Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZEWNETRZNĘGO GMINNEGO ŻŁOBKA W RUŚCU - REALIZOWANE W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 MALUCH konkurs Maluch - edycja 2015

Gmina Nadarzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7298185 , fax. 22 7298175
  • Data zamieszczenia: 2015-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nadarzyn
    ul. Mszczonowska 24 24
    05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 7298185, fax. 22 7298175
    REGON: 01326919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nadarzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZEWNETRZNĘGO GMINNEGO ŻŁOBKA W RUŚCU - REALIZOWANE W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 MALUCH konkurs Maluch - edycja 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZEWNETRZNĘGO GMINNEGO ŻŁOBKA W RUŚCU - REALIZOWANE W RAMACH RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 MALUCH konkurs Maluch - edycja 2015 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie placu zabaw z nawierzchnia bezpieczną z wykończeniem warstwą EPDM wylewaną (kolorystyka do uzgodnienia na etapie wykonawstwa). Na placu zabaw zainstalowane zostaną urządzenia zabawowe tj. - Zestaw zabawowy durzy przystosowany dla grupy wiekowej 1-8lat - Karuzela dostosowana do grupy wiekowej 1-8lat - Domek zabawowy na palach dostosowany do grupy wiekowej 1-8lat - Sprężynowiec jednoosobowy - Sprężynowiec dwuosobowy - Tablica rysunkowa z elementami aktywnymi - Huśtawka dwuosobowa z siedziskami zamykanymi dostosowana do grupy wiekowej 1-8lat - Trzy ławki rekreacyjne z oparciami - Dwa kosze na śmieci zamykane - Tablica z regulaminem b) Wykonanie miasteczka ruchu z nawierzchnią bezpieczną z wykończeniem warstwą EPDM wylewaną (kolorystyka do uzgodnienia na etapie realizacji) Na terenie miasteczka ruchu zainstalowane zostaną 3 urządzenia zabawowe: - Samochód ciężarówka - Lokomotywa - Bujak sprężynowy dwuosobowy - samochód osobowy c) Wykonanie altany rekreacyjnej wraz z pomieszczeniem magazynowym na zabawki zewnętrzne. Altana o konstrukcji drewnianej, częściowo obudowana. Pokrycie dachu z gontów bitumicznych. Posadzka altanki z kostki brukowej. Przy altance zamontowany zostanie kosz na śmieci zamykany. d) Zagospodarowanie terenu zielonego otaczającego budynek żłobka. W ramach tego wykonane zostaną nasadzenia drzew i krzewów jak również założony zostanie trawnik. Na terenie zielonym (trawniku) zainstalowana zostanie piaskownica z osłoną przed warunkami atmosferycznymi w postaci parasola. Zadaszenie daje możliwość opuszczenia i osłony całej piaskownicy przed dostępem zwierząt w po godzinach urzędowania placówki. e) Wykonanie ogrodzenia wraz z utwardzeniem dojścia do istniejącego placu zabaw. f) Przebudowana ogrodzenie w obrębie wejścia głównego - dostosowujące obiekt żłobka do dostępności dla osób niepełnosprawnych jak również dzieci dowożonych na wózkach. g) Wykonanie remontu istniejącego ogrodzenia. h) Wykonanie dodatkowego utwardzenia chodnika - dojście do wyjścia ewakuacyjnego nowostworzonego oddziału żłobkowego. i) Przebudowa istniejących chodników, uszkodzonych w trakcie użytkowania. 2. Wykonawca powinien zapewnić we własnym zakresie: a) obsługę geodezyjną, b) zaplecze budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i energii elektrycznej wraz z zamontowaniem liczników i ponoszeniem kosztów z tytułu zużycia wody i energii elektrycznej; 3. Urządzenia i mała architektura powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm PN-EN-1176, PN-EN 1117 i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa, zgodności i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi. 4. Urządzenia i mała architektura powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm PN-EN-1176, PN-EN 1117 i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa, zgodności i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty szczegółowy opis elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorystyką, karty techniczne lub karty produktu, 6. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. 7. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 8. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ: 1) projekt budowlany placu zabaw, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiar robót - materiał pomocniczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta Nr konta: 66801700020000026020000109 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nadarzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach