Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu Żłobka Miejskiego w Ustce

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
    REGON: 52387300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu Żłobka Miejskiego w Ustce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu Żłobka Miejskiego w Ustce. 2. Zadanie obejmuje: alpinistyczną wycinkę istniejących drzew, budowę nowego zjazdu publicznego z drogi gminnej, wykonanie bezpiecznej poliuretanowej nawierzchni, budowę 3 miejsc parkingowych z płyt trawiastych, utwardzenie terenu pod stojaki dla rowerów, budowę nowego ogrodzenia z furtką i brama techniczną, posadowienie ławek, demontaż istniejącego utwardzenia terenu, zagospodarowanie zieleni, wyrównanie terenu, postawienie jednej latarni ulicznej, likwidację dwóch słupów oświetleniowych, obsianie terenu. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót: 2.1. alpinistycznej wycinki istniejących drzew – 9 szt. wraz z karczowaniem pni. Wykaz drzew przeznaczonych do wycinki znajduje się w zał. Nr 10 do SIWZ – drzewa przeznaczone do wycinki.. 2.2. demontażu istniejącego utwardzenie terenu, 2.3. budowy nowego publicznego zjazdu z drogi gminnej, 2.4. budowy trzech miejsc parkingowych z płyt trawiastych, 2.5. utwardzenia terenu pod stojaki rowerowe, 2.6. montażu stojaków rowerowych, 2.7.budowy nowego ogrodzenia z furtką i bramą techniczną, 2.8. zagospodarowania zieleni oraz obsiania terenu trawą, 2.9. posadowienia ławek, 2.10. posadowienie latarni ulicznej, 2.11. likwidacji dwóch słupów oświetleniowych,2.12. budowy jednego słupa oświetleniowego, 2.13. wyrównania terenu, 2.14. robót porządkowych, 2.15. sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja budowlana – załącznik nr 7 do SIWZ, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 8 do SIWZ, pomocniczo przedmiar robót – załącznik nr 9 do SIWZ oraz załącznik nr 10 – drzewa przeznaczone do wycinki. 4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych: a) wycinki istniejących drzew – szt. 9 wraz z mechanicznym karczowaniem pni, b) demontaż istniejącego utwardzenia terenu, c) budowa nowego publicznego zjazdu z drogi gminnej, d) budowa trzech miejsc parkingowych z płyt trawiastych, e) utwardzenie terenu pod stojaki rowerowe, f) montaż stojaków rowerowych, g) budowa nowego ogrodzenia z furtką i bramą techniczna, h) zagospodarowanie zieleni oraz obsianie terenu trawą, i) posadowienie ławek, j) posadowienie latarni ulicznej, k) likwidacja słupów oświetleniowych, l) wyrównanie terenu, m) robót porządkowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną