Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu wraz z jego odwodnieniem pomiędzy ul. Kopernika i Moniuszki etap I i II”

Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 85 133 , fax. 32 47 85 350
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
    Al. Józefa Piłsudskiego 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 85 133, fax. 32 47 85 350
    REGON: 27625535800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu wraz z jego odwodnieniem pomiędzy ul. Kopernika i Moniuszki etap I i II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu zlokalizowanego na działce nr 2518/58 przy ul. Kopernika i Moniuszki w Jastrzębiu-Zdroju. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty rozbiórkowe i ziemne, - wycinka drzew, - przebudowa schodów terenowych, montaż balustrad - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie utwardzone, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - przebudowa istniejącego gazociągu, - wykonanie drenażu wokół istniejących urządzeń street workout, wraz z demontażem i ponownym montażem mat przerostowych, - dostawę i montaż: 1) stół betonowy do gry w tenisa stołowego – 1 szt. 2) stół betonowy do gry w piłkarzyki – 1 szt. 3) stół do gry w szachy – 1 szt. 4) stół do gry chińczyka – 1 szt. - roboty wykończeniowe, obsiewanie trawą, ułożenie darni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9, specyfikacja techniczna – załącznik nr 10 oraz kosztorysami ślepymi (przedmiary robót) – załącznik nr 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł. 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie wymienione w pkt. 9 ppkt 1 lit. a) SIWZ, tj. według załącznika nr 2 i 3 – dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego określonych w art. 22a ustawy PZP, c) kosztorys uproszczony obejmujący wszystkie pozycje ujęte w kosztorysach ślepych (przedmiarach robót) wg załącznika nr 12. Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego dołączanego do oferty, zawierającego podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. Wersję szczegółową tego kosztorysu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Podstawy wyceny, wskazane przez Zamawiającego w kosztorysie ślepym (np. pozycja z KNR), mają charakter pomocniczy i stanowią propozycję wyceny zakresu robót opisanego w danej pozycji. Wykonawca ma możliwość zmiany podstaw wyceny lub/i zmianę norm nakładów rzeczowych danej pozycji. Nie dopuszcza się pominięcia jak i dopisania którejkolwiek pozycji kosztorysowej przedmiaru robót, jak również braku wskazania podstawy wyceny. Wykonawca winien skalkulować cenę oferty z uwzględnieniem ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm. ) wraz z przepisami wykonawczymi do niej. Cena 1 rg netto, powinna zawierać niżej wymienione składniki:  stawkę wyjściową wyliczoną zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10.09.2019 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 roku (Dz.U. z dnia 18.09.2019 r. poz. 1778),  obligatoryjne obciążenia płac wynikające z przepisów:  Ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 300, z późn. zm.),  Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1205)  Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 listopada 2002 r. w sprawie różnicowania stopy procentowej składki na ubezpieczenie społeczne z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych w zależności od zagrożeń zawodowych i ich skutków (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 757).  Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.(t.j. Dz.U.2019.1482 z późn. zm.)  Ustawy z dnia 13 lipca 2006 r. o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.1433, z późn. zm.). d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego – według załącznika nr 5 do SIWZ, e) dowód wniesienia wadium, f) pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach