Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE TERENU W ŁUKOWIE ŚLĄSKIM PRZY UL. DWORSKIEJ, NR DZIAŁKI 153/21

Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4228300, , fax. 32 4228658
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
    3 Maja 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4228300, , fax. 32 4228658
    REGON: 27628517000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE TERENU W ŁUKOWIE ŚLĄSKIM PRZY UL. DWORSKIEJ, NR DZIAŁKI 153/21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zagospodarowanie terenu w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21”. 2. Powyższe zadanie obejmuje roboty budowlane na terenie działki nr 153/21 położonej w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej 20, związane między innymi z: budową ogrodzenia, budową sceny- muszli koncertowej, utwardzeniem terenu, remoncie istniejącej wiaty, rozbiórce garażu i zbiornika na ścieki, budowie altany, utwardzeniu miejsca na ognisko, wykonaniu oświetlenia wraz z monitoringiem, wykonaniem podestu drewnianego, wykonaniem obiektów małej architektury, zagospodarowaniem terenu zielenią oraz dostawę schodołazu. 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w poniższej dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ: a) Projekt budowlano-wykonawczy „Zagospodarowania terenu działki w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21”, b) Projekt budowlano-wykonawczy „Zagospodarowania terenu działki w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21- oświetlenie zewnętrzne i telewizja dozorowa”, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Zagospodarowania terenu działki w Łukowie Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21”, d) Przedmiar robót- „Zagospodarowania terenu działki w Łukowe Śląskim przy ul. Dworskiej, nr działki 153/21”. 4. Wykonawca zobowiązany będzie: a) wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu w tym zaplecza budowy, b) do wykonania zamówienia, stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.), użyte materiały winny być fabrycznie nowe, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, c) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym, d) udzielić rękojmi i gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres …… miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. e) we własnym zakresie rozwiązać zasilanie w wodę oraz energię elektryczną. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić budynek oraz teren wokół niego do stanu użytkowalności. 6. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać miejsce oraz termin i czas wykonywania prac (robót) z Zamawiającym. 7. Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami Zamawiającego. 8. W związku z koniecznością usunięcia płyt azbestowych z pokrycia dachu istniejącej wiaty Wykonawca zobowiązany będzie, przy wykonywaniu powyższych prac bezwzględnie spełniać i przestrzegać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 , Nr 71, poz. 649 z późn. zm ). Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania Zamawiającemu przekazania odpadu na składowisko – miejsce unieszkodliwiania ( tj. karty przekazania odpadu). 9. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie a nawet kształt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów, innych kształtów kostki brukowej oraz urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. UWAGA: W dokumentacji projektowej, przedmiarze i STWiOR wskazano kostkę brukową o kolorze szarym. Z uwagi na zmianę koncepcji kolorystki nawierzchni tj. z kostki brukowej z odcienia szarego na mieszaninę/mix kolorów w odcieniu brązu, borda (odcieni kolorów jesieni), Wykonawca w swojej ofercie powinien uwzględnić w/w zmianę kolorystyki. Zmiana kolorystyki dotyczy całej nawierzchni utwardzonej z wyjątkiem obrzeży i krawężników. UWAGA: Zamawiający informuje również, iż w części płn.-zach. części działki (w miejscu lokalizacji sceny, altany, miejsca na ognisko wskazanych w projekcie zagospodarowania – teren może wykazywać właściwości terenów lekko podmokłych (może występować chwilowe rozmiękczenie terenu - prawdopodobnie jako zjawisko okresowe). Mając na uwadze powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w swoje ofercie ryzyko wystąpienia tego zjawiska w tym możliwe utrudnienia i opóźnienia w wykonywaniu robót. UWAGA: W zadaniu nie należy uwzględniać pozycji przedmiaru robót nr 124 (remont fortepianu, strojenie i renowacja) z uwagi na rezygnację Zamawiającego z przeprowadzenia renowacji instrumentu – należy przyjąć obmiar zerowy lub pominąć 10. Wykonawca zobowiązany będzie, aby osoby wykonawcy lub podwykonawcy wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXIX niniejszej SIWZ. 12. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV a) 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) 45111200-0 Usuwanie gleby c) 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni d) 45113000-2 Roboty na placu budowy e) 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm. )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy PZP. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: numer rachunku; 44 8456 0009 2001 0023 9628 0006, a dowód wniesie¬nia dołączyć do oferty. 4. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku wykonawcy (wpłaty). Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli zostanie uznany rachunek zamawiającego przed terminem składania ofert. 5. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy również załączyć do oferty z tym, że w sposób umożliwiający jego złożenie i przechowanie bez naruszania ofert, w Starostwie Powiatowym w Rybniku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy ). 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zawierające w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm. ), zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: www.bip.starostwo.rybnik.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach