej. Zadanie 15. Zajęcia sportowe. Zajęcia realizowane są w ramach projektu ,,ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii,,, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis każdych zajęć zawarto w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. 2) Szczegółowy opis poszczególnych części (Zadań) zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). 3) Na co najmniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem zajęć, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego harmonogram planowanych zajęć zawierający daty i godziny wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką zajęć opisaną w zał. nr 1 do SIWZ. Szczegółowy harmonogram realizacji Zadania musi być uzgodniony (podpisany) z Koordynatorem projektu oraz Dyrektorem Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze. Harmonogram należy ułożyć z uwzględnieniem specyfiki rozkładu dnia MOS - w szczególności uwzględniając czas na naukę własną, zajęcia wychowawcze w grupach, godziny posiłków itp. Realizacja zajęć może przebiegać w pojedynczych godzinach danego dnia. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne. 4) Zamawiający wymaga, aby zajęcia planowane były zgodnie z wytycznymi określonymi w zał. nr 1 do SIWZ. 5) Zamawiający przyjmuje, iż na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia godzina jest godziną lekcyjną, tzn. równa się 45 minutom. Jeżeli zajęcia będą trwać dłużej niż 45 minut zaleca się by Wykonawca uwzględnił podczas prowadzenia zajęć także czas na przerwę niezbędną dla odpoczynku i właściwego samopoczucia uczestników. 6) Zajęcia odbywać będą się na terenie MOS, w salach udostępnionych nieodpłatnie dla Wykonawcy, natomiast w przypadku realizacji Zadania 15 zajęcia odbywać się będą nieodpłatnie na terenie obiektów należących do MOS. 7) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania zajęć korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością MOS wyszczególnionych w zał. nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor MOS lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć. Pozostały sprzęt i materiały niezbędne do realizacji Zadania (części) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie na swój koszt. 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił w ramach Zadań: od 1 do 14 na własność każdemu uczestnikowi zajęć: a) materiały szkoleniowe/skrypty potrzebne do realizacji zajęć, b) materiały biurowe w postaci: bloku szkolnego w formacie A4 w kratkę, min. 50 kartek, teczkę z gumką w twardej oprawie oraz ponadto w ramach Zadania 14 - pamięć przenośną min. 4 GB (pen-drive). Przekazywane materiały biurowe muszą być nowe, nieużywane, a materiały szkoleniowe/skrypty muszą być sporządzone w sposób czytelny. 9) Zamawiający wymaga by zajęcia prowadziła osoba z wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, a w przypadku jej śmierci, długotrwałej choroby lub innej ważnej przyczyny, Wykonawca będzie zobligowany do złożenia stosownego, pisemnego uzasadnienia z określeniem powodu niemożliwości prowadzenia zajęć przez wykazaną osobę oraz wskazania innej osoby spełniającej warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca będzie również zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnienie w/w warunków. 10) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć - w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona i nazwiska osób szkolonych, plan zajęć (tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu zajęć (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących szkolenie, liczba wydanych zaświadczeń), materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja zajęć określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, przedmiotów Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu, o którym mowa wyżej. 11) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) poinformowania w pierwszym dniu zajęć uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach, materiałach szkoleniowych, w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, hasło promocyjne POKL. 12) CERTYFIKATY i ZAŚWIADCZENIA dla zajęć: Każdy z uczestników zajęć posiadający min. 80% obecności otrzyma zaświadczenie i certyfikat potwierdzające ukończenia zajęć. Uczniowie, którzy uczestniczyli w zajęciach, ale mają poniżej 80 % obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu lub/i certyfikacie o ukończeniu zajęć winny zostać umieszczone: imię i nazwisko uczestnika zajęć, szczegółowy zakres programowy zajęć (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Koordynatora projektu na etapie realizacji zamówienia oraz zapis właściwy dla nazwy zajęć występujący w nazwie każdego Zadania, tj.: np. dla Zadania 1: Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego będzie to sentencja: ,,Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego,,. 13) Wykonawca po zakończeniu zajęć przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu zajęć na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 14) W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczenia o ukończeniu / uczestnictwie w zajęciach, o których mowa pkt 12 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania zajęć danego uczestnika. 15) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody Koordynatora projektu nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy zajęć, osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy) oraz opiekun oddelegowany przez Zamawiającego. 16) Wykonawca po zakończeniu zajęć jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń / certyfikatów, o których mowa w Rozdz. II ust. 2 pkt 12 oraz oryginałów dokumentów, o których mowa w punktach 10, 13 i 14 SIWZ. 17) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach