Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
- Data zamieszczenia: 2014-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 13
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
REGON: 00052385000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wokół mola w ramach zadania Rewitalizacja mola spacerowego w Kołobrzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zagospodarowania terenu wokół mola. W ramach zadania należy wykonać następujące elementy robót: 1.Dokumentacja projektowa i nadzór autorski Projekt budowlany wszystkich branż, projekt wykonawczy wszystkich branż, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla całego zakresu robót, nadzór autorski 2.Ciąg pieszo-jezdny - ul. Mickiewicza. Przebudowa nawierzchni o pow. ~ 1164,00 m2 i aranżacja odcinka ulicy Adama Mickiewicza (od skrzyżowania z ulicą Rodziewiczówny do molo) przekształcająca ją w deptak z ławkami, oświetleniem, stojakami dla rowerów i koszami na śmieci. 3.Plac przy molo. Przebudowa nawierzchni o pow. 2966,36 m2 w stylu i z materiałów opisanych w pkt 2. Stosować płyty z betonu architektonicznego białego i jasnoszarego rozmieszczonych co 12 płyta w szeregu i co 4 rząd. 4.Teren utwardzony przy schodach wschodnich.Powierzchnia ok. - 2020,94 m2. W tym wypadku stosować płyty z betonu architektonicznego białego i jasnoszarego rozmieszczonych co 6 płyta w szeregu i co 2 rząd. Przy schodach zachodnich nawierzchnia z kostki betonowej nawiązującej do istniejącej na Bulwarze Szymańskiego 5.Schody wschodnie Powierzchnia schodów - 3150,94 m2. Schody należy wykonać jako betonowe lub żelbetonowe monolityczne i wykończyć z prefabrykatów betonowych (beton architektoniczny) w tym samym kolorze co mur oporowy. Na części schodów przewidziano siedziska z desek kompozytowych w formie zamkniętych brył o wysokości 20cm. W schody wkomponowano zjazd przewidziany również dla dużych i ciężkich pojazdów do czego powinna być przystosowana jego konstrukcja. 6.Schody zachodnie.Powierzchnia - 119,53 m2. Schody wykonać jak schody wschodnie (bez siedzisk). 7.Oświetlenie terenu. Oświetlenie lampami ze źródłem światła LED 8.Sieci wodociągowe. Sieci wykonać z rur PE o średnicach wynikających z przewidzianego zapotrzebowania w wodę. Przewidzieć zasilenie z istniejącego wodociągu PE 63 (ul. Mickiewicza) do: a)budynku handlowego z toaletą publiczną, który będzie wykonany w terminie późniejszym (II Etap nie wchodzący w zakres zadania), b)planowanego do wykonania w terminie późniejszym budynku WOPR (przy schodach wschodnich), c)2 natrysków na plaży (przy schodach zachodnich), d)poidełek (1 - plac przed molem, 3 - teren przed schodami wschodnimi), e)4 punktów tymczasowego zasilania obiektów na placu przy molo. 9.Sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Sieć kanalizacji sanitarnej rozprowadzić przewodami PVC tak, by zapewnić odbiór ścieków z obiektów wskazanych w pkt 8 lit. a), b), d), e). Odprowadzenie ścieków do kanału PVC 200 w ul. Mickiewicza. Sieć kanalizacji deszczowej rozprowadzić w sposób zapewniający odwodnienie z terenów utwardzonych. Wody opadowe odprowadzić do kanału ? 200 w ul. Mickiewicza. 10.Sieci gazowe. Zaprojektować i wykonać przyłącze gazowe do budynku handlowego z toaletą publiczną (realizacja budynku poza zadaniem - w terminie późniejszym) z rur PE - włączenie do gazociągu średniego ciśnienia). oraz do budynku WOPR (realizacja budynku poza zadaniem) 11.Sieci elektryczne. Sieci elektryczne wykonać zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Energa-Operator S.A. w sposób umożliwiający przyłączenie do sieci nw. obiektów: a)budynku handlowego z toaletą publiczną, który będzie wykonany w terminie późniejszym (II Etap nie wchodzący w zakres zadania), b)planowanego do wykonania w terminie późniejszym budynku WOPR (przy schodach wschodnich), c)4 punktów tymczasowego zasilania obiektów na placu przy molo, d)oświetlenia placu przy molo, ciągu pieszo-jezdnego, placu przy schodach wschodnich oraz podświetlenie ławek. e)elektronicznego systemu wejścia na molo. f)tablica informacyjna 12.Sieci telekomunikacyjne. Wykonać przyłącza telekomunikacyjne zgodnie z warunkami Orange Polska S.A. do dwóch budynków, które realizowane będą w etapie późniejszym. 13.Elementy małej architektury. Elementy małej architektury: kosze na śmieci, stojaki na rowery, ławki, poidełka. 14.Elektroniczny system wejściowy na molo. Przed wejściem na molo planuje się montaż elektronicznego systemu biletowego. System powinien być wyposażony w 2 bramki kołowrotkowe wykonane z blachy chromoniklowej gwarantującej wysoką odporność na trudne warunki zewnętrzne 15.Wycinka drzew i krzewów oraz nasadzenia. Zgodnie z zapisami zawartymi w pf-u 16.Tablica informacyjna.Tablicę należy wykonać jako dwustronną podświetlaną światłem LED. 17.Dokumentacja powykonawcza - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 150.000,00 zł (słownie zł: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI SIWZ i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Handlowy SA w Warszawie nr 82 1030 1263 0000 0000 9020 1085 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na Zagospodarowanie terenu wokół mola w ramach zadania Rewitalizacja mola spacerowego w Kołobrzegu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu otwarcia ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie należy załączyć do oferty, 4.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiedni dokument - oryginał, należy wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl (BIP)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji technicznej zadania pod nazwą: Przebudowa i modernizacja głębinowego ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody i hydrofornią oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym przy ul. Arkońskiej 4 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa i remont pomieszczeń na potrzeby Szpitalnego Centrum Urazowego SPSK nr 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1 OS ZP 54 16
Dodano: 2016-07-27 - B/DOKUMENTACJA - KAPLICA2016
Dodano: 2016-07-26 - B/DOKUMENTACJA - CENTRUM KRYZYSOWE/2016
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie kompleksowej dokumentacji dotyczącej przebudowy budynku usługowego przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu wraz nadzorem autorskim nad realizacją robót.
Dodano: 2016-07-17 - EZ-ZP-08/2016 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Budowa bazy magazynowo - transportowej z budynkami towarzyszącymi Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Dodano: 2016-07-13 - Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w m. Piasek
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie kompleksowej dokumentacji dotyczącej przebudowy budynku usługowego przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu wraz nadzorem autorskim nad realizacją robót.
Dodano: 2016-06-30 - Sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego remontu pomieszczeń w Zespole Szkół Społecznych im. Lotników Morskich przy ul. Zwycięstwa 1 w Darłowie
Dodano: 2016-06-17 - Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowę Szkoły Podstawowej w m. Piasek
Dodano: 2016-06-10