Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance – etap II

WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM EDUKACJI I TERAPII W STAREJ ŁUBIANCE ogłasza przetarg

  • Adres: 64-932 Stara Łubianka, ul. Kościuszkowców 2A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM EDUKACJI I TERAPII W STAREJ ŁUBIANCE
    ul. Kościuszkowców 2A
    64-932 Stara Łubianka, woj. wielkopolskie
    REGON: 570858951
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wsceitstaralubianka.pl//

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance – etap II zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).2. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:1) przedmiar robót.2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie objętym przedmiarem robót.3) projekt budowlany w zakresie objętym przedmiarem robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został również określony w Załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).Etap II obejmuje wykonanie następujących robót:1) Wykonanie nawierzchni sportowej EPDM ze spadkiem - boiska, plac zabaw i bieżnia,2) Wykonanie drenażu płyt boisk,3) Wyposażenie boiska do piłki nożnej i ręcznej,4) Wyposażenie boiska do koszykówki i siatkówki,5) Wykonanie nawierzchni mineralnych wokół boisk, pod siłownie i pod altanę z dojściem do altany przy DWD i pod altanę przy szkole,6) Wykonanie ogrodzenie od strony drogi i boisk,7) Wykonanie ogrodzenie zbiornika pożarowego i placu dostaw przed DWD,8) Wykonanie drogi przy ogrodzeniu i parkingu szkolnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej: 500 000,00 PLN.b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej: 1 000 000,00 PLN.2) zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że;a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. 2 roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu nawierzchni synestetycznej EPDM, o wartość każdej z robót min. 500 000,00 zł wraz z podatkiem vat wraz z podatkiem vat;b) dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia jako kierownik robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlannymi, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach