Przetargi.pl
Zajęcia pozalekcyjne cz. III oraz zajęcia sportowe w ramach projektu - ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zajęcia pozalekcyjne cz. III oraz zajęcia sportowe w ramach projektu - ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć pozalekcyjnych - w formie warsztatów z obsługi nowoczesnych multimediów, grafiki komputerowej, a także zajęć sportowych dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze, 32-853 Łysa Góra 274 (zwanym dalej MOS), dla którego organem prowadzącym jest Powiat Brzeski w podziale na następujące części (Zadania): Zadanie 1. Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z obsługi nowoczesnych multimediów. Zadanie 2. Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z grafiki komputerowej. Zadanie 3. Zajęcia sportowe. Szczegółową specyfikację zajęć zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). Zajęcia pozalekcyjne oraz zajęcia sportowe realizowane są w ramach projektu ,,ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze - program realizacji zajęć pozalekcyjnych w małopolskich ośrodkach wychowawczych i socjoterapii,,, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na części (Zadania). 2) Szczegółowy opis poszczególnych części (Zadań) zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Na co najmniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem zajęć, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką zajęć opisaną w zał. nr 1 do SIWZ. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia musi być uzgodniony (podpisany) z Koordynatorem ds. projektu oraz Dyrektorem MOS w Łysej Górze. Harmonogram powinien być dostosowany do specyfiki rozkładu dnia MOS - w szczególności uwzględniający czas na naukę własną, zajęcia wychowawcze w grupach, godziny posiłków itp. Ponadto podkreśla się, iż realizacja zajęć może przebiegać w pojedynczych godzinach danego dnia. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne. 4) Zamawiający przyjmuje, iż na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia godzina jest godziną lekcyjną, tzn. równa się 45 minutom. Jeżeli zajęcia będą trwać dłużej niż 45 minut zaleca się by Wykonawca uwzględnił podczas prowadzenia zajęć także czas na przerwę niezbędną dla odpoczynku i właściwego samopoczucia uczestników. 5) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć - w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona i nazwiska osób szkolonych, plan zajęć (tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu zajęć (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego kurs), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących kurs, liczba wydanych zaświadczeń), list przekazanych materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń/certyfikatów czy materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu, o którym mowa wyżej. 6) Zajęcia odbywać będą się na terenie MOS, w salach udostępnionych nieodpłatnie dla Wykonawcy, natomiast w przypadku realizacji Zadania 3 zajęcia odbywać się będą nieodpłatnie na terenie obiektów należących do MOS. 7) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania zajęć korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością MOS wyszczególnionych w zał. nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor MOS lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć. Pozostały sprzęt i materiały niezbędne do realizacji Zadania (części) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie na swój koszt. 8) Zamawiający wymaga by zajęcia prowadziła osoba z wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, a w przypadku jej śmierci, długotrwałej choroby lub innej ważnej przyczyny, Wykonawca będzie zobligowany do złożenia stosownego, pisemnego uzasadnienia z określeniem powodu niemożliwości prowadzenia zajęć przez wykazaną osobę oraz wskazania innej osoby spełniającej warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca będzie również zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnienie w/w warunków. 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił w ramach zamówienia na własność każdemu uczestnikowi zajęć: a) materiały szkoleniowe/skrypty potrzebne do realizacji zajęć, b) materiały biurowe w postaci: zeszyt A4 w kratkę w twardej oprawie min. 96 kartek, teczkę z gumką w twardej oprawie o grubości grzbietu min. 2 cm, automatyczny długopis żelowy - końcówka 0.4 mm, z tuszem bezkwasowym z wymiennym wkładem w kolorze niebieskim. Przekazywane materiały biurowe muszą być nowe, nieużywane, a materiały szkoleniowe/skrypty muszą być sporządzone w sposób czytelny. 10) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) poinformowania w pierwszym dniu zajęć uczestników o fakcie współfinansowania ich ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, b) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, hasło promocyjne POKL wg wzoru przekazanego przez Koordynatora ds. projektu na etapie realizacji zamówienia. 11) CERTYFIKATY i ZAŚWIADCZENIA dla uczestników zajęć: Każdy z uczestników zajęć posiadający min. 80% obecności otrzyma certyfikat potwierdzający ukończenie zajęć. Uczniowie, którzy uczestniczyli w zajęciach, ale mają poniżej 80% obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu oraz certyfikacie o ukończeniu winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy zajęć (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Koordynatora ds. projektu na etapie realizacji zamówienia oraz zapis właściwy dla nazwy zajęć występujący w nazwie każdego zadania, tj.: np. dla Zadania 1: Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z obsługi nowoczesnych multimediów będzie to sentencja: ,,Zajęcia pozalekcyjne - warsztaty z obsługi nowoczesnych multimediów współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,,. 12) Wykonawca po zakończeniu zajęć przeprowadzi wśród jego uczestników ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu zajęć na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 13) W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczeń/certyfikatu o ukończeniu/uczestnictwie w zajęciach, o których mowa w punkcie 11 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania zajęć przez danego uczestnika. 14) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia zajęć (na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci: drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego o pojemności min. 200 ml. Posiłki oraz napoje muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 15) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody Koordynatora ds. projektu nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy zajęć, osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy) oraz opiekun oddelegowany przez Zamawiającego. 16) Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania zajęć). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 17) Wykonawca po zakończeniu zajęć jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń/certyfikatów, o których mowa w Rozdz. II ust. 2 pkt 11 oraz oryginałów dokumentów, o których mowa w pkt. 5, 12 SIWZ. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach