Przetargi.pl
Zajęcia dodatkowe w ramach projektu pt.: Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu dziecka

Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, Stary Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4446219 , fax. 061 4446228
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim
    Stary Rynek 1 1
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4446219, fax. 061 4446228
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zajęcia dodatkowe w ramach projektu pt.: Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu dziecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Zajęcia dodatkowe w ramach projektu pt.: /Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu dziecka/ nr: POKL.09.01.02-30-174/12 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. CPV - 80.10.00.00-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca realizację zajęć dodatkowych, wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I-III w szkołach podstawowych w Gminie Grodzisk Wielkopolski w ramach projektu pt.: /Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu dziecka/ nr: POKL.09.01.02-30-174/12/ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, realizowana w 4 częściach, odnoszących się do rodzaju zajęć dodatkowych i miejsca ich prowadzenia (placówka oświatowa). Zajęcia dodatkowe, prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia obejmują: -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - koło matematyczne, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło muzyczne, -zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - koło taneczne, i będą realizowane w następujących placówkach oświatowych Gminy Grodzisk Wielkopolski: -Szkoła Podstawowa nr 4 w Grodzisku Wielkopolskim, -Szkoła Podstawowa w Grąblewie, Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne na podstawie programu zawierającego cele, metody i formy pracy, rozkładu zajęć oraz narzędzi ewaluacyjnych (arkusze diagnostyczne lub karty obserwacji ucznia, diagnoza nabytych przez uczniów umiejętności i korygowanych zaburzeń, sprawozdania, zdjęcia) przygotowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez dyrektora danej placówki oświatowej. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia niniejszych dokumentów dyrektorowi danej placówki oświatowej. Do obowiązków Wykonawcy - prowadzącego zajęcia dodatkowe należy, m.in.: a)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 28.06.2013 r., zgodnie z projektem, b)dokumentowanie zajęć dodatkowych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności), c)przygotowywanie sprawozdań z realizacji zajęć, d)prowadzenie zajęć w godzinach dostosowanych do tygodniowego rozkładu zajęć oraz obowiązującego harmonogramu jazdy autobusów szkolnych z uwagi na grupę dzieci dojeżdżających. Jednostka 1 godzina używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut w przypadku zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, a w przypadku zajęć specjalistycznych 1 godzina to 60 minut, zgodnie z §6 i 13 Rozporządzenia MEN z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228 z 2010r. poz. 1487). Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach