Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół budynku Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie - ETAP II

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6406303 , fax. 55 6406300
  • Data zamieszczenia: 2015-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 55 6406303, fax. 55 6406300
    REGON: 17074777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół budynku Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie etapu II z zagospodarowania terenu działek 458, 494/1, 494/2, 496/1, 496/2, 496/3, 497/4, 497/6 (aktualnie działki nr 497/7 i 497/8), 501/1, 503, 644/2, 635 zlokalizowanych wokół budynku Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie poprzez przebudowę ciągów komunikacyjnych, miejsc postojowych i chodników wraz z infrastrukturą techniczną wokół Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; b) wycinkę drzew, krzewów oraz karczowanie karp; c) przebudowa ciągów komunikacyjnych, miejsc postojowych i chodników (wymiana całej konstrukcji istniejącej nawierzchni ciągów komunikacyjnych i parkingów) wraz z korektą spadków podłużnych i poprzecznych; d) budowa pochylni nr 1 i 3 dla osób niepełnosprawnych; e) budowa śmietników; f) budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do Jeziora Zajezierskiego; g) wykonanie elementów małej architektury i zieleni; h) wykonanie schodów terenowych z projektowanego parkingu na asfaltowy pas drogowy; i) wykonanie muru oporowego z gazonów za garażem jako zabezpieczenie skarpy; j) wykonanie ogrodzenia między nowo projektowanym parkingiem, a terenem Spółdzielni Mieszkaniowej; k) wykonanie zasilania energetycznego oraz oświetlenia drogowego; l) przestawienie istniejącego kiosku handlowego; m) wykonanie nowej wiaty autobusowej; n) wykonanie docelowej organizacji ruchu; o) wykonanie w razie potrzeby wzmocnienia skarpy od strony terenu spółdzielni w przypadku uszkodzenia, naruszenia stabilności podczas robót budowlanych; p) dokonanie wyczyszczenia kratek ulicznych, studzienek i przewodów sieci kanalizacji deszczowej za istniejącym garażem, w obecności pracowników Spółdzielni Mieszkaniowej; q) posianie trawy w miejscach niezagospodarowanych. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają projekt umowy oraz dokumentacje projektowe, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowane przez: Biuro Projektowe ZIEJKA & Architekci - Radosław Ziejka z Gdyni, Biuro Projektów Drogowych Patryk Schultz z Grudziądza oraz Biuro Projektowe Grzegorz Gromko ze Sztumu z których treścią Wykonawca oświadcza, iż się zapoznał. 4. Wykonanie robót wymienionych w pkt. o, p, q nie jest zawarte w dokumentacji projektowej ani w przedmiarach robót i należy skalkulować w cenie oferty. 5. Materiał rozbiórkowy betonowy stanowić będzie własność Zamawiającego. Zostanie w całości lub po skruszeniu odebrany przez Zamawiającego w terminach uzgodnionych z Wykonawcą. 6. Materiał rozbiórkowy inny niż betonowy po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca załaduje i odtransportuje na składowisko Wykonawcy zgodnie z zapisami STWiORB. 7. Część surowca pozyskanego z wycinki drzew zostanie przekazana do MGOPS na cele charytatywne. Część materiału z w/w wycinek drzew, nienadającego się do przekazania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 8. Na etapie realizacji Wykonawca będzie współdziałał z Wykonawcą przebudowy sieci, budowy przyłącza kablowego 0,4kV typu YAKXS 4x35 do zasilania w energię elektryczną obiektu usługowego - kiosku na działce nr 496/3 ul. Mickiewicza w m. Sztum (wg. projektu Biuro Projektowe Grzegorz Gromko). 9. Zamawiający planuje ustawienie parkometrów w obrębie wykonywanego parkingu, co nie wpłynie na udzieloną przez Wykonawcę robót gwarancję na wykonaną nawierzchnię z kostki. 10. Zamawiający informuje, że przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarami, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. 11. UWAGA: Realizacja przedmiotu zamówienia wykonywany będzie przy obiektach czynnych. Należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych. 12. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 13. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy zł) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty w odrębnej kopercie . 5. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach