Przetargi.pl
Zajęcia aktywizacji zawodowej

Areszt Śledczy w Sanoku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4655000, 4655015 , fax. 013 4655002
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Sanoku
    ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4 4
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4655000, 4655015, fax. 013 4655002
    REGON: 37001764300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wymiar Sprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zajęcia aktywizacji zawodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Sanoku, biorących udział w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności.Zajęcia są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Łączny czas zajęć aktywizacji zawodowej wynosi 20 godzin, z uwzględnieniem następującego podziału: - 10 godzin - zajęcia z doradcą zawodowym (posiadającym licencję doradcy zawodowego wydaną przez wojewodę) - 10 godzin - zajęcia z liderem Klubu Pracy. Informacje dodatkowe dla Wykonawcy: 3. Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć, ubezpieczy każdego uczestnika w niezbędnym zakresie (NNW) , a kopie polis przekaże Zamawiającemu. 4. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prowadzenia zajęć Wykonawca powinien zgromadzić bezpośrednio od osadzonych wraz z chwilą rozpoczęcia kursu. 5. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić uczestnikom zajęć aktywizacyjnych: 1) materiały szkoleniowe (skrypt lub podręcznik oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek), których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem, a które po zakończeniu zajęć przechodzą na jego własność. 2) napoje w postaci kawy i herbaty oraz napoje chłodzące na czas trwania kursu 6. Zamawiający zapewni miejsce do nauki teoretycznej oraz sprzęt zakupiony w ramach projektu. 7. Osoby uczestniczące w aktywizacji zawodowej uzyskają odpowiednie zaświadczenie oraz certyfikat. 8. Zajęcia prowadzone będą przez osobę posiadającą licencję doradcy zawodowego i lidera Klubu Pracy. Zamawiający dopuszcza sytuację, by doradca zawodowy przeprowadził całość zajęć aktywizacyjnych. 9. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji i materiałów kursu, znakami zgodnymi z wytycznymi, dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzyć dokumentację w zapis o treści: szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10.Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu - w terminie do 5 dni od zakończenia kursu - kserokopie (podpisanych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów: 1) dziennik zajęć, 2) listy obecności uczestników zajęć, 3) ewidencję czasu pracy wykładowców, 4) ankiety oceniające zajęcia, 5) listy potwierdzające dostarczenie materiałów szkoleniowych, 6) kserokopie wydanych zaświadczeń i innych dokumentów, potwierdzających uczestnictwo w zajęciach, z zastrzeżeniem, że wydane dokumenty potwierdzają obecność uczestnika w co najmniej 80% godzin lekcyjnych, 7) listę potwierdzającą odbiór dokumentu ukończenia zajęć, 8) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu i osób prowadzących kurs, 9) wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów wykorzystanych do prowadzenia zajęć praktycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach