Przetargi.pl
zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach Kaszubska 2AB i Kaszubska 6AB w Gdańsku.

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80254 Gdańsk, ul. Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74
    80254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach Kaszubska 2AB i Kaszubska 6AB w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy budynkach:  ul. Kaszubska 2AB w Gdańsku; (działka nr 202/9, obręb ew. 13).  ul. Kaszubska 6AB w Gdańsku; (działka nr 202/7, obręb ew. 013). 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) ul. Kaszubska 2AB  roboty rozbiórkowe – m.in. rozebranie krawężników, stropów żelbetowych (płyt, belek, żeber, wieńców), ścian betonowych,  wykonanie obrzeży betonowych,  wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,  regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych i włazów kanałowych,  wykonanie wiaty śmietnikowej,  montaż elementów małej architektury m.in. szlabanu, stojaków dla rowerów,  wykonanie nowego ogrodzenia z furtką,  uporządkowanie terenu i wywóz nadmiaru gruntu. Uwaga. Przedmiot zamówienia wynikający z „Projektu Zagospodarowania Terenu” ul. Kaszubska 2AB, 80-315 Gdańsk dz. nr 202/9, obręb ew. 13” (załącznik nr 1.1 do siwz,) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze (załącznik nr 1.3 do siwz). b) ul. Kaszubska 6AB  roboty rozbiórkowe – m.in. rozebranie piaskownicy, wiaty śmietnikowej,  nasadzenie krzewów i drzew oraz żywopłotów,  wykonanie chodników z płyt betonowych,  dostawa i montaż ławek,  uporządkowanie terenu i wywóz nadmiaru gruntu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) ul. Kaszubska 2AB  Projektu Zagospodarowania Terenu ul. Kaszubska 2AB, 80-315 Gdańsk dz. nr 202/9, obręb ew. 13 – załącznik nr 1.1 do siwz. • Rysunek nr ZT.1 – Zagospodarowanie terenu – załącznik nr 1.1a do siwz. • Rysunek nr ZT.2 – Projekt wiaty – załącznik nr 1.1b do siwz. • Rysunek nr ZT.3 – Detale i konstrukcja nawierzchni – załącznik nr 1.1c do siwz. • Rysunek nr ZT.4 – Wyposażenie terenu – załącznik nr 1.1d do siwz. • Rysunek nr ZT.5 – ETAP I – załącznik nr 1.1e do siwz.  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, ul Kaszubska 2AB 80-315 Gdańsk dz. nr 202/9, obręb ew. 13 - załącznik nr. 1.2 do siwz.  Przedmiar „Projekt zagospodarowania terenu” ul. Kaszubska 2AB – załącznik nr 1.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót). b) ul. Kaszubska 6AB  Projektu Zagospodarowania Terenu ETAP III Kaszubska 6A-B, ul. Kaszubska 6A-B, 80-315 Gdańsk dz. nr 202/7, obręb ew. 013” – załącznik nr 2.1 do siwz. • Rysunek nr ZT.1 – Projekt zagospodarowania terenu. III etap nasadzenia – załącznik nr 2.1a do siwz.  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zamówienia pn. zagospodarowanie terenu – etap III. Lokalizacja ul. Kaszubska 6A-B, 80-315 Gdańsk dz.nr 202/7 obręb ew. 013 – załącznik nr 2.2 do siwz.  Przedmiar robót. Zagospodarowanie terenu – ETAP III ul. Kaszubska 6A-B, 80-315 Gdańsk dz.nr 202/7 obręb ew. 013 – załącznik nr 2.3 do siwz (przedmiar o charakterze informacyjnym szacunkowo określający zakres robót). 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj, robót budowlanych, takich jak: brukarskie, drogowe, murarskie w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej: - w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub 2 – 3 osoby, - w przypadku składania oferty na dwa zadania – 6 osoby, do wykonywania w/w czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł w tym:  w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 1 000,00 zł ,  w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 1 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. 5. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 60 dni. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 60 dni - jego oferta zostanie odrzucona. 6. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 16 SIWZ. 7. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach