Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wraz z budową boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Ludomach

Gmina Ryczywół ogłasza przetarg

  • Adres: 64-630 Ryczywół, ul. Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 283 70 02 , fax. 67 283 89 90
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryczywół
    ul. Mickiewicza 10
    64-630 Ryczywół, woj. wielkopolskie
    tel. 67 283 70 02, fax. 67 283 89 90
    REGON: 570791431
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryczywol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wraz z budową boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Ludomach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Zagospodarowanie terenu wraz z budową boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Ludomach.” Inwestycja polega na kompleksowym zagospodarowaniu terenu wokół budynku Zespołu Szkół w Ludomach wraz z budową boiska wielofunkcyjnego i bieżni z zeskocznią do skoku w dal. Zamierzenie budowlane obejmuje prace budowlane w całym zakresie robót, od fundamentowania do wykończenia. Inwestycja będzie realizowana w jednym etapie. 2. W ramach przedmiotowej inwestycji projektuje się: - budowę ogrodzenia terenu działki 475/2 od strony: północnej i zachodniej, - budowę ogrodzenia terenu działki 478 od strony: wschodniej, zachodniej i południowej, - budowę boiska wielofunkcyjnego, całkowicie ogrodzonego wraz z piłkochwytami, - budowę bieżni z zeskocznią do skoku w dal, - budowę odwodnienia boiska, - budowę oświetlenia boiska w postaci 4 słupów oświetleniowych, - budowę chodników i placów przeznaczonych do ruchu pieszego, - budowę wewnętrznego placu dojazdowego, - pozostałe utwardzenia, zagospodarowanie w zieleń niską oraz skarpowanie terenu wokół projektowanych boiska i bieżni. 3. Planowane prace zostaną wykonane po uprzednim dokonaniu robót rozbiórkowych elementów budowlanych drugorzędnych jak: -utwardzenia betonowe (istniejące boisko szkolne), - rozbiórka istniejącego murka oporowego przy granicy północnej (od strony ściany szczytowej sali gimnastycznej), - ogrodzenia istniejącego terenu (w miejscu ogrodzenia projektowanego). Gruz po rozbiórce należy bezwzględnie wywieźć z terenu nieruchomości. 4. Projektowany obiekt jest budowlą o prostej konstrukcji. Obiekt przeznaczony użyteczności publicznej, do celów sportu, rekreacji i odpoczynku. Obiekt jest przeznaczony do jednoczesnego przebywania ponad 50 osób. 5. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu: 1) wymiary liniowe: - długość boiska wielofunkcyjnego- 43,86 m, - szerokość boiska wielofunkcyjnego- 25,66 m, - długość bieżni z zeskocznia do skoku w dal- 77,20 m, - szerokość bieżni z zeskocznią do skoku dal- 3,22 m. 2) powierzchnia zabudowy: - powierzchnia zabudowy łączna- 1 374,03 m², - powierzchnia zabudowy boiska wielofunkcyjnego- 1 125,45 m², - powierzchnia zabudowy bieżni z zeskocznia do skoku w dal- 248,58 m².
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 5) (jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu równoważnego, z wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu równoważnego (opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach