Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu w rejonie kuchni i internatu Zespołu Szkół w Mosinie.

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60509 Poznań, ul. Jackowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 410 500 , fax. 618 480 556
  • Data zamieszczenia: 2017-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18
    60509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 410 500, fax. 618 480 556
    REGON: 63127678800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu w rejonie kuchni i internatu Zespołu Szkół w Mosinie.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zagospodarowanie terenu w rejonie kuchni i internatu Zespołu Szkół im. Adama Wodziczki w Mosinie, ul. Topolowa 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem m.in. następujące prace: 1) zastąpienie zjazdu do kotłowni schodami, 2) rozbiórka istniejących murów oporowych przy zjeździe do kotłowni i budowa nowych, 3) wymiana drzwi wejściowych do kotłowni i kraty nawiewnej, 4) ocieplenie kotłowni, 5) rozbiórka istniejącego tarasu wzdłuż łącznika i zastąpienie go nowym, o większej szerokości, 6) likwidacja schodów łączących ww. taras i zastąpienie ich chodnikiem-pochylnią, wraz ze ścianką oporową i skarpą, 7) wykonanie zadaszenia nad ww. tarasem, 8) przebudowa schodów do kuchni, 9) wykonanie zadaszenia nad ww. schodami, 10) wykonanie balustrad i pochwytów zejścia do kotłowni, tarasu, schodów do kuchni, 11) uzupełnienie kostki chodnikowej i zieleni wokół zejścia do kotłowni, tarasu, schodów do kuchni, 12) wymiana nawierzchni schodów i podestów przy wejściach głównych do budynku szkoły i internatu oraz wejściu do szkoły od strony podwórza, 13) zastąpienie istniejącej pochylni do budynku szkoły, od strony podwórza, nową, 14) wykonanie balustrad i pochwytów wejścia do szkoły i podjazdu, od strony podwórza, 15) wymiana podwójnej zabudowy aluminiowej z drzwiami przy wejściu głównym do budynku szkoły, 16) nowe podłączenia kanalizacji deszczowej, 17) wymiana wycieraczek stalowych. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób nie utrudniający prawidłowego funkcjonowania Placówki; 2) udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace budowlane; 3) zaoferował gwarancje producenta na zastosowane urządzenia i materiały; 4) zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290, ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 4. Zamówienie będzie realizowane w terminie od 10 tygodni do maksymalnie 16 tygodni od dnia przekazania terenu budowy. 5. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach