Przetargi.pl
Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne szansą na rozwój i sukces uczniów z gminy Sieraków

Gmina Sieraków ogłasza przetarg

  • Adres: 64-410 Sieraków, ul. 8 Stycznia 38
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2953011 , fax. 061 2955898
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieraków
    ul. 8 Stycznia 38 38
    64-410 Sieraków, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2953011, fax. 061 2955898
    REGON: 63125892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne szansą na rozwój i sukces uczniów z gminy Sieraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno-wyrównawczych, które mają podnieść kompetencje kluczowe, poprawić kondycję psycho - ruchową oraz podnieść wiedzę z przyrody i tradycji regionu w Szkołach Podstawowych z terenu gminy Sieraków w ramach projektu POKL pn.: Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne szansą na rozwój i sukces uczniów z gminy Sieraków współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Głównym celem jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie będzie realizowane w 34 częściach odnoszących się do rodzaju zajęć dodatkowych i dydaktyczno-wyrównawczych i miejsca ich prowadzenia. Zajęcia pozalekcyjne, prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia obejmują: CZĘŚĆ I. Zajęcia w Szkole Podstawowej w Sierakowie 1.Zajęcia dodatkowe z języka polskiego - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 2.zajęcia dodatkowe z matematyki (dzieci młodsze) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 3.zajęcia dodatkowe z matematyki (dzieci starsze) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 4.zajęcia dodatkowe z języka angielskiego - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 5.zajęcia dodatkowe z przyrody (przyrodniczo-ekologiczne) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 6.zajęcia dodatkowe z przyrody (turystyczno-krajoznawcze) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 7.zajęcia dodatkowe z historii - 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 8.zajęcia dodatkowe z koła regionalnego: 3 grupy, liczba godzin 168 (po 45 min. każda), 9.zajęcia z gimnastyki korekcyjnej : 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 60 min. każda), 10.zajęcia dodatkowe z muzyki i śpiewu: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min.)każda, 11.zajęcia dodatkowe z informatyki: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 12.zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego: 1 grupa, liczba godzin: 56 ( po 45 min. każda), 13.zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka niemieckiego: 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 14.zajęcia logopedyczne : 5 grup, liczba godzin: 290 (po 60 min. każda), 15.zajęcia z pomocy psychologiczno-pedagogicznej: 1 grupa, liczba godzin : 56 (po 60 min. każda), 16.zajęcia z pomocy psychologiczno-pedagogicznej: 1 grupa, liczba godzin : 56 (po 60 min. każda), 17.zajęcia dotyczące poszukiwania talentów z przedmiotów humanistyczno-artystycznych: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 18.zajęcia dotyczące poszukiwania talentów z przedmiotów ścisłych: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), CZĘŚĆ II. Zajęcia w Szkole Podstawowej w Lutomiu 1.Zajęcia dodatkowe z języka polskiego - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 2.zajęcia dodatkowe z matematyki (dzieci młodsze) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 3.zajęcia dodatkowe z matematyki (dzieci starsze) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 4.zajęcia dodatkowe z języka angielskiego - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 5.zajęcia dodatkowe z przyrody (przyrodniczo - ekologiczne - turystyczno - krajoznawcze) - 1 grupa, liczba godzin 112 (po 45 min. każda), 6.zajęcia dodatkowe z historii - 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 7.zajęcia dodatkowe z koła regionalnego: 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 8.zajęcia z gimnastyki korekcyjnej : 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 60 min. każda), 9.zajęcia dodatkowe z muzyki i śpiewu: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min.) każda, 10.zajęcia dodatkowe z informatyki: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 11.zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego: 1 grupa, liczba godzin: 56 ( po 45 min. każda), 12.zajęcia logopedyczne : 3-4 grup, liczba godzin: 112 (po 60 min. każda), 13.zajęcia z pomocy psychologiczno-pedagogicznej: 1 grupa, liczba godzin : 56 (po 60 min. każda), 14.zajęcia z pomocy psychologiczno-pedagogicznej: 1 grupa, liczba godzin : 56 (po 60 min. każda), 15.zajęcia dotyczące poszukiwania talentów z przedmiotów humanistyczno-artystycznych: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 16.zajęcia dotyczące poszukiwania talentów z przedmiotów ścisłych: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), Wykonawca/Wykonawcy będą świadczyć usługi na podstawie oferty edukacyjnej (autorskiego programu zajęć), formy oraz narzędzi ewaluacyjnych (arkusze diagnostyczne lub karty obserwacji ucznia, testy kompetencyjne, sprawozdania, zdjęcia) przygotowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez dyrektora danej placówki oświatowej i specjalisty ds. administracyjnych i monitoringu. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia propozycji niniejszych dokumentów dyrektorowi danej placówki oświatowej lub w Biurze Projektu (ul. Poznańska 25, Sieraków) najpóźniej do dnia 10 listopada 2012 r. Do obowiązków Wykonawcy - prowadzącego zajęcia dodatkowe i dydaktyczno-wyrównawcze należy, m.in.: a)prowadzenie zajęć zgodnie z ustalonym haromonogramem, założeniami projektu oraz z poszanowaniem zasad równości szans kobiet i mężczyzn, b)dokumentowanie zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności), c)dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku i na końcu zajęć przy pomocy opracowanych przez siebie narzędzi diagnostycznych i ewaluacyjnych, d)pomoc zespołowi projektowemu w przeprowadzaniu ankiet, testów związanych z realizacją projektu i monitoringiem jego rezultatów, e)przekazywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć zespołowi projektowemu. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. UWAGA. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w związku z nie otrzymaniem środków na realizację niniejszego projektu POKL współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia Podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sierakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach