Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu zieleni na skwerze przy osiedlu Dworcowa

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 582 840, , fax. 468 582 843
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 468 582 840, , fax. 468 582 843
    REGON: 75014860900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu zieleni na skwerze przy osiedlu Dworcowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zieleni na skwerze przy osiedlu Dworcowa w zakres którego wchodzi: . przebudowa ciągów pieszych, zagospodarowanie terenów zielenią, wykonanie instalacji nawadniania oraz montaż małej architektury (ławki i kosze na śmieci). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonane następujących robót i prac: 1. Roboty branży drogowej: - rozbiórka istniejących nawierzchni z kostki betonowej oraz obrzeży betonowych. - korytowanie na potrzeby projektowanych ciągów pieszych, - ustawienie krawężników betonowych na ławach betonowych z oporem, - wykonania warstw konstrukcyjnych nawierzchni ciągów pieszych. 2. Usługi i prace związane z zagospodarowaniem terenów zielenią i wykonaniem instalacji nawadniania: - wykonanie koryta na potrzeby instalacji zraszającej, - montaż elementów systemu nawadniania, - wykonanie trawnika z rolki, - nasadzenie roślin zgodnie z zaproponowaną w dokumentacji projektowej koncepcją. 3. Montaż elementów małej architektury: - ławki betonowe łukowe o długości w osi równej l=3,2 m , r= 3,00 m – 4 szt., - ławki betonowe łukowe o długości w osi równej l=1,9 m , r= 7,00 m – 10 szt., - ławki proste l = 2,0 m – 2 szt., - kosze na śmieci betonowe – 10 szt. UWAGA! 1. Zamawiający zamieszcza dokumentacje projektową, która zawiera szerszy zakres robót budowlanych i prac, niż będący przedmiotem niniejszego postępowania. W przedmiotowej dokumentacji Zamawiający kolorem czerwonym zaznaczył elementy do wykonania jak również oznaczył te , które nie są przedmiotem Zamówienia. Ponadto Zamawiający zamieścił wymagania(Uszczegółowienie elementy małej architektury) w zakresie elementów małej architektury, które należy wycenić i wykonać w ramach niniejszego zamówienia. 2. Zamawiający odstępuje od wykonania instalacji elektrycznych objętych dokumentacją projektową. 3. Na terenie skweru obecnie są wykonywane prace polegające na montażu tężni i zdrojów parkowych w związku z powyższym, Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Wykonawcą tężni i zdrojów parkowych. 4. Teren skweru jest ogrodzony na czas budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233253-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych ) 2. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniężnej na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO Bank Polski S.A., Nr rachunku: 08 1020 1042 0000 8502 0349 0448 b) poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c) gwarancji bankowej; d) gwarancji ubezpieczeniowej; e) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(t.j. Dz.U. 2020 poz.299).; Szczegółowe informacje dotyczące wznoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia(III.3) w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, ma złożyć wykonawca potwierdzający odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym ten wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 (załączniki nr 2 do SIWZ). 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w ust 1 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – proponowany wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Zgodnie z §9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII ust. 6 pkt 2 ppkt a SIWZ. 10. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 2) Oświadczenia z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą 5) Pełnomocnictwo: – W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, – Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów– proponowany wzór zobowiązania z stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 7) Wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców -w załączniku nr 1 do SIWZ 8) Informacje czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach