Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy ul. Biernackiego na wysokości Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 w Opocznie.

Gmina Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26300 Opoczno, ul. Staromiejska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 363 137 , fax. 447 363 111
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
    ul. Staromiejska 6
    26300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 363 137, fax. 447 363 111
    REGON: 59064837900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy ul. Biernackiego na wysokości Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 w Opocznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu przy ul. Biernackiego na wysokości Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 w Opocznie. Zakres robót: Realizacja w/w zadania obejmuje zagospodarowanie trenu przy ul. Biernackiego na wysokości Zespołu Szkół Samorządowych nr 1 w Opocznie - działki nr 120/14, 120/15, 120/17, 120/18, 57/22, 57/13 ,120/19, 120/21, 120/22, 120/23 w obrębie nr 13 w zakresie dostaw i montażu urządzeń małej architektury: ławki, ławki z tablicą informacyjną, donice, kosze z segregacją odpadów, krzewy ozdobne, nasadzenia oraz niwelacji terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233293-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto: Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Aktualne na dzień składania oświadczenia wstępne - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 4 do SIWZ. Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. c) Wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ . Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje opisanych w przedmiarze. Pozycje, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie ( nie wypełnione pozycje przedmiaru przez wykonawcę) nie będą dodatkowo opłacane po wykonaniu prac, gdyż Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w przedmiarze. Zaleca się wypełnienie przez Wykonawców, kosztorysów ślepych scalonych w wersji przedstawionej przez Zamawiającego. d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną