Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, al. 3 Maja 14
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4282935 , fax. 087 4282935
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
al. 3 Maja 14 14
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4282935, fax. 087 4282935
REGON: 00101108100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wraz z torem BRD przy Gimnazjum Nr 1 w Giżycku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zagospodarowanie terenu wraz z torem BRD przy Gimnazjum Nr 1 w Giżycku w zakresie robót nawierzchniowych, z wyjątkiem dróg ( nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej, obrzeża betonowe kolorowe) oraz wykonanie studzienek ściekowych betonowych z przykanalikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 PLN słownie: dwa tysiące złotych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium-Zagospodarowanie terenu wraz z torem BRD przy Gimnazjum nr 1 w Giżycku W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 7.3. (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w Miejskim Zespole Obsługi Szkół i Przedszkoli (pok. 115 Urzędu Miejskiego). Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Art. 22 ust. 1 pkt. 1- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: -prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; Art. 22 ust. 1 pkt. 2 - Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 50 000,00 PLN w charakterze głównego wykonawcy; -zapewnią , aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznych; Art. 22 ust. 1 pkt. 3 - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: -posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości min. 50 000,00 PLN.; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00 PLN; Art. 22 ust. 1 pkt. 4 - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisane w art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Art. 22 ust. 1 pkt. 1 Wymagane dokumenty:aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Art. 22 ust. 1 pkt. 2Wymagane dokumenty:wykaz zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat o zakresie podobnym rodzajem robóti wartości min. 50 000,00 PLN do przetargowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itp.) - Załącznik nr 4 do SIWZ;Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - Załącznik nr 5 do SIWZ; Art. 22 ust. 1 pkt. 3Wymagane dokumenty:informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 50 000,00 PLN;polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty,z zastrzeżeniem, że wybrany wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu. Art. 22 ust. 1 pkt. 4Wymagane dokumenty:oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągu pieszo-jezdnego na działce nr 64 w miejscowości Rutkowice gm.Płośnica - II etap Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów pieszo-jezdnych na działkach nr 347,313,318,327,333,534,531,526,517 w miejscowości Turza Mała gm.Płośnica
Dodano: 2016-07-21 - Ułożenie kostki brukowej na działce 826, 394/2 w Wielkim Łęcku
Dodano: 2016-06-10 - Remont osiedlowych ciągów pieszo-jezdnych na osiedlu po byłym PGR w miejscowości Mały Łęck gm. Płośnica
Dodano: 2015-10-01 - II etapu remontu osiedlowych ciągów pieszo - jezdnych, na osiedlu po byłym PGR w miejscowości Turza Mała gm. Płośnica
Dodano: 2015-10-01 - Remont osiedlowych ciągów pieszo-jezdnych na osiedlu po byłym PGR w miejscowości Gralewo gm. Płośnica
Dodano: 2015-10-01 - Przebudowa płyty boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej w ramach zadania pn. Przebudowa obiektu sportowego przy ul. Agrykola 8 w Elblągu
Dodano: 2015-06-29 - Remont osiedlowych ciągów pieszo-jezdnych na osiedlu po byłym PGR w miejscowości Rutkowice gm. Płośnica
Dodano: 2015-06-12 - Remont osiedlowych ciągów pieszo-jezdnych na osiedlu po byłym PGR w miejscowości Turza Mała
Dodano: 2015-06-12 - Przebudowa płyty boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej w ramach zadania pn. Przebudowa obiektu sportowego przy ul. Agrykola 8 w Elblągu
Dodano: 2015-05-18 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu przy SSP4 - budowa zatoki postojowej. Postępowanie znak ZP.271.32.2014
Dodano: 2014-09-19