Gmina Sieraków ogłasza przetarg
- Adres: 64-410 Sieraków, ul. 8 Stycznia 38
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2953011 , fax. 061 2955898
- Data zamieszczenia: 2012-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieraków
ul. 8 Stycznia 38 38
64-410 Sieraków, woj. wielkopolskie
tel. 061 2953011, fax. 061 2955898
REGON: 63125892200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne szansą na rozwój i sukces uczniów z gminy Sieraków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dydaktyczno-wyrównawczych, które mają podnieść kompetencje kluczowe, poprawić kondycję psycho - ruchową oraz podnieść wiedzę z przyrody i tradycji regionu w Szkołach Podstawowych z terenu gminy Sieraków w ramach projektu POKL pn.: Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne szansą na rozwój i sukces uczniów z gminy Sieraków współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Głównym celem jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie będzie realizowane w 34 częściach odnoszących się do rodzaju zajęć dodatkowych i dydaktyczno-wyrównawczych i miejsca ich prowadzenia. Zajęcia pozalekcyjne, prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia obejmują: CZĘŚĆ I. Zajęcia w Szkole Podstawowej w Sierakowie 1.Zajęcia dodatkowe z języka polskiego - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 2.zajęcia dodatkowe z matematyki (dzieci młodsze) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 3.zajęcia dodatkowe z matematyki (dzieci starsze) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 4.zajęcia dodatkowe z języka angielskiego - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 5.zajęcia dodatkowe z przyrody (przyrodniczo-ekologiczne) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 6.zajęcia dodatkowe z przyrody (turystyczno-krajoznawcze) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 7.zajęcia dodatkowe z historii - 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 8.zajęcia dodatkowe z koła regionalnego: 3 grupy, liczba godzin 168 (po 45 min. każda), 9.zajęcia z gimnastyki korekcyjnej : 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 60 min. każda), 10.zajęcia dodatkowe z muzyki i śpiewu: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min.)każda, 11.zajęcia dodatkowe z informatyki: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 12.zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego: 1 grupa, liczba godzin: 56 ( po 45 min. każda), 13.zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka niemieckiego: 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 14.zajęcia logopedyczne : 5 grup, liczba godzin: 290 (po 60 min. każda), 15.zajęcia z pomocy psychologiczno-pedagogicznej: 1 grupa, liczba godzin : 56 (po 60 min. każda), 16.zajęcia z pomocy psychologiczno-pedagogicznej: 1 grupa, liczba godzin : 56 (po 60 min. każda), 17.zajęcia dotyczące poszukiwania talentów z przedmiotów humanistyczno-artystycznych: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 18.zajęcia dotyczące poszukiwania talentów z przedmiotów ścisłych: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), CZĘŚĆ II. Zajęcia w Szkole Podstawowej w Lutomiu 1.Zajęcia dodatkowe z języka polskiego - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 2.zajęcia dodatkowe z matematyki (dzieci młodsze) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 3.zajęcia dodatkowe z matematyki (dzieci starsze) - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 4.zajęcia dodatkowe z języka angielskiego - 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 5.zajęcia dodatkowe z przyrody (przyrodniczo - ekologiczne - turystyczno - krajoznawcze) - 1 grupa, liczba godzin 112 (po 45 min. każda), 6.zajęcia dodatkowe z historii - 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 7.zajęcia dodatkowe z koła regionalnego: 1 grupa, liczba godzin 56 (po 45 min. każda), 8.zajęcia z gimnastyki korekcyjnej : 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 60 min. każda), 9.zajęcia dodatkowe z muzyki i śpiewu: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min.) każda, 10.zajęcia dodatkowe z informatyki: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 11.zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego: 1 grupa, liczba godzin: 56 ( po 45 min. każda), 12.zajęcia logopedyczne : 3-4 grup, liczba godzin: 112 (po 60 min. każda), 13.zajęcia z pomocy psychologiczno-pedagogicznej: 1 grupa, liczba godzin : 56 (po 60 min. każda), 14.zajęcia z pomocy psychologiczno-pedagogicznej: 1 grupa, liczba godzin : 56 (po 60 min. każda), 15.zajęcia dotyczące poszukiwania talentów z przedmiotów humanistyczno-artystycznych: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), 16.zajęcia dotyczące poszukiwania talentów z przedmiotów ścisłych: 1 grupa, liczba godzin: 56 (po 45 min. każda), Wykonawca/Wykonawcy będą świadczyć usługi na podstawie oferty edukacyjnej (autorskiego programu zajęć), formy oraz narzędzi ewaluacyjnych (arkusze diagnostyczne lub karty obserwacji ucznia, testy kompetencyjne, sprawozdania, zdjęcia) przygotowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez dyrektora danej placówki oświatowej i specjalisty ds. administracyjnych i monitoringu. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia propozycji niniejszych dokumentów dyrektorowi danej placówki oświatowej lub w Biurze Projektu (ul. Poznańska 25, Sieraków) najpóźniej do dnia 10 listopada 2012 r. Do obowiązków Wykonawcy - prowadzącego zajęcia dodatkowe i dydaktyczno-wyrównawcze należy, m.in.: a)prowadzenie zajęć zgodnie z ustalonym haromonogramem, założeniami projektu oraz z poszanowaniem zasad równości szans kobiet i mężczyzn, b)dokumentowanie zajęć (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności), c)dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku i na końcu zajęć przy pomocy opracowanych przez siebie narzędzi diagnostycznych i ewaluacyjnych, d)pomoc zespołowi projektowemu w przeprowadzaniu ankiet, testów związanych z realizacją projektu i monitoringiem jego rezultatów, e)przekazywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć zespołowi projektowemu. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. UWAGA. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w związku z nie otrzymaniem środków na realizację niniejszego projektu POKL współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia Podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sierakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-11 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-10 - spawanie metodą MAG i TIG
Dodano: 2015-08-03 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie.
Dodano: 2015-07-07 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie
Dodano: 2015-07-03 - ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH POLEGAJĄCYCH NA ZORGANIZOWANIU I PRZEPROWADZENIU SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA DLA NAUCZYCIELI W RAMACH PROJEKTU PN.POWIAT TURECKI STAWIA NA EDUKACJĘ. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH POKL PRIORYTET III: WYSOKA JAKOŚĆ SYSTEMU OŚWIATY DZIAŁANIE 3.5 KOMPLEKSOWE WSPOMAGANIE ROZWOJU SZKÓŁ
Dodano: 2015-04-28 - Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli oraz na potrzeby sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów i nauczycieli w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim
Dodano: 2015-02-18 - Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2015-02-12 - PRZEPROWADZENIE OFERT DOSKONALENIA W RAMACH ROCZNYCH PLANÓW WSPOMAGANIA
Dodano: 2015-01-30 - przeprowadzenie zajęć warsztatowych IT w zarządzaniu w ramach projektu Starter Kariery realizowanego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Dodano: 2015-01-16