Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Śmietanki - budowa placu zabaw i miejsca rekreacji wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2014-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Śmietanki - budowa placu zabaw i miejsca rekreacji wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Śmietanki - budowa placu zabaw i miejsca rekreacji wraz z infrastrukturą towarzyszącą i w szczególności obejmuje: 1) uporządkowanie terenu, 2) demontaż i montaż studzienki wodomierzowej wraz z kompletnym jej wyposażeniem, 3) wykonanie trawników dywanowych, 4) zmiana lokalizacji tablic do gry w koszykówkę, 5) wykonanie piłko chwytów, 6) wykonanie ścieżek i placyków, 7) wykonanie drewnianej wiaty, 8) wykonanie ogrodzenia działki, 9) wykonanie ogrodzenia placu zabaw, 10) dostarczenie i montaż ławek parkowych oraz kosza, 11) dostarczenie i montaż siatek do istniejących bramek, 12) dostarczenie i sadzenie krzewów, 13) roboty towarzyszące wynikające z uzgodnień wydanych w niniejszej sprawie, 14) opracowanie i zamontowanie tablicy informacyjnej w której określone zostaną zasady bezpiecznego użytkowania urządzeń usytuowanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia tz. regulaminu. Zadanie inwestycyjne wykonywane będzie w oparciu o przyjęte rozwiązania konstrukcyjne, oraz rozwiązania lokalizacyjne i geometryczne w zakresie rzeczowym do wykonania, wynikającym z nw dokumentów: 1. Projekt zagospodarowania terenu rekreacyjnego w m. Śmietanki, 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Roboty zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i ogrodniczej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. Parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne: 1. Oczyszczenie i uporządkowanie terenu wraz z wywozem nadmiaru ziemi i odpadów budowlanych w tym utylizacja- 2 500 m2, 2. Wymiana tj.demontaż i montaż istniejącej studzienki wodomierzowej na nową, 3. Trawniki dywanowe - 2 500m2 4. Ogrodzenie wys. 2,00 m wraz z furtkami i bramą, 5. Piłkochwyty wys. 6,00 m, 6. Ogrodzenie wys. 1,10m placu zabaw , 7. Urządzenia małej architektury - ławki parkowe - 6 szt, kosze na śmieci - 1 szt, 8. Dostarczenie siatek do bramek do piłki nożnej o szer. 5,00 m, 9. Ścieżki i placyki z kostki betonowej gr. 6 cm ograniczonej obrzeżami betonowymi, 10. Wykonanie wiaty w technologii drewnianej, 11. Dostarczenie i sadzenie krzewów żywopłotowych tj. pęchęrznicy kalino listnej z odmianami Diabolo i Lateus oraz pięciorników krzewiastych, w rowach o szerokości do 45 cm, z zaprawą dołów całkowitą ziemią urodzajną. 12. Pozostałe szczegółowe parametry i wymagania zgodne z dokumentami określonymi w pkt. 6. 2 SIWZ. Uwaga: Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo osób korzystających z terenu rekreacyjnego i użyć do budowy oraz do jego wyposażenia materiałów , które posiadają certyfikaty na znak bezpieczeństwa. Inne prace towarzyszące i wymagania zamawiającego przy realizacji zadania: Do wykonawcy należy: 1) Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci i przyłączy infrastruktury technicznej. 2) Wszystkie istniejące urządzenia infrastruktury technicznej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych. 3) Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót. 4) Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (w tym powierzchni terenu, chodników i placów, długości ogrodzeń, pow. terenów zielonych), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych w szczególności dotyczących sieci i instalacji występującej w obszarze objętym zamówieniem. 5) Wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. 6) Wykonawca powiadomi pisemnie przed planowanym rozpoczęciem robót właścicieli sieci i urządzeń znajdujących się w obrębie planowanej inwestycji o terminie przystąpienia do robót budowlanych. 7) Wykonawca powiadomi mieszkańców przyległych posesji poprzez pisemne ogłoszenia o planowanych pracach i utrudnieniach, 8) Wykonawca wykona odtworzenie terenów które uległy zniszczeniu w związku z prowadzonymi robotami. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania warunków realizacji inwestycji określonych w uzgodnieniach: nr STTCREZRS-SW-599/11 z dnia 25.05.2011r i TU-HP-1672 2011 z dnia 09.06.2011r. 10) Wykonawca w ramach realizacji robót związanych z przebudową urządzeń telekomunikacyjnych zobowiązany jest do pisemnego wystąpienia z 30 dniowym wyprzedzeniem o wyznaczenie upoważnionego przedstawiciela TP S.A. do sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami oraz do zgłoszenia zakończenia robót. 11) W przypadku pozyskania dodatkowych środków finansowych przez Zamawiającego, Wykonawca a także podwykonawcy i dalsi podwykonawcy mają obowiązek sporządzić niezbędne dokumenty dla instytucji współfinansującej inwestycję ( w tym szczegółowe harmonogramy rzeczowo-finansowe, harmonogram płatności, szczegółowe kosztorysy, raporty, dokumentację finansową, protokoły odbioru, rozliczenia bieżącego i całkowitego rzeczowego i finansowego zadania, rozliczenia kosztów oraz przedstawienia płatności z wykazaniem kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych, sporządzenie wymaganej sprawozdawczości do innych instytucji). Warunki realizacji przedmiotu zamówienia 1. Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykona kompleksowo zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie z zaleceniami wynikającymi z dokumentacji projektowej. 2. W ramach robót, o których mowa w pkt. I Wykonawca: zabezpieczy trwale i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy, będzie dbał o porządek na terenie budowy podczas wykonywania robót, uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót, zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i ponosi odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, będzie prowadził roboty w sposób wolny od przeszkód komunikacyjnych i będzie minimalizował utrudnienia w ruchu kołowym i pieszym, w szczególności umożliwi właścicielom przyległych nieruchomości bezpieczny dojazd i dojście do nieruchomości,zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizowanej osnowy geodezyjnej,zabezpieczy obiekt przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny,grunty zajęte w czasie realizacji inwestycji przywróci do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia,roboty objęte zamówieniem zobowiązuje się wykonać pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym zakresie. Uwzględniając specyfikę obiektu i warunki prowadzenia robót na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia robót pod względem technicznym i bezpieczeństwa, monitorowanie budowy podczas przerw technologicznych i przerw spowodowanych wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz ocena ryzyka dla zadania inwestycyjnego uwzględniająca zagrożenia jakie mogą wystąpić w okresie realizacji zadania w związku z prowadzonymi robotami, przyjętą technologią i sposobem wykonywania robót oraz uwzględniać ryzyko związane z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych w czasie realizacji zadania. Przed przystąpieniem do robót, o terminie rozpoczęcia prac budowlanych w obrębie urządzeń infrastruktury technicznej wykonawca zobowiązany jest powiadomić właścicieli tych urządzeń z odpowiednim wyprzedzeniem przed planowanym terminem rozpoczęcia prac. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z warunkami i zaleceniami właścicieli sieci infrastruktury technicznej. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia robót Jeżeli nastąpią uszkodzenia jakiegokolwiek elementu infrastruktury podziemnej lub naziemnej Wykonawca będzie zobowiązany do jego naprawy na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia w sposób zwyczajowo przyjęty pisemnie mieszkańców i właścicieli przyległych nieruchomości o terminie rozpoczęcia robót z 7-dniowym wyprzedzeniem, a także umożliwić odbiór nieczystości stałych z kontenerów umieszczonych na terenie przyległych nieruchomości. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych z dn. 16 kwietnia 2004r. wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek urządzeń i materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. W przypadku wątpliwości co do jakości zastosowanych urządzeń lub materiałów Zamawiający ma prawo przekazać urządzenie i/lub materiał do badań laboratoryjnych. Negatywny wynik badań spowoduje wstrzymanie odbioru przez zamawiającego. Każdy rodzaj robót, w których znajdą się materiały lub urządzenia nieodpowiadające normom i niezaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem. Wszelkie wskazane z nazwy materiały, urządzenia i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Traktować je należy jako przykładowe informacje. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów, urządzeń i technologii wymienionych w dokumentacji projektowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości, docelowego przeznaczenia oraz spełnionych funkcji i walorów użytkowych oraz bezpieczeństwa. Materiały muszą gwarantować realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową i zapewniać uzyskanie parametrów technicznych , jakościowych i użytkowych nie gorszych tj. takich samych lub lepszych od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ, muszą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu leży po stronie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności:roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres 4 lat, liczonej od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robót. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, mieszkańców jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót będą kierowane do Wykonawcy w celu ich wyjaśnienia lub załatwienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452362105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach