Przetargi.pl
Zajęcia językowe w ramach projektu pn. WYRÓWNAĆ SZANSE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zajęcia językowe w ramach projektu pn. WYRÓWNAĆ SZANSE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć języka angielskiego dla 48 uczestników projektu. Uczestnikami projektu są uczniowie Zespołu Szkół Nr 1 w Bratoszewicach Plac Staszica 14, 95-011 Bratoszewice. 2. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnia uczestnikom projektu materiałów szkoleniowych: podręczników, słowników, filmów DVD wskazanych przez Wykonawcę, jako zobowiązanego do zapewnienia prawidłowej realizacji celu określonego w projekcie. Powyższe materiały dydaktyczne Wykonawca ma przedstawić w dniu podpisania umowy. 3. Zajęcia realizowane będą w ramach projektu WND-POKL.09.02.00-10-008-11 pn. Wyrównać szanse w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 4. Wymagania szczegółowe: 1) Rozpoczęcie zajęć językowych nastąpi po podpisaniu umowy na zamówienie publiczne i ustaleniu przez Zamawiającego harmonogramu prowadzenia zajęć. Harmonogram prowadzenia zajęć językowych zostanie przekazany w dniu podpisania umowy. W założeniach należy przyjąć, że rozpoczęcie zajęć odbędzie się w pierwszym tygodniu po podpisaniu umowy, natomiast zakończenie w czwartym tygodniu stycznia 2013r. W tym okresie przewidziana jest przerwa międzysemestralna w lipcu 2012r. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wystarczającej ilości specjalistów posiadających wiedzę merytoryczną min. na poziomie średniozaawansowanym FCE First Certificate in English lub wyżej zdolnych do prowadzenia zajęć językowych. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Nr 1 w Bratoszewicach z uczestnikami projektu, którzy zostali podzieleni na cztery grupy w następujący sposób: I gr - 11osób, II gr -12osób, III gr -13 osób, IV gr -12osób. 4) Zajęcia językowe dla wszystkich czterech grup będą odbywały się w tym samym czasie czyli: a) we wtorki po zakończeniu godzin lekcyjnych w szkole tj: 1 x w tygodniu 2 x 45 min., b) łącznie z czterema grupami odbędzie się 38 spotkań, c) na każdego uczestnika projektu przypada produkt: 76 godzin lekcyjnych zajęć językowych będących przedmiotem zamówienia produkt: 76 h/1 uczestnika projektu. 5) Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników projektu umiejętności komunikowania się w środowisku obcojęzycznym oraz posługiwanie się językiem w mowie i piśmie. 6) Każdorazowo, po zakończeniu zajęć, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestników projektu, którzy zadeklarowali korzystanie z dowozu do domu - przewoźnikowi. Jednocześnie informując przewoźnika o ewentualnej nieobecności konkretnego uczestnika projektu. 7) Wykonawca zobowiązany jest dopilnować, aby uczestnicy projektu potwierdzili obecność na zajęciach własnoręcznym podpisem na liście obecności. 8) Wykonawca przygotuje testy sprawdzające i przeprowadzi je w każdej grupie dwukrotnie: na początku i przy końcu trwania projektu. 9) Po zakończeniu każdego okresu Wykonawca przeprowadzi ocenę okresową wiedzy uczestników projektu. 10) Po zakończeniu projektu każdy uczestnik projektu otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu. 5. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o zamówienie publiczne zobowiązany będzie do przestrzegania ustalonego harmonogramu prowadzenia zajęć językowych, nie wywiązywanie się z powyższych ustaleń będzie powodowało naliczanie kar umownych przez Zamawiającego zgodnie z §9 zawartym w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 8 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją projektu, po podpisaniu umowy, zgodnie z wytycznymi i wskazanymi Zamawiającego oraz do przekazywania sprawozdania finansowego i rzeczowego z realizacji zajęć językowych. 7. W przypadku realizacji części zamówienia przez podwykonawców, Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o tym zakresie w ofercie jednocześnie Wykonawca będzie odpowiadał za działania podwykonawców, z którymi zawarł umowy, jak za swoje własne działania i zaniechania. 8. Powierzenie przez Wykonawcę wykonania przedmiotu umowy podwykonawcom, może nastąpić wyłącznie w trybie zgodnym z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Niezachowanie tego warunku spowoduje obciążenie Wykonawcy wszelkimi kosztami które w związku z tym powstaną. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 13. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach