Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy ulicy Topolowej w Łazach - parking i droga łącząca ulicę Topolową z ulicą Wiejską, wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez wykup wierzytelności - ETAP I

Urząd Miejski w Łazach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6729326
  • Data zamieszczenia: 2010-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łazach
    ul. Traugutta 15 15
    42-450 Łazy, woj. śląskie
    tel. 032 6729326
    REGON: 00052763500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazy.bip.jur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy ulicy Topolowej w Łazach - parking i droga łącząca ulicę Topolową z ulicą Wiejską, wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót poprzez wykup wierzytelności - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Roboty budowlane a)rozbiórka istniejących chodników, krawężników, obrzeży, nawierzchni placu składowego i jezdni, rozbiórka ogrodzenia betonowego, rozbiórka budynków, b)wykonanie koryt pod chodniki, zjazdy i poszerzenie jezdni, c)wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji, elementów ulicy i ziemi z korytowania na miejsce wskazane przez inwestora, d)odkopanie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, założenie na nich dwudzielnych rur ochronnych z HDPE o śr. 110 mm i zasypanie rowów kablowych, e)wykonanie warstwy odsączającej na poszerzeniu jezdni, pod podbudową parkingu i drogi łącznikowej, f)wykonanie podbudowy pod jezdnię i parking z mieszanki tłuczniowej 0/63, g)ułożenie nowych krawężników na ławie betonowej z oporem, h)ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych 8x25, i)wykonanie podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0/31,5 pod chodniki i zjazdy, j)budowa parkingu z kostki brukowej betonowej gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o powierzchni 1730,50m 2 dla 73 samochodów osobowych, k)przesuniecie jezdni ulicy Topolowej na wysokości pływalni o 1,30 m w kierunku południowym, aby zachować skrajnię drogową od strony rury zjeżdżalni wodnej wychodzącej poza obrys budynku pływalni, l)oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową, m)ułożenie warstwy wiążącej gr. 4 cm z betonu asfaltowego na poszerzeniu ulicy Topolowej i całym łączniku do ulicy Wiejskiej - 494,20m2, n)ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm na ulicy Topolowej i na drodze łącznikowej do ulicy Wiejskiej - 494,20 m2, o)budowa dwóch studzienek ściekowych i przykanalików, p)ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej -270,60 m2, q)ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - 21,56 m2, r)oświetlenie całego parkingu (12 lamp parkowych- słup aluminiowy wysokości 4 m i 1 lampa uliczna- słup aluminiowy wysokości 8 m), s)docelowe oznakowanie pionowe i poziome; 2.Usługa bankowa dotycząca sprzedaży (wykupu) wierzytelności pieniężnej przysługującej Wykonawcy względem Zamawiającego przez dany bank; usługa bankowa polegać będzie na dokonaniu sprzedaży (wykupie wierzytelności przez dany bank, o wartości wykonanych robót budowlanych przez Wykonawcę wraz z należnym podatkiem VAT; 2.1. Wykonawca jako Zbywca zapewnia, a tym samym zobowiązuje się, że: a)podpisze pod rygorem nieważności w formie pisemnej umowę o (sprzedaż) wykup wierzytelności z wybranym przez siebie bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania niniejszej umowy z Zamawiającym; b)wykupem wierzytelności będzie objęta faktura za wykonane roboty budowlane; c)całkowity wykup wierzytelności będzie dokonany przez bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od odbioru końcowego wykonanych robót i po uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie; d)spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego od 31 stycznia 2011 roku do 31 grudnia 2015 roku w równych ratach miesięcznych; e)system spłaty - stała rata kapitałowa, odsetki wyłącznie od niespłaconego kapitału według stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie Wykonawcy; f)odsetki będą naliczane w okresach miesięcznych i płatne przez Zamawiającego w terminie 14 dni od zakończenia miesiąca, w którym zostały naliczone;g)bank w terminie 5 dni od zakończenia każdego miesiąca będzie przekazywał Zamawiającemu informację o wysokości należnych odsetek wraz ze wskazaniem numeru rachunku bankowego, na jaki należy przekazać płatność; h)wysokość stawki WIBOR 1M będzie ustalana na podstawie danych publikowanych w dzienniku Rzeczpospolita z ostatniego dnia miesiąca. W przypadku braku danych dotyczących stawki WIBOR 1M w dniu , w którym powinna być określona dla potrzeb niniejszej Umowy, obowiązuje stawka WIBOR 1M z najbliższego dnia poprzedzającego, w którym stawka ta będzie dostępna; 2.2. Zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, 2.3. Warunkiem nabycia Wierzytelności przez Bank jest każdorazowo potwierdzenie kwoty Wierzytelności przez Zamawiającego na protokole odbioru robót i fakturze VAT wystawionej przez Wykonawcę. Zamawiający przedstawi w Banku kartę wzorów podpisów osób upoważnionych do akceptacji faktur VAT; 2.4. Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty zadłużenia przed terminem ostatniej spłaty, a odsetki będą pobrane wyłącznie od faktycznego stanu zadłużenia w dniu spłaty; 2.5. Z tytułu wcześniejszej spłaty Wierzytelności Zamawiający nie poniesie jakichkolwiek dodatkowych kosztów prowizji czy opłat; 2.6. Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty: a)bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, b)spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniającej warunki zawarte w SIWZ, c)wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez instytucję finansującą bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące, d)instytucja finansująca Wykonawcę, nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innej instytucji finansującej lub osobie trzeciej, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa składająca się z następujących opracowań: a)Projekt budowlany (obowiązuje tylko w zakresie części dotyczącej ETAPU I zgodnie z rysunkiem Projektu Zagospodarowania terenu część I - czerwona przerywana linia) b)Projekt zagospodarowania terenu - branża drogowa, zawierający zakres ETAPU I, części drogowej c)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (branża: drogowa i elektryczna) d)Przedmiary robót (branża: drogowa i elektryczna) 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2006 r. Nr156, poz. 1118 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. Użyte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. 5 .Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót). 6.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu materiału oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierających wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach