Urząd Gminy Rusinów ogłasza przetarg
- Adres: 26-411 Rusinów, Żeromskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 6727022 , fax. 48 6727023
- Data zamieszczenia: 2017-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rusinów
Żeromskiego 4
26-411 Rusinów, woj. mazowieckie
tel. 48 6727022, fax. 48 6727023
REGON: 54534300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy wiejskiej w Woli Gałeckiej – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac: Prace rozbiórkowe: • rozbiórka istniejącego ogrodzenia, rozbiórka studni; Prace budowlane: • utwardzenie terenu (krawężniki i obrzeża, nawierzchnia z kostki brukowej), • budowa ogrodzenia - ogrodzenie wykonane z prefabrykowanych paneli metalowych, wysokość ogrodzenia 180 cm, • mała architektura: budowa siłowni plenerowej według projektu - montaż 4 urządzeń do ćwiczeń fizycznych zlokalizowanych w środkowej części działki, • mała architektura: budowa placu zabaw - montaż 4 urządzeń zabawowych zlokalizowanych w południowo – zachodnim narożniku działki, • rekultywacja istniejącego boiska do gry w siatkówkę plażową - lokalizacja i wymiary projektowanego boiska bez zmian w stosunku do stanu istniejącego(8,00 x 16,00 m). Zieleń: • wykonanie rabat i nasadzenia - rabaty o nawierzchni z białego kruszywa łamanego, wydzielenie rabat w planie za pomocą prefabrykowanej palisady betonowej, • ukształtowanie terenu i nawierzchni trawiastej – nie przewiduje się znacznych zmian w istniejącym ukształtowaniu powierzchni terenu - częściowa niwelacja terenu w celu uzyskania projektowanego poziomu terenu wokół projektowanych elementów zagospodarowania terenu, nawierzchnia trawiasta wykonana na warstwie ziemi urodzajnej z mieszanki nasion traw wysiewanych ręcznie. Roboty pozostałe (pielęgnacja istniejącej zieleni niskiej i wysokiej). Lokalizacja inwestycji: Teren, na którym znajduje się projektowana inwestycja położony jest w miejscowości Wola Gałecka - gmina Rusinów - na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 1711, 1712/1, 1713, 1714/1 na geodezyjnej mapie zasadniczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100) w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 Prawo Zamówień Publicznych do dnia 31.08.2017 r. do godz. 10:00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Przysucha filia Rusinów: nr 56 9145 1053 3200 2378 2000 0017. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj.: jego nazwę i adres, b) określać kwotę gwarantowaną w PLN, c) określać termin ważności gwarancji d) podać przedmiot gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł ( np. wadium, należyte zabezpieczenie umowy), e) być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie, f) przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium – zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty. W przypadku składania wadium w formie przelewu pieniędzy na konto Gminy Rusinów, Wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając: 1) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. III.4. w odniesieniu do tych podmiotów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: III.4. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pawilonu na potrzeby centrum leczenia niepłodności w WIZK w Warszawie (ZP-80/2024)
Dodano: 2024-07-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek w Parku Arkadia”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja obiektu Koszewo, Koszewo 11, 62-560 Skulsk - Zarząd Zlewni w Kole
Dodano: 2024-07-19 - Rewitalizacja terenu cmentarza przykościelnego przy kościele parafialnym w Młodzieszynie.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17