Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu w ramach rewitalizacji poprzez budowę placu zabaw dla dzieci, skatepark oraz nasadzenie zieleni, ekspozycję zabytkowej kolejki wraz z budową oświetlenia terenu (działka Nr ewid. 869/5) w ramach programu RPO WŚ na lata 2007-2013 - Rewitalizacja miejscowości Zagnańsk poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej złożonego do osi priorytetowej 6. Wzmocnienie ośrodków miejskich i rewitalizacja małych miast do działania 6.2. Rewitalizacja małych miast

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3001322 , fax. 41 3001373
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3001322, fax. 41 3001373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu w ramach rewitalizacji poprzez budowę placu zabaw dla dzieci, skatepark oraz nasadzenie zieleni, ekspozycję zabytkowej kolejki wraz z budową oświetlenia terenu (działka Nr ewid. 869/5) w ramach programu RPO WŚ na lata 2007-2013 - Rewitalizacja miejscowości Zagnańsk poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej złożonego do osi priorytetowej 6. Wzmocnienie ośrodków miejskich i rewitalizacja małych miast do działania 6.2. Rewitalizacja małych miast
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zakres rzeczowy obejmuje między innymi: 3.1 budowę placu zabaw dla dzieci młodszych 3-6 lat o powierzchni 338,0 m2; 3.2. budowę placu zabaw dla dzieci starszych 5-14 lat o powierzchni 518,0 m2; 3.3 budowę skateparku o powierzchni 336,00 m2; 3.4 budowę mini boiska do gry w koszykówkę (1 kosz), stołu stałego do gry w ping-ponga, altany drewnianej ze stołem i ławkami oraz grilla betonowego; 3.5 ekspozycję zabytkowej kolejki wąskotorowej; 3.6 budowę ciągów pieszych z kostki betonowej wibroprasowanej oraz z kostki granitowej; 3.7 zagospodarowanie terenu i budowę ogrodzeń; 3.8 wykarczowanie samosiejek, nawiezienie humusu gat. 1, nasadzenie zieleni, krzewów i drzew, oraz wykonanie trawników; 3.9 budowę sieci oświetleniowej i zasilania urządzeń towarzyszących na terenie placów; 3.10 Podstawą wyceny zakresu robót są projekty budowlane: Projekt techniczny zagospodarowania terenu (plac zabaw dla dzieci, skatepark, zieleń, ekspozycja zabytkowej kolejki wąskotorowej) na działce nr 869.5wykonany przez Ewę Kosztowniak oraz projekt pn.: Budowa oświetlenia wraz ze skrzynkami zasilającymi na terenie działki Nr 869.5 w Zagnańsku w ramach rewitalizacji msc. Zagnańsk opracowany przez Janusza Waldon. Przedmiary robót stanowią element pomocniczy służący wykonaniu robót zgodnie z normami budowlanymi i sztuką budowlaną. Szczegółowe informacje dotyczące powyższego zakresu znajdują się w załącznikach nr 8, 9 do SIWZ (tj. projekt i przedmiary); 3.11. Wykonawca odpowiada za jakość wykonanych robót i udziela na wykonany przedmiot umowy 3 letniej gwarancji i rękojmi od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji (przez 3 lata) do pielęgnacji roślinności, trawników, drzew i krzewów, przez co rozumie się koszenie - co najmniej trzy razy w miesiącach od maja do października, dwukrotne nawożenie trawników, krzewów i drzew w miesiącach od maja do października, ponadto przycinanie roślin oraz wymiana zniszczonej roślinności lub tej, która uschła lub obumarła oraz wszystkich nie wymienionych czynności mających na celu utrzymanie roślin w dobrej kondycji. Przed przystąpieniem do wykonywania ww prac Wykonawca każdorazowo zawiadomi Zamawiającego pisemnie, fax-em lub e-mailem o terminie rozpoczęcia prac pielęgnacyjnych. W przypadku nie wykonywania powyższego zakresu prac przez Wykonawcę, Zamawiający zleci wymienione prace pielęgnacyjne na koszt Wykonawcy. 3.12. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy organizację ruchu na odcinku prowadzonych robót. 3.13. W ofercie należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami), których nie zawierają przedmiary robót, a które wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media). 3.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót. 3.15 Roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wszelką dostępną wiedzą w tym zakresie. 3.16. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. 3.17. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku opisanym w par 8 umowy. 3.18. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz ze szkicami inwentaryzacyjnymi, zaewidencjonowanej w Starostwie Powiatowym. 3.19. Uwaga Wszelkie wymienione w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot i przedmiarze robót urządzenia i materiały mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że dopuszcza się materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia parametrów technicznych określonych poprzez materiały wymienione z nazwy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 18.000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 2. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium Wykonawca składa w jednej lub kilku formach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 2.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium składane w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek Zamawiającego: BS Samsonów nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z adnotacją: Zagospodarowanie terenu w ramach rewitalizacji poprzez budowę placu zabaw dla dzieci, skatepark oraz nasadzenie zieleni, ekspozycję zabytkowej kolejki wraz z budową oświetlenia terenu w ramach programu RPO WŚ na lata 2007-2013. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione jeżeli znajdzie się na w/w rachunku do godziny 12:00 w dniu 16 lipca 2012 r. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej potwierdzenie złożenia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W sprawie zwrotu wadium, jego zatrzymania Zamawiający będzie postępował zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach