Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 69-110 Rzepin, Plac Ratuszowy 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7596292 w. 36 , fax. 095 7596478
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
Plac Ratuszowy 1 1
69-110 Rzepin, woj. lubuskie
tel. 095 7596292 w. 36, fax. 095 7596478
REGON: 00052616200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej w Kowalowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół szkoły podstawowej w Kowalowie poprzez uporządkowanie przestrzeni wokół szkoły, wykonanie parkingu wraz z jezdnią manewrową, boiskami i bieżnią (łącznie z terenem przyległego boiska) i nadanie jej charakteru sportowo - rekreacyjnego przeznaczonego dla młodzieży szkolnej i mieszkańców wsi Kowalów Przewiduje się wykonanie parkingu dla samochodów osobowych wraz z jezdnią manewrową , boisko o nawierzchni syntetycznej o wym. 22x 40 m , boisko do siatkówki plażowej o wym piasku 10 x 18 m , boisko ze sztucznej trawy o wym. 25 x 40 m , bieżnia tartanowa o szerokości 3 m i długości 200 m , obsianie terenu mieszanką traw niskich . Planuje się również wykonanie nowego ogrodzenia terenu objętego opracowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej b) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowej; d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na Rachunek Bankowy: BS Rzepin 78 8371 0009 0001 8119 2000 0080, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt-cie 19 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. 4. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt. 1 należy w formie oryginału załączyć do oferty w sposób umożliwiający ich zwrot . 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Rzepin, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. f) z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy PZP 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 2.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty 2.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą (spełnia - nie spełnia). Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. 9 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz § 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.), Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Oferty na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - o treści zgodnej ze wzorem Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku podmiotów zbiorowych) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie dla osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) - potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia uprawnień kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 9. Wadium w formie pieniężnej lub niepieniężnej - oryginał dokumentu - zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 13 niniejszej SIWZ. 10. Harmonogram realizacji przedsięwzięcia zgodnie z Załącznikiem Nr 4. 11. Kosztorys ofertowy zgodnie z Załącznikiem Nr 5 12. Pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ , Załącznik Nr 3 - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zaakceptowany (parafowany) na każdej stronie wzór Umowy - Załącznik Nr 7.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzepin.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska przy Zespole Edukacyjnym nr 1 w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska sportowego w Ołoboku wraz z remontem szatni
Dodano: 2016-05-19 - Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego na dz. nr 170/5 w m. Kiełcz, Gmina Nowa Sól
Dodano: 2016-04-25 - Budowa boiska wielofunkcyjnego na działce nr 196 (Zatonie).
Dodano: 2016-04-06 - Stadion - wykonanie nawierzchni boiska
Dodano: 2016-03-29 - Modernizacja boiska do piłki nożnej przy ulicy Agrestowej w Zielonej Górze.
Dodano: 2015-10-14 - Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Liceum Ogólnokształcącym w Nowej Soli - wariant 333 m - obiekt certyfikowany
Dodano: 2015-10-12 - Budowa boiska przy Szkole Podstawowej nr 17 Zielona Góra
Dodano: 2015-09-10 - Budowa boiska wielofunkcyjnego dz. nr 15, 91 w Zielonej Górze Ługowo
Dodano: 2015-09-08 - Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z poliuretanu przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Żaganiu
Dodano: 2015-05-13