Urząd Gminy i Miasta Dobczyce ogłasza przetarg
- Adres: 32-410 Dobczyce, ul. Rynek 26
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 3721700 , fax. 012 2712993
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce
ul. Rynek 26 26
32-410 Dobczyce, woj. małopolskie
tel. 012 3721700, fax. 012 2712993
REGON: 00052778290935 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wokół budynku OSP Rudnik -zakup i dostawa kostki betonowej, palisad okrągłych i obrzeży betonowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zagospodarowanie terenu wokół budynku OSP Rudnik -zakup i dostawa kostki betonowej, palisad okrągłych i obrzeży betonowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz podany jest w punkcie VI niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg załącznika nr 2 do specyfikacji oraz niżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w części V specyfikacji do oferty należy załączyć: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c/ Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia d/ Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e/ Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. /Dz. U. Nr 87, poz. 604/ w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. a/ Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie podmioty występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b/ Zgodnie z art. 141 ustawy, wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność przy realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobczyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich oraz kruszywa na potrzeby modernizacji dróg gminnych
Dodano: 2016-06-09 - Dostawy wyrobów betonowych na potrzeby Gminy Chełmiec na 2016 r
Dodano: 2016-06-09 - Dostawy wyrobów betonowych
Dodano: 2016-05-12 - Zakup wraz z dostawą studni betonowych oraz wpustów krawężnikowo - jezdniowych na potrzeby Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolbromiu w 2016 roku
Dodano: 2016-04-08 - Zakup wraz z dostawą studni betonowych oraz wpustów krawężnikowo - jezdniowych na potrzeby Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolbromiu w 2016 roku
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa płyt drogowych do remontu dróg na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa płyt drogowych do remontu dróg na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa płyt drogowych do remontu dróg na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa prefabrykatów betonowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2016 r.
Dodano: 2016-02-29 - Zakup wraz z dostawą kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich na potrzeby Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolbromiu w 2016 roku
Dodano: 2016-02-12