Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy

GMINA WIELISZEW ogłasza przetarg

  • Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WIELISZEW
    ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1
    05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
    REGON: 013270577
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie Zamawiającemu do użytkowania przedmiotu umowy polegającego na wykonaniu zagospodarowania terenu przy budynku Urzędu Gminy w Wieliszewie, w podziale na 3 etapy:▪ Etap 1 – przebudowa ulicy K. K. Baczyńskiego na odcinku od ul. Modlińskiej do al. Solidarności,▪ Etap 2 – utwardzenie terenu na działkach ewidencyjnych nr 45/7, 50/7, 44/259 w rejonie ul. Książęcej i ul. K. K. Baczyńskiego,▪ Etap 3 – remont nawierzchni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach ewidencyjnych nr 46/1, 46/2, 46/9, 46/10, 46/11, 46/12, 51.W zakresie prac w etapie 1 przewidziane są następujące roboty:- roboty przygotowawcze - przebudowa skrzyżowania - wykonanie zatok autobusowych wraz z peronami - przebudowa słupa oświetleniowego - przebudowa chodnika - wymiana wpustów ulicznych- przebudowa ogrodzenia- montaż elementów stałej organizacji ruchu - wykonanie zieleńca W zakresie prac w etapie 2 przewidziane są następujące roboty:- roboty przygotowawcze- wycinka drzew i krzewów - wykonanie utwardzenia terenu- wykonanie elementów odwadniających - wykonanie oświetlenia - wykonanie monitoringu- wymiana oświetlenia w ciągu ul. K.K. Baczyńskiego (6 stanowisk) wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni oraz poboczy - przebudowa ogrodzenia – roboty wykończeniowe- montaż elementów stałej organizacji ruchu - wykonanie zieleńcaW zakresie prac w etapie 3 przewidziane są następujące roboty:- roboty przygotowawcze- wycinka drzew i krzewów na podstawie uzyskanego przez Inwestora pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów - remont chodników, miejsc postojowych, jezdni manewrowych wraz z wykonaniem dodatkowych miejsc postojowych - remont oświetlenia wraz z wykonaniem nowych punktów świetlnych- wykonanie zasilenia szlabanów, zabezpieczone do późniejszego montażu szlabanu- remont systemu odwodnienia terenu- wykonanie zieleńca wraz z nasadzeniami- przebudowa monitoringu- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych- montaż elementów stałej organizacji ruchu- montaż elementów małej architektury- roboty wykończeniowe Podczas wykonywania prac należy:1) ogrodzić teren budowy,2) wyznaczyć bezpieczne przejścia, 3) zabezpieczyć ciągi komunikacyjne do Urzędu i przyległych jednostek – przedszkole i przychodnia,4) materiał z rozbiórki zutylizować,5) tymczasowe zasilenie oświetlenia ulicznego na odcinku od S27 do L30 kablem AsXSn po zdemontowaniu przekazać inwestorowi, 6) wykonać wiaty przystankowe, 7) wymiana przyłącza elektroenergetycznego do budynku technicznego na działce 45/4 z naziemnego na kablowe przewodem YAKY 5x35mm2 o długości około 40m, 8) zabezpieczyć piły tarczowe przeciwpyłowo, 9) udzielić gwarancji na utrzymanie zieleni na 1 rok – warunki gwarancji opisane w umowie.W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania wykonanych nasadzeń w dobrej kondycji zdrowotnej, zachowując wymagane dla poszczególnych gatunków roślin cechy, poprzez wykonywanie prac pielęgnacyjnych polegających w szczególności na: − uzupełnianiu ściółki w miarę potrzeb, w tym dosypanie raz w roku wiosną warstwy 2,5 cm (kora tej samej frakcji); − odchwaszczaniu 2 razy w miesiącu oraz koszenie minimum 1 raz w miesiącu;− nawożeniu nasadzeń 1 raz w roku; − wykonaniu cięć formujących nasadzonych roślin – zgodnie z cechami gatunku; − wykonaniu cięć sanitarnych – na bieżąco, w miarę potrzeb; − usuwaniu fizjologicznie obumarłych roślin – na bieżąco; − usuwaniu przekwitłych kwiatostanów – zgodnie z cechami gatunku; − ochronę przed szkodnikami i chorobami – opryski prewencyjne i interwencyjne, przy użyciu preparatów dopuszczonych do stosowania w terenach zieleni. Podstawą do wymiarowania jest projekt drogowy. Projekt architektury krajobrazu jest uzupełnieniem projektu drogowego oraz pozostałych branż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 85 1020 1042 0000 8702 0372 0406.5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymNie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości min. 1 000 000,00 zł.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie dróg, ulic, placów manewrowych związanych z ułożeniem kostki brukowejo powierzchni min. 2 tys. m2 oraz zagospodarowaniu terenów zielonycho powierzchni min. 3 tys. m2 o łącznej wartości min. 2 000 000,00 zł brutto.Jako wykonanie (zakończenie) roboty budowlanej należy rozumieć doprowadzenie do wystawienia protokołu odbioru końcowego)b) dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:osoba do pełnienia funkcji Kierownik budowy:- wymagana liczba osób: 1;Kwalifikacje zawodowe:Posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie do kierowania:1) robotami budowlanymi w specjalności drogowej,2) robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych.Dopuszcza się łączenie powyższych funkcji przez jedną osobę w ramach posiadanych przez nią uprawnień.8.2.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków, o których mowa powyżej Wykonawcy wykazują łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach