Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół zbiorników przy ul. Jesiennej w Gliwicach etap I- zbiornik nr 1

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzuk.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół zbiorników przy ul. Jesiennej w Gliwicach etap I- zbiornik nr 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zagospodarowanie terenu wokół zbiorników przy ul. Jesiennej w Gliwicach – Etap I – zbiornik nr 1. Zakres robót: I. Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, - rozbiórka istniejących obrzeży i krawężników, - demontaż słupków drogowych od ulicy Jesiennej. II. Nawierzchnia K1: Konstrukcja nawierzchni chodnika (K1) składa się z następujących warstw: - 6 cm kostka betonowa wibroprasowana kolor żółty/grafit - 3 cm podsypka cem. - piask. 1:4 - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm Grubość warstw wynosi 29 cm. Chodnik ograniczony obrzeżami betonowymi 8x30cm. Wysokościowo prowadzić po istniejącym terenie. W miejscach styku z nawierzchnią asfaltową krawężnik najazdowy 15x22cm. Powierzchnia z kostki betonowej - kolor żółty wynosi 138m2 Powierzchnia z kostki betonowej - kolor grafitowy wynosi 476m2 III. Nawierzchnia K1a: Konstrukcja nawierzchni chodnika o wzmocnionej nośności (K1a) składa się z następujących warstw: - 8 cm kostka betonowa wibroprasowana kolor żółty/grafit - 3 cm podsypka cem. - piask. 1:4 - 35 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm - 15 cm grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa Grubość warstw wynosi 61cm. Dla warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego wymagany wtórny moduł odkształcenia E2 ≥ 120MPa, a wskaźnik odkształcenia IO ≤ 2,0. Powierzchnia z kostki betonowej - kolor żółty wynosi 185m2 Powierzchnia z kostki betonowej - kolor grafitowy wynosi 330m2 IV. Nawierzchnia K2: Konstrukcja nawierzchni z płyt ażurowych (K2) składa się z następujących warstw: - 10 cm płyta ażurowa dekoracyjna szara o wymiarach 32,7x54,7x10cm - 3 cm podsypka cem. - piask. 1:4 - 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm - 10 cm grunt stabilizowany cementem o Rm=1,5MPa Grubość warstw wynosi 48 cm. Powierzchnia razem : 55 m2 V. Nawierzchnia K3a: Konstrukcja nawierzchni asfaltowej o wzmocnionej nośności (K3a) składa się z następujących warstw: - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S 50/70 - 6 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 - 35 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5m - 15 cm grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5 Mpa. Grubość warstw wynosi 61 cm. Powierzchnia nawierzchni asfaltowej w etapie I wynosi 630 m2 VI. Elementy małej architektury: - montaż ławek z oparciem (dostawa Inwestora) – 12 szt. - montaż koszy na śmieci (dostawa inwestora) – 12 szt. - dostawa montaż stojaków na rowery – 1 szt. - dostawa i montaż słupków parkingowych uchylnych z rury stalowej ocynkowanej – 2 szt. - dostawa i montaż urządzeń zabawowych: kiwak „tuba”, karuzela z 4 siedziskami, kiwak „smok” - wykonanie miejsca do grillowania/ogniska w kształcie okręgu z kostki betonowej o śr. 4,5 m. VII. Oświetlenie: - dostawa i montaż lamp solarno wiatrowych, o wys. słupa 8m – 17 szt. Wymagania dla lamp: słupy ze stali ocynkowanej, czas pracy – 10-14h/dzień, oprawy ze stopu aluminium, szkło hartowane, moc 40-50 W LED, IP65, panele 2 x 130 – 190 W, kontroler MPPT do śledzenia max. punktu mocy i sterowania oświetleniem, akumulator żelowy 150-200 Ah/12V, włącznik zmierzchowo – programowalny, wiatrak o mocy 300 – 600 W startujący przy wietrze 0/8 m/s. VIII. Zieleń i nasadzenia: 1. Irys (Irys reticulata) kolor fiolet. – szt. 6 2. Liliowiec (hemercallis) – szt. 14 3. Liliowiec karłowy stella de oro (hemerocallis hybrida) – szt. 47 4. Kostrzewa sina (Festuca glauca) – szt. 4 5. Rajgras wyniosły (variegatum) – szt. 6 6. Rozplenica japońska (pennisetum alopecuroides) – szt. 6 7. Kostrzewa Gautiera (Festuca gautieri) – szt. 7 8. Wierzba płacząca (Salix x sepulcralis) – szt. 7 9. Wierzba iva pendula (Salix caprea) – szt. 9 10. Wykonanie trawnika siewem wzdłuż zbiornika nr 1 i przy rondach (0,906 ha) Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do zatwierdzenia przez Inwestora operatu pielęgnacyjnego zieleni. Okres pielęgnacji trwa 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru nasadzeń. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu wokół zbiorników przy ul. Jesiennej w Gliwicach 2. Przedmiar robót „Zagospodarowanie terenu wokół zbiorników przy ul. Jesiennej w Gliwicach” 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wymagania ogólne i szczegółowe. 4. Dokumenty formalno prawne i informacja BIOZ. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Pozostałe warunki wykonania robót. 1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. 2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie i zabezpieczyć drzewa na czas budowy poprzez wydzielenie stref ochronnych. 3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 4. Składowanie materiałów i parkowanie samochodów może odbywać się tylko w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Poruszanie się poza wyznaczonym terenem będzie bezwzględnie zabronione. 5. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac związanych z budową oświetlania w uzgodnieniu z Wydziałem Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych Urzędu Miejskiego w Gliwicach. 6. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. 7. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne, porównywalne co do parametrów wytrzymałościowych, technicznych, jakościowych, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 8. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz dokumentacji projektowej. 9. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 10. Wykonawca ma obowiązek zgłaszać do Zamawiającego chęć przeprowadzenia odbiorów częściowych prac ulegających zakryciu i zanikających. 11. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 12. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 13. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach; - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót; - protokoły z pomiarów i badań; - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym; - dziennik budowy; - dokumentację powykonawczą; - instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń; - certyfikaty i dokumentacje potwierdzające zgodność urządzeń z normą PN-EN1176. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej. 2. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 3. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. 4. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 5. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 6. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 7. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 8. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. 9. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć Miejski Zarząd Usług Komunalnych w Gliwicach, ul. Strzelców Bytomskich 25c,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach