Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy zbiorniku wodnym w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej II etap

Gmina Koniecpol ogłasza przetarg

  • Adres: 42230 Koniecpol, ul. Chrząstowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35 51 881 , fax. 34 35 51 756
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
    ul. Chrząstowska
    42230 Koniecpol, woj. śląskie
    tel. 34 35 51 881, fax. 34 35 51 756
    REGON: 15139799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.koniecpol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy zbiorniku wodnym w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy zbiorniku wodnym w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej II etap, na działkach nr ewidencyjny gruntów 2581/3 i 2580 (obręb Koniecpol), obejmujący następujący zakres prac: 1) Wykonanie ciągów pieszych o szerokości 1,5m oraz ciągów pieszo – rowerowych o szerokościach 4,0m i 2,5m; na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i nawierzchni optymalnej żwirowo – gliniastej. Całość obramowana obustronnie obrzeżami betonowymi; 2) Montaż elementów małej architektury, w tym: a) ławki parkowe - szt. 14; konstrukcja stalowa, siedzisko i oparcie deski drewniane, montaż na stopach betonowych; b) kosze na śmieci w ilości 11 szt.; konstrukcja stalowo – żeliwna, kosz montowany na stałe do podłoża; pojemność min. 35L; c) montaż altany drewnianej o wymiarach 3x7m krytej gontem z grillem murowanym z kamienia; posadzka w altanie z kostki brukowej betonowej na podsypce, wraz z dostawą dwóch kompletów zestawów biesiadnych; d) montaż 1 szt. altany typu „grzybek”; e) montaż 4 szt. stanowisk wędkarskich o wymiarach 2x2m wykonanych z desek kompozytowych na belkach kompozytowych – całość montowana do belki obwodowej żelbetowej; 3) Wykonanie placu zabaw o nawierzchni piaskowej na powierzchni ok. 474m2 wraz z montażem urządzeń zabawowych w postaci: a) huśtawka kombinowana (1 szt.), z dwoma siedziskami – jedno typu „Bocianie gniazdo” drugie płaskie bez oparcia; konstrukcja huśtawki stalowa ocynkowana malowana proszkowo, montaż w podłożu na kotwach stalowych i stopach betonowych; b) zestaw zabawowy (1 szt.), w formie statku, słupy nośne z drewna klejonego, montaż na kotwach stalowych i stopie betonowej, elementy metalowe ocynkowane malowane proszkowo, W skład zestawu wchodzą m.in. dwa pokłady, maszt drewniany, zjeżdżalnia, pomosty tunelowe z rury, trap wspinaczkowy, wejście linowe; c) sprężynowiec „wieloryb” (1 szt.) - bujak na sprężynie, konstrukcja ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy kolorowe z HDPE, montaż do podłoża za pomocą kotwy stalowej i stopy betonowej; d) sprężynowiec „Windsurfing” (1 szt.) – jednoosobowy bujak na sprężynach w kształcie deski windsurfingowej; konstrukcja metalowa, ocynkowana, malowana proszkowo, elementy kolorowe z płyty HDPE, montaż do podłoża za pomocą kotew stalowych i stopy betonowej; e) karuzela pionowa (1 szt.) – konstrukcja ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, antypoślizgowa płyta podestowa HDPE, elementy złączne ze stali nierdzewnej, montaż na kotwach stalowych i stopie betonowej; f) piaskownica (1 szt.), w kształcie statku, konstrukcja ze stali cynkowej malowanej proszkowo, siedziska i elementy kolorowe z HDPE, elementy złączne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego; wraz z dostawą piasku do piaskownicy; 4) Nasadzenia drzew liściastych w ilości 45 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA: Do projektu budowlanego dołączono przedmiar robót, który stanowi element informacyjny i służy jedynie do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu. Jeżeli projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570) oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu, Nr konta: 62 8276 0003 2000 0000 0635 0014 z adnotacją: „Wadium – zagospodarowanie terenu przy zbiorniku wodnym w Koniecpolu – etap II", 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w oddzielnej kopercie/opakowaniu w kancelarii (pokój nr 17 – parter) Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, przed upływem terminu składania ofert, natomiast kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Kopertę/opakowanie zawierającą oryginał dokumentu wadialnego należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy z adnotacją: „Wadium – Zagospodarowanie terenu przy zbiorniku wodnym w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej II etap”. Z dokumentu wadialnego winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w gwarancji wadialnej winni być wymienieni wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - do oferty należy dołączyć dowód nadania przelewu na rachunek Zamawiającego podany w ust. 3 pkt 1), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione prawidłowo, jeżeli środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego podane w ust. 3 pkt 1) przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (czytelne podpisy, lub parafa i pieczęcie imienne), lub mieć postać aktu notarialnego lub potwierdzonej notarialnie kopii; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - w oryginale; 4) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach