Przetargi.pl
"Zagospodarowanie terenu wokół osiedla robotniczego w Radzionkowie – Etap II"

Gmina Radzionków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
    Męczenników Oświęcimia 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 32 289 07 27
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zagospodarowanie terenu wokół osiedla robotniczego w Radzionkowie – Etap II"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół osiedla robotniczego w Radzionkowie – Etap II na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1A do SIWZ, wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych odwodnienia terenu na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik 1B do SIWZ oraz wykonanie tablic informacyjnych dla zadania zgodnie z załącznikiem 1C do SIWZ. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje m.in: wykonanie wodociągu wraz z przyłączami do budynków, wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami do budynków, wykonanie nawierzchni, ścieżek i traktów pieszych, wykonanie oświetlenia wokół budynków i parkingu, wykonanie ogrodzenia wokół budynku szkoły, wykonanie placów zabaw (3 szt.), wykonanie parkingu, demontaż istniejących obiektów garażowych oraz ogrodzenia (wokół ogródków przydomowych), roboty odtworzeniowe po wodociągu (ul. Kużaja i ul. Sikorskiego), nasadzenie zieleni, odwodnienie terenu, wykonanie tablic pamiątkowych (6 szt.) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1. Załącznik nr 1A – Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami. 2. Załącznik nr 1B – Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami. 3. Załącznik nr 1C – Opis przedmiotu zamówienia (wzór tablicy informacyjnej) Uwaga: Budynki będące przedmiotem opracowania znajdują się w strefie B-2 ochrony konserwatorskiej obejmującej teren osiedla robotniczego przy ul. Kużaja 58-70 oraz ul. Sikorskiego 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 45 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1. Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na sumę ubezpieczeniową odpowiadającą wartości umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy opracować i uzgodnić z Zamawiającym - Harmonogram rzeczowo-finansowy, w którym będą uszczegółowione etapy realizacji przedmiotu umowy oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia tych etapów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach