Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
- Data zamieszczenia: 2014-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1 1
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
REGON: 05065898200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu pod nazwą: Bielskie Gimnazja- dobry start i pewna przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas II - III w trzech gimnazjach w ramach projektu pod nazwą: Bielskie Gimnazja- dobry start i pewna przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Przygotowanie programu i przeprowadzenie w roku szkolnym 2014/15 indywidualnych konsultacji z danego przedmiotu w wymiarze 10 godzin/osoba wymienionych w pkt a-b dla uczniów i uczennic ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z Gimnazjum Nr 1 im. Niepodległości Polski w Bielsku Podlaskim, Gimnazjum Nr 2 z Zespołu Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim i Gimnazjum Nr 3 z Zespołu Szkół z DNJB im. J. Kostycewicza w Bielsku Podlaskim w formie zajęć: a)wyrównujących wiedzę z matematyki, fizyki, języka angielskiego; b)rozwijających wiedzę z matematyki, języka angielskiego; 2.Przygotowanie programu i przeprowadzenie w roku szkolnym 2014/15 wymienionych w pkt. a-b pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych dla uczniów i uczennic Gimnazjum Nr 1 im. Niepodległości Polski w Bielsku Podlaskim, Gimnazjum Nr 2 z Zespołu Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim i Gimnazjum Nr 3 z Zespołu Szkół z DNJB im. J. Kostycewicza w Bielsku Podlaskim: a)wyrównujących wiedzę z języka angielskiego, zajęcia prowadzone w 8-osobowych grupach, b)rozwijających wiedzę z języka angielskiego, zajęcia prowadzone w 8-osobowych grupach. 3.Przygotowanie programu i przeprowadzenie w roku szkolnym 2014/15 zajęć z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów i uczennic Gimnazjum Nr 1 im. Niepodległości Polski w Bielsku Podlaskim, Gimnazjum Nr 2 z Zespołu Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim i Gimnazjum Nr 3 z Zespołu Szkół z DNJB im. J. Kostycewicza w Bielsku Podlaskim, realizowanych w 12 -osobowych grupach, w formie 4 godzinnych warsztatów obejmujących tematykę samopoznania i planowania kariery zawodowej. 4.Przeprowadzenie 2 godzinnych spotkań doradczych, podczas których doradca wypracuje z uczniem Indywidualny Plan Działań Edukacyjno - Zawodowy (Portfolio IPDE-Z) obejmujący diagnozę potencjału ucznia, określenie celów edukacyjno - zawodowych, plan działania oraz rekomendację doradcy zawodowego. 5.Przygotowanie programu i przeprowadzenie w roku szkolnym 2014/15 zajęć z zakresu rozwijania umiejętności społecznych dla uczniów i uczennic Gimnazjum Nr 1 im. Niepodległości Polski w Bielsku Podlaskim, Gimnazjum Nr 2 z Zespołu Szkół im. A. Mickiewicza w Bielsku Podlaskim i Gimnazjum Nr 3 z Zespołu Szkół z DNJB im. J. Kostycewicza w Bielsku Podlaskim, realizowanych w 12 -osobowych grupach, w formie 4 godzinnych warsztatów obejmujących następującą tematykę, w zależności od potrzeb szkoły: - Komunikacja interpersonalna, -Rozwiązywanie konfliktów, -Wzmacnianie poczucia własnej wartości, -Radzenie ze stresem, -Budowanie motywacji do nauki. 6.Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na prowadzenie zajęć z danego przedmiotu i w danej szkole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części oraz wymiar godzinowy przedstawia tabela. Część 1- zajęcia wyrównujące wiedzę z języka angielskiego, klasa II, w Gimnazjum Nr 2, Część 2 - indywidualne zajęcia wyrównujące wiedzę z fizyki, klasa II, Gimnazjum Nr 1, Część 3 - indywidualne zajęcia wyrównujące wiedzę z fizyki, klasa II, Gimnazjum Nr 3, Część 4 - indywidualne zajęcia wyrównujące wiedzę z fizyki, klasa II, Gimnazjum Nr 3, Część 5 - indywidualne zajęcia wyrównujące wiedzę z matematyki, klasa II, Gimnazjum Nr 2 Część 6 - indywidualne zajęcia wyrównujące wiedzę z języka angielskiego, klasa II, Gimnazjum Nr 2, Część 7 - indywidualne zajęcia wyrównujące wiedzę z języka angielskiego, klasa II, Gimnazjum Nr 2, Część 8 - indywidualne zajęcia wyrównujące wiedzę z języka angielskiego, klasa II, Gimnazjum Nr 3, Część 9 - indywidualne zajęcia wyrównujące wiedzę z języka angielskiego, klasa II, Gimnazjum Nr 3, Część 10 -zajęcia rozwijające wiedzę z języka angielskiego, klasa III, Gimnazjum Nr 1, Część 11-zajęcia rozwijające wiedzę z języka angielskiego, klasa III, Gimnazjum Nr 3, Część 12- indywidualne zajęcia rozwijające wiedzę z języka angielskiego, klasa III, Gimnazjum Nr 1, Część 13 - indywidualne zajęcia rozwijające wiedzę z matematyki, klasa III, Gimnazjum Nr 2, Część 14 -zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, klasy II i III, Gimnazjum Nr 1, Część 15 -zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, klasy II i III, Gimnazjum Nr 1, Część 16 -zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, klasy II i III, Gimnazjum Nr 2, Część 17 -zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, klasy II i III, Gimnazjum Nr 2, Część 18-zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, klasy II i III, Gimnazjum Nr 2, Część 19 -zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, klasy II i III, Gimnazjum Nr 3, Część 20-zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, klasy II i III, Gimnazjum Nr 3, Część 21 -zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, klasy II i III, Gimnazjum Nr 3, Część 22 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 1, Część 23 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 1, Część 24 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 1, Część 25 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 1, Część 26 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 2, Część 27 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 2, Część 28 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 2, Część 29 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 2, Część 30 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 3, Część 31 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 3, Część 32 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 3, Część 33 -zajęcia warsztatowe z doradztwa edukacyjno-zawodowego, klasa III, Gimnazjum Nr 3, Część 34 -indywidualne spotkania doradcze, klasa III, Gimnazjum Nr 1, Część 35 -indywidualne spotkania doradcze, klasa III, Gimnazjum Nr 2, Część 36 -indywidualne spotkania doradcze, klasa III, Gimnazjum Nr 3, 7.Program zajęć dydaktycznych wyrównujących wiedzę powinien uzupełniać braki w wiedzy u uczniów i uczennic pod kątem egzaminu gimnazjalnego. 8.Program zajęć dydaktycznych rozwijających wiedzę powinien wykraczać poza treści programowe realizowane w trakcie zajęć lekcyjnych w szkołach, uwzględniać potrzeby uczniów i uczennic szczególnie uzdolnionych. 9.Zakres programowy indywidualnych konsultacji (zajęć wyrównujących i rozwijających) powinien być dostosowany do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów i uczennic. 10.Program warsztatów umiejętności społecznych i warsztatów z doradztwa zawodowego powinien uwzględniać aktywne metody pracy, symulacje, ćwiczenia oraz prezentacje multimedialne. 11.Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2015 r. zgodnie z założonym harmonogramem projektu (indywidualne konsultacje z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - wyrównujące i rozwijające). 12.Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do dnia do dnia 31.05.2015 r. zgodnie z założonym harmonogramem projektu (warsztaty z doradztwa zawodowego oraz indywidualne spotkania z doradcą zawodowym). 13. Zajęcia będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku/ i lub w soboty, zgodnie z założeniami projektu, wyborem grupy docelowej oraz specyfiką funkcjonowania szkoły. 14.Wykonawca zostanie zatrudniony na podstawie umowy cywilno - prawnej, tj. umowy zlecenia. 15.Prowadzący zajęcia dydaktyczne, indywidualne konsultacje z danego przedmiotu z uczniem/uczennicą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (wyrównujące, rozwijające) oraz grupowe warsztaty umiejętności społecznych i z doradztwa zawodowego oraz indywidualne spotkania z doradztwa zawodowego będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć określoną przez Zamawiającego. 16.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy ujęte zostały w projekcie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na: przeprowadzenie szkolenia dla kadry zatrudnionej w Akademickim Biurze Karier UMB w ramach projektu Rozwój i poszerzenie oferty Akademickiego Biura Karier działającego na UMB współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, z podziałem na 3 części: - Część 1 - Kurs na doradcę zawodowego, - Część 2 - Kurs Metodologia tworzenia IPD, - Część 3 - Szkolenie przygotowujące do prowadzenia coachingu w doradztwie zawodowym.
Dodano: 2016-07-27 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2016-01-29 - ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA KIEROWCÓW POJAZDÓW UPRZYWILEJOWANYCH
Dodano: 2015-10-01 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2015-08-11 - Usługa przeprowadzenia kursów językowych
Dodano: 2015-07-06 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń medycznych
Dodano: 2015-06-02 - Usługa szkoleniowa w zakresie obsługi komputera i wykorzystania Internetu dla uczestników projektu realizowanego przez Miasta Łomża pn. Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 POIG.08.03.00-20-168/10
Dodano: 2015-04-29 - Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki
Dodano: 2015-04-27 - Zajęcia doskonalące dla nauczycieli z komputerowego wspomagania projektowania w projekcie PWP ENERGIA ODNAWIALNA SZANSĄ SUWALSZCZYZNY
Dodano: 2015-04-21 - Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 5 części
Dodano: 2015-04-15