Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w miejscowości Czerwin

Gmina Czerwin ogłasza przetarg

  • Adres: 07-407 Czerwin, Plac Tysiąclecia 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7614593 , fax. 29 7619217
  • Data zamieszczenia: 2015-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwin
    Plac Tysiąclecia 1 1
    07-407 Czerwin, woj. mazowieckie
    tel. 29 7614593, fax. 29 7619217
    REGON: 00053631500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w miejscowości Czerwin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w miejscowości Czerwin. Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem obejmuje wykonanie etapu I-go, który szczegółowo jest przedstawiony w załączniku do SIWZ: Plansza etapowania prac budowlanych. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Plansza etapowania prac budowlanych oraz przedmiar robót i kosztorys ofertowy (przedmiar robót i kosztorys ofertowy mają charakter pomocniczy). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty, Zamawiający zaleca potencjalnym wykonawcom dokonanie wizji w terenie w celu szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: 1. Udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimalny 36 miesięcy, ale nie dłuższy niż 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót; 2. Przedstawienie Zamawiającemu podczas odbioru końcowego robót (bez uwag) kart gwarancyjnych do akceptacji, które będą zawierać warunki oraz zakres gwarancji zgodny z warunkami umownymi (urządzenia, wykonanie); 3. Przedstawienie Zamawiającemu podczas odbioru końcowego robót (bez uwag) kosztorysu powykonawczego; 4. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 5. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji projektanta, który wykonał dokumentację oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę; 6. Przedstawienia kosztorysu ofertowego wraz ze złożoną ofertą, sporządzonego na podstawie oszacowania wartości zamówienia. Stanowić on będzie podstawę do rozliczeń robót pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w przypadku odstąpienia którejś ze stron od umowy. Wykonawcę obowiązuje cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedstawiona w formularzu ofertowym; 7. Przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; 8. Dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; 9. Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji. Koszty transportu i utylizacji pokrywa Wykonawca; 10. Wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) i odrębnym przepisom. Okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu. 11. Zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; 12. Użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia symbole firm, ich znaki towarowe, zdjęcia i wizualizacje należy traktować wyłącznie, jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów oraz propozycje projektanta. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych dokumentacją projektową parametrów. Dopuszcza się rozwiązania równoważne z opisywanymi w dokumentacji technicznej przy zachowaniu nie gorszych niż opisane w dokumentacji parametrów technicznych materiałów i technologii wykonania robót. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DzU z 2013 r., poz. 907, z póżn. zm.), że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa. 13. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; 14. Prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 15. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 16. Pozostałe obowiązki Wykonawcy zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 17. Wykonawca w trakcie prowadzonych robót budowlanych nie może zakłócić prawidłowego funkcjonowania szkoły. Ponadto wykonawca obowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo uczniom i pracownikom szkoły na terenie objętym przedmiotowymi robotami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach