Przetargi.pl
Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach Jasnej 3-5-7 i Wesołej 8-10-12, Kartuskiej 44, 46 oraz Świętojańskiej 65, 66 i Grobla III 1/6 A, B, C, D w Gdańsku

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
    Partyzantów 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach Jasnej 3-5-7 i Wesołej 8-10-12, Kartuskiej 44, 46 oraz Świętojańskiej 65, 66 i Grobla III 1/6 A, B, C, D w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ulicach: Jasna 3-5-7 i Wesoła 8-10-12 (działka nr 339/26, obręb ew. 77) Kartuska 44, 46, (działka nr 63/2 obręb ew. 77), Świętojańska 65, 66 i Grobla III 1/6A, B, C, D (działki nr 98/4; 104; 107/3; 107/4, obręb ew. 89) w Gdańsku. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) ul. Jasna 3-5-7 i Wesoła 8-10-12  prace rozbiórkowe,  roboty ziemne,  prace przygotowawcze,  wykonanie obrzeży,  wykonanie chodnika z kostki betonowej,  wykonanie wiaty śmietnikowej,  budowa ogrodu deszczowego,  nasadzenie zieleni niskiej,  wykonanie trawników,  demontaż i montaż trzepaka,  uporządkowanie terenu. Uwaga. Przedmiot zamówienia wynikający z projektu „Rewitalizacja i uporządkowanie infrastruktury technicznej na podwórku między ulicami Jasną nr budynków 3, 5, 7 oraz ul. Wesołą nr budynków 6, 8, 10, 12 80-105 Gdańsk (załącznik nr 1 do SIWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót załącznik nr 1.3 do SIWZ. b) ul. Kartuska 44, 46  prace rozbiórkowe,  roboty ziemne,  wykonanie obrzeży i krawężników,  wykonanie nawierzchni utwardzonej z płyt ażurowych,  wykonanie chodnika,  wykonanie ogrodu deszczowego,  budowa wiaty śmietnikowej,  nasadzenie zieleni niskiej,  wykonanie elementów małej architektury- ławki  uporządkowanie terenu. Uwaga. Przedmiot zamówienia wynikający z „Projektu zagospodarowania terenu. Zagospodarowanie przestrzenne podwórza przy ul. Kartuska 44-46 w Gdańsku (załącznik nr 2 do SIWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót załącznik nr 2.2 do SIWZ. c) ul. Świętojańska 65, 66 i Grobla III 1/6A, B, C, D  prace rozbiórkowe,  roboty ziemne,  wykonanie obrzeży,  wykonanie nawierzchni z kostki granitowej,  uporządkowanie terenu. Uwaga. Przedmiot zamówienia wynikający z Projektu wykonawczego zagospodarowania terenu ul. Świętojańska 65 i 66, Grobla III 1/6A, B, C, D 80-840 Gdańsk, (załącznik nr 3 do SIWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze załącznik nr 3.2 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) ul. Jasna 3-5-7 i Wesoła 8-10-12  Rewitalizacja i uporządkowanie infrastruktury technicznej na podwórku między ulicami Jasną nr budynków 3, 5, 7 oraz ul. Wesołą nr budynków 6, 8, 10, 12 80-105 Gdańsk- załącznik nr 1 do SIWZ, • Rysunek nr PR-01 – projekt zagospodarowania terenu- załącznik nr 1A do SIWZ, • Rysunek nr PR-02 – projekt zagospodarowania terenu- załącznik nr 1B do SIWZ, • Rysunek nr PR-03 –zagospodarowanie terenu -detale- załącznik nr 1C do SIWZ, • Rysunek nr PR-04 –plan nasadzeń zieleni- załącznik nr 1D do SIWZ, • Rysunek nr PR-05 – wiata śmietnikowa rzuty - załącznik nr 1E do SIWZ, • Rysunek nr PR-06 – wiata śmietnikowa elewacje – załącznik nr 1F do SIWZ, • Rysunek nr PR-07 – wiata śmietnikowa fundamenty – załącznik nr 1G do SIWZ, • Rysunek nr PR-08 – wiata śmietnikowa konstrukcja stalowa widoki – załącznik nr 1H do SIWZ, • Rysunek nr PR-09 – wiata śmietnikowa konstrukcja stalowa detale – załącznik nr 1I do SIWZ,  Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Rewitalizacja i uporządkowanie infrastruktury technicznej na podwórku między ulicami: Jasną nr budynków 3, 5, 7 oraz ul. Wesołą nr budynków 6, 8, 10, 12- załącznik nr 1.1 do SIWZ,  Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Rewitalizacja i uporządkowanie infrastruktury technicznej na podwórku między ulicami: Jasną nr budynków 3, 5, 7 oraz ul. Wesołą nr budynków 6, 8, 10, 12- załącznik nr 1.2 do SIWZ,  Przedmiar robót – Etap I-rewitalizacja i uporządkowanie infrastruktury technicznej na podwórku między ulicami: Jasną nr budynków 3, 5, 7 oraz ul. Wesołą nr budynków 6, 8, 10, 12- załącznik nr 1.3 do SIWZ. b) ul. Kartuska 44,46  Projekt zagospodarowania terenu. Zagospodarowanie Przestrzenne Podwórza przy ul. Kartuska 44-46 w Gdańsku - załącznik nr 2 do SIWZ, • Rysunek nr 1 – projekt zagospodarowania terenu – załącznik nr 2A do SIWZ, • Rysunek nr 2 – wiata śmietnikowa – załącznik nr 2B do SIWZ, • Rysunek nr 3 – posadowienie wiaty śmietnikowej – załącznik nr 2C do SIWZ, • Rysunek nr 4 – przekroje przez nawierzchnie – załącznik nr 2D do SIWZ, • Rysunek nr 5 – ogród deszczowy – załącznik nr 2E do SIWZ, • Rysunek nr 6 – ławka parkowa – załącznik nr 2F do SIWZ,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zagospodarowanie Przestrzenne Podwórza przy ul. Kartuska 44-46 w Gdańsku - załącznik nr 2.1 do SIWZ,  Przedmiar robót – program wspólne podwórko 2019. Remont wnętrza podwórzowego ul. Kartuska 44-46, Gdańsk – załącznik nr 2.2 do SIWZ. c) ul. Świętojańska 65, 66 i Grobla III 1/6A, B, C, D  Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu ul. Świętojańska 65 i 66, Grobla III 1/6A, B, C, D 80-840 Gdańsk- załącznik nr 3 do SIWZ, • Rysunek nr PW.1 – zagospodarowanie terenu – załącznik nr 3A do SIWZ, • Rysunek nr PW.4 – wyposażenie terenu, nawierzchnie – załącznik nr 3B do SIWZ, • Rysunek nr PW.5 – detale nawierzchni – załącznik nr 3C do SIWZ,  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Roboty budowlane- ul. Świętojańska 65 i 66, Grobla III 1/6A, B, C, D, 80-840 Gdańsk - załącznik nr 3.1 do SIWZ,  Przedmiar - zagospodarowanie terenu ul. Świętojańska 65 i 66, Grobla III 1/6A, B, C, D – załącznik nr 3.2 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów (m.in. płyta MEBA), urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. robót budowlanych, takich jak: Dla Zadania 1 i 2 – drogowe w tym brukarskie, murarskie, zbrojarskie, ciesielskie, malarskie, spawalnicze, montaż urządzeń i konstrukcji stalowych oraz w zakresie prac ogrodniczych, Dla Zadania 3 – drogowe w tym brukarskie, murarskie. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  w przypadku składania oferty na zadanie 1 – 800,00 zł,  w przypadku składania oferty na zadanie 2 – 1 300,00 zł,  w przypadku składania oferty na zadanie 3 – 1 200,00 zł. W przypadku składania oferty na kilka zadań oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. 5. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 80 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli wykonawca określi termin wykonania powyżej 80 dni jego oferta zostanie odrzucona. 6. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 16 ppkt. 2-5 SIWZ. 7. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach