Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu w Nasielsku na cele rekreacyjne

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
  • Data zamieszczenia: 2014-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
    REGON: 00052849790913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu w Nasielsku na cele rekreacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu w Nasielsku na cele rekreacyjne. Zamówienie realizowane będzie na działkach 1177/2 oraz 1177/3 położonych przy ulicy Piłsudskiego w Nasielsku. 2. Przedmiot zamówienia przewidywany jest do realizacji w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w zakresie działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 3. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie nawierzchni poliuretanowej w kolorze zielonym na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm oraz na warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm wraz z ustawieniem obrzeży betonowych, b) wyposażenie placu zabaw w następujące urządzenia zabawowe: - bujaki na sprężynie - 4 szt. - zestaw wieżowy drewniany - 1 szt. - zestaw zręcznościowy sześcian - 1 sz. - karuzela wiatrak czteroramienna - 1 szt. - huśtawka wagowa sprężynowa - 1 szt. - huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt. c) wyposażenie terenu w dwa zestawy urządzeń dla dorosłych składające się z następujących urządzeń zestaw 1 - steper i rowerek, zestaw 2 - wioślarz i wyciskanie siedząc, d) wyposażenie obiektu w obiekty małej architektury ławki stalowe z oparciem 6 szt., kosze na śmieci stalowe 5 szt., stojak na rowery, tablicę z regulaminem, altanę drewnianą o wym. 3mx5m, stoły drewniane 2 szt. oraz ławki drewniane 4 szt. e) wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych wraz z cokołem, f) montaż 3 furtek szer. 1 m, g) wymiana siatki stalowej wraz z malowaniem słupków. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) naprawienie zniszczeń powstałych w trakcie robót; 2) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 4) przedłożenie Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 5) kosztorys powykonawczy, 6) inne prace związane z procesem budowy. 5. Urządzenia zabawowe i nawierzchnie syntetyczne muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176, PN-EN 1177 oraz pozostałych norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 6. Dopuszcza się zastosowanie innych podobnych zestawów i urządzeń pod warunkiem uzyskania zgody od Inwestora, posiadania atestów bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania na terenie Polski. 7. Pozostałe roboty wynikające z projektu zagospodarowania terenu oraz STWiOR wykonane będą we własnym zakresie przez Zamawiającego 8. Wymiary elementów wyposażenia placów zabaw określone w projekcie zagospodarowania terenu są wymiarami przybliżonymi. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów w stosunku +/- 20 cm, z uwzględnieniem zmian dotyczących ich stref bezpieczeństwa. 9. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowe, przedmiarach oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Nasielsk nr: 27 8226 0008 0000 1746 2000 0034. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 207 /II piętro/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nasielsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach