Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE TURYSTYCZNE NABRZEŻA JEZIORA DRWĘCKIEGO W OSTRÓDZIE - ETAP III

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2011-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE TURYSTYCZNE NABRZEŻA JEZIORA DRWĘCKIEGO W OSTRÓDZIE - ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie turystyczne nabrzeża jeziora Drwęckiego w Ostródzie - etap III, zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4 do siwz), dokumentacją projektową (załącznik nr 5 do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do siwz), specyfikacją techniczną bojerów (zał. nr 7 do siwz) oraz projektem umowy (załącznik nr 3 do siwz), w zakresie: 1) Część 1 - Rozbudowa i przebudowa stanicy wodnej wraz z infrastrukturą. 2) Część 2 - Umocnienie linii brzegowej, budowa ciągów rowerowo - pieszych. 3) Część 3 - Budowa fontanny z komorą techniczną wraz z zagospodarowaniem terenu. 4) Część 4 - Budowa zaplecza sanitarnego dla turystów. 5) Część 5 - Dostawa bojerów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zagospodarowanie turystyczne nabrzeża jeziora Drwęckiego w Ostródzie - etap III, w zakresie: Część 1 - Rozbudowa i przebudowa stanicy wodnej wraz z bosmanatem, dwoma pomostami oraz punktem odbioru nieczystości płynnych i stałych. a) Budynek kubaturowy trzykondygnacyjny z częścią gospodarczą jednokondygnacyjną w technologii tradycyjnej, instalacje elektryczne, wod-kan, cw., instalacja solarna. Powierzchnia zabudowy- 580,00 m2. Powierzchnia użytkowa- 610,00 m2. Kubatura- 2970, 00 m3. b) Dojścia i dojazdy z kostki betonowej na podbudowie - ok. 1300m2. c) Punkt odbioru nieczystości płynnych z jednostek pływających. d) Slip. e) Dwa pomosty cumownicze pływające na pływakach siatkobetonowych - pomosty dostarcza Zamawiający. Część 2 - Umocnienie linii brzegowej, budowa ciągów rowerowo - pieszych. a) Umocnienie brzegu - betonowe (165,0 m), gabionami (210,0 m); b) Ścieżka dla pieszych szer. 200 cm - dł. 513,0 mb, ścieżka rowerowa szer. 250,0 cm; - dł. 487mb - całość z kostki betonowej na podbudowie. c) Oświetlenie - oprawy 150W na słupach oświetleniowych aluminiowych h=10m - 18kpl. Część 3 - Budowa fontanny. a) Odlew rzeźby z montażem; b) Fontanna z dyszami i podświetleniem LED, programy specjalne (atrakcje) sterowane elektronicznie, nawierzchnie z płyt granitowych na stelażu, kanały zbiorcze; c) Komora techniczna - konstrukcja żelbetowa, z pompami i uzdatnianiem wody; d) Urządzenie terenu - nawierzchnie z płyt granitowych i kostki granitowej oraz drewna egzotycznego, przyłącze energetyczne, wodne, kanalizacji deszczowej, zieleń. Powierzchnia opracowania - 1000,00 m2. Powierzchnia zabudowy - 450,00 m2. Część 4 - Budowa zaplecza sanitarnego dla turystów. a) Budynek higieniczno-sanitarny- Pu=57m2, V=308m3. b) Wiata kuchenna- Pu=38m2, V=154m3. Budynki i budowle w technologii tradycyjnej, instalacje wew. elektryczne i wod-kan. Punkt odbioru nieczystości płynnych z caravaningu. Drogi i place oraz parking dla samochodów osobowych utwardzone kostką betonową - ok. 700m2. Zieleń- ok. 3800m2. Boisko do piłki plażowej- 1 kpl. Wewnętrzne przyłącza wod-kan, energetyczne. Drenaż stanowisk dla turystów i placu obozowego. W zagospodarowaniu przewidziano 26 stanowisk dla caravaningu oraz pole dla namiotów. Część 5 - Dostawa bojerów. Dostawa 5 szt. bojerów fabrycznie nowych, w wersji amatorskiej/turystycznej, zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną bojerów (zał. nr 7 do siwz) wraz z ich załadunkiem, rozładunkiem i dowozem do Zamawiającego. Dostarczone bojery muszą posiadać aktualną rejestrację w Polskim Związku Żeglarstwa. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; d) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; e) sporządzanie miesięcznych i kwartalnych raportów, sprawozdań oraz rozliczeń, zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego (dalej RPO); f) wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych i pamiątkowych zgodnie z § 6 pkt 5 lit. b siwz (adekwatnie dla wybranej części). Wymogi dotyczące tablic informacyjnych: - Informacja o dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powinna zajmować co najmniej 25 % powierzchni tablicy. - Tło tablicy powinno być w kolorze białym, czcionka użyta na tablicy do określenia wymaganych informacji powinna być z serii ARIAL CE. - Przepisy UE nie określają rozmiarów tablicy informacyjnej ograniczając się do stwierdzenia, że tablica powinna być widoczna. IZ RPO WiM określiła, by wielkość tablicy była proporcjonalna do wysokości całkowitego wkładu publicznego do operacji, jednak nie mniejsza niż 200 cm (wysokość) x 250 cm (szerokość) w przypadku projektów o całkowitym wkładzie publicznym powyżej 500.000 euro - Tablica powinna być umieszczona w widocznym miejscu (zalecenia dotyczące stosowania tablic zamieszczone zostały w Rozdziale 4 wytycznych Regionalnego Programu Operacyjnego) w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia rozpoczęcia inwestycji. - Po zakończeniu realizacji projektu tablicę informacyjną zastępuje się stałą tablicą pamiątkową. Wykaz tablic objętych przedmiotem zamówienia: Część 1 - tablica wolnostojąca informacyjna o wym. 200 x 250 cm - 1 szt. oraz tablica pamiątkowa na budynku bosmanatu o wym. 30 x 50 cm - 1 szt., zgodnie z wytycznymi określonymi w § 3 pkt 3 p.pkt 2 lit. f. Część 2 - tablica wolnostojąca informacyjna o wym. 200 x 250 cm - 1 szt. oraz tablica pamiątkowa wolnostojąca o wym. 200 x 250 cm - 1 szt., zgodnie z wytycznymi określonymi w § 3 pkt 3 p.pkt 2 lit. f. Część 3 - tablica wolnostojąca informacyjna o wym. 200 x 250 cm - 1 szt. oraz tablica pamiątkowa na fontannie o wym. 30 x 50 cm - 1 szt., zgodnie z wytycznymi określonymi w § 3 pkt 3 p.pkt 2 lit. f. Część 4 - tablica wolnostojąca informacyjna o wym. 200 x 250 cm - 1 szt. oraz tablica pamiątkowa na budynku sanitarno-higienicznym o wym. 30 x 50 cm - 1 szt., zgodnie z wytycznymi określonymi w § 3 pkt 3 p.pkt 2 lit. f. Część 5 - nadruk pamiątkowy o wym. 75 x 100 cm, na żaglu każdego z dostarczanych bojerów - łącznie 5 szt. oraz tabliczki pamiątkowe metalowe o wym. 15 x 10 cm przymocowane do kadłuba każdego bojera - łącznie 5 szt. , zgodnie z wytycznymi określonymi w § 3 pkt 3 p.pkt 2 lit. f. U w a g a: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na wszystkie lub na wybrane części przedmiotu zamówienia. 2) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3) Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie objętym przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452420000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 39.000,- PLN (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy PLN); Część 2 - 33.000,- PLN (słownie: trzydzieści trzy tysiące PLN); Część 3 - 32.000,- PLN (słownie: trzydzieści dwa tysiące PLN); Część 4 - 24.000,- PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące PLN). Część 5 - 1.100,- PLN (słownie: jeden tysiąc sto PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.06.2011r. do godz. 10:00 w formie dopuszczonej ustawą Pzp (art. 45 ust. 6): - w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank Millennium S.A. I O/Ostróda nr konta 71 1160 2202 0000 0000 6194 1398; Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 28.06.2011r. o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp) należy złożyć w pokoju nr 122 (parter). W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną