Przetargi.pl
Zajęcia w stadninie koni z elementami jeździectwa i hipoterapii dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze cz. II

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zajęcia w stadninie koni z elementami jeździectwa i hipoterapii dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze cz. II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć w stadninie koni z elementami jeździectwa i hipoterapii dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze, 32-853 Łysa Góra 274 (zwanym dalej MOS), dla którego organem prowadzącym jest Powiat Brzeski współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia realizowane są w ramach projektu ,,Samodzielne życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii,,, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Na co najmniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem zajęć, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką opisaną w zał. nr 1 do SIWZ. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia musi być uzgodniony (podpisany) z Koordynatorem ds. projektu oraz Dyrektorem MOS w Łysej Górze. Harmonogram powinien być dostosowany do specyfiki rozkładu dnia MOS - w szczególności uwzględniając czas na naukę własną, zajęcia wychowawcze w grupach, godziny posiłków itp. Ponadto podkreśla się, iż realizacja zajęć może przebiegać w pojedynczych godzinach danego dnia. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne. Ponadto Wykonawca wraz z harmonogramem zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej informacji dotyczącej określenia miejsca realizacji zajęć oraz godzin wyjazdu i powrotu. 3) Na potrzeby niniejszego postępowania przyjmuje się, iż termin ,,godzina,, jest równa 60 minutom. 4) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć-w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona i nazwiska osób szkolonych, plan zajęć (tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu zajęć (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących szkolenie, liczba wydanych zaświadczeń), list przekazanych napoi oraz posiłków, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń/certyfikatów czy produktów (w tym wyżywienia oraz napoi) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu, o którym mowa wyżej. 5) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) poinformowania w pierwszym dniu zajęć uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, b) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, hasło promocyjne POKL wg wzoru przekazanego przez Koordynatora ds. projektu na etapie realizacji zamówienia. 6) CERTYFIKATY i ZAŚWIADCZENIA dla uczestników zajęć: Każdy z uczestników zajęć posiadający min. 80% obecności otrzyma certyfikat potwierdzający ukończenie zajęć. Uczniowie, którzy uczestniczyli w zajęciach, ale mają poniżej 80% obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu oraz certyfikacie o ukończeniu winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy zajęć (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Koordynatora ds. projektu na etapie realizacji zamówienia oraz zapis właściwy dla nazwy przedmiotowego zamówienia będzie to sentencja: ,,Zajęcia w stadninie koni z elementami jeździectwa i hipoterapii współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,,. 7) Wykonawca po zakończeniu zajęć przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu zajęć na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 8) W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczeń/certyfikatu o ukończeniu/uczestnictwie w zajęciach, o których mowa w punkcie 6 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania zajęć danego uczestnika. 9) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia zajęć (na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci: drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego o pojemności min. 200 ml oraz gorącego napoju w postaci herbaty. Posiłki oraz napoje muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 10) Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia transportu z parkingu przy MOS do miejsca realizacji zajęć oraz transportu powrotnego dla uczestników zajęć oraz opiekuna oddelegowanego przez Zamawiającego. Realizacja zajęć musi odbywać się nie dalej niż w promieniu 25 km od MOS. Wyjazd należy zorganizować bezpośrednio przed rozpoczęciem zajęć, a powrót bezpośrednio po zakończeniu zajęć w danym dniu. Czas dojazdu nie może przekroczyć 45 min w jedną stronę. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na okres realizacji zajęć niezbędnej ilości koni oraz wszelkiego sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia zajęć wraz z wyposażeniem uczestników zajęć w konieczny ubiór ochronny. 11) Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na czas transportu oraz na okres trwania zajęć). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 12) Wykonawca po zakończeniu zajęć jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń/certyfikatów, o których mowa w Rozdz. II ust. 2 pkt 6 oraz oryginałów dokumentów, o których mowa w pkt. 4, 7 i 8 SIWZ. 13) Zadaniem opiekuna oddelegowanego przez MOS jest wyłącznie kontrola, nadzór i opieka nad wychowankami od momentu rozpoczęcia wyjazdu (z parkingu MOS), aż do momentu powrotu (na parking MOS). 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach