Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3414 201 , fax. 48 3414 204
- Data zamieszczenia: 2011-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
Aleja Jana Pawła II 15 15
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 48 3414 201, fax. 48 3414 204
REGON: 00052537500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu wokół budynku Kasyna w Pionkach - mała architektura - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wokół budynku Kasyna przy ul. Zakładowej w Pionkach, związane z zagospodarowaniem terenu. Zakres robót obejmuje wykonanie m.in.: 1) wymiana ogrodzenia na nowe z przęseł z kształtowników zamkniętych, 2) wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej ulicy - 537,60 m2, 3) wykonanie zatok postojowych dla autobusów oraz samochodów osobowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm - 225,80 m2, 4) wykonanie monitoringu zewnętrznego terenu wokół budynku Kasyna - 2 kamery na dwóch słupach stalowych, 4) dostawa ekranu do kina letniego o wymiarach ekranu min. 2,5m x 4,0m z możliwością demontażu ekranu na części. 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie wymiany ogrodzenia (załącznik nr 3 do SIWZ), 2) w Projekcie architektoniczno-budowlanym budowy zatok postojowych dla autobusów oraz samochodów osobowych w ciągu ul. Węglowej (załącznik nr 4 do SIWZ), 3) w Projekcie instalacji CCTV na terenie otoczenia Miejskiego Centrum Kultury Kasyno w Pionkach (załącznik nr 5 do SIWZ), 4) w Przedmiarze robót (załącznik nr 6 do SIWZ), 5) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 7. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w innych dokumentach (projekt budowlany, przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 5 lat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na budowie Fitness Parku na Gołąbkach przy ul.Rakuszanki oraz Placu Zabaw dla Dorosłych przy ul. Rakuszanki w Warszawie - Etap I. Przedmiot zamówienia realizowany w ramach zadań inwestycyjnych z Budżetu Partycypacyjnego 2016 roku o nazwach; Fitness Park na Gołąbkach oraz Plac Zabaw Dla Dorosłych.
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja zadania Zielone serce Przedwiośnia
Dodano: 2016-07-27 - REMONT SZKOLNEGO PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 353 W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
Dodano: 2016-07-25 - Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw dla dzieci, boiska do gry w bacca oraz nawierzchni siłowni plenerowej w Parku Górczewska w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Parku Górczewska - cz. II.
Dodano: 2016-07-22 - Zagospodarowania terenu Leśnego Ośrodka Edukacyjnego im. red. Andrzeja Zalewskiego w Jedlni - Letnisku, polegające na wykonaniu parkingów, dróg wewnętrznych, chodników i elementów małej architektury na działce nr ew. 361/2 - ETAP I.
Dodano: 2016-07-22 - Zagospodarowanie zieleni przyulicznej Al. Wojska Polskiego na odcinku od ulicy Działkowej do ulicy Powstańców w Pruszkowie
Dodano: 2016-05-11 - Zagospodarowanie doliny rzeki Łydyni -I etap
Dodano: 2016-04-22 - Zagospodarowanie terenu na oś. Prosta w Wyszkowie - etap I (budowa placów zabaw dla dzieci młodszych i starszych z infrastrukturą towarzyszącą) (2)
Dodano: 2016-03-31 - BUDOWA PLACU ZABAW W BRWINOWIE PRZY ULICY GRODZISKIEJ NA TERENIE DZIAŁKI NR EW. 1/2 OBR.12
Dodano: 2016-03-02 - BUDOWA PLACU ZABAW W BRWINOWIE PRZY ULICY GRODZISKIEJ NA TERENIE DZIAŁKI NR EW. 1/2 OBR.12
Dodano: 2016-02-01