Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej Nr 11 i Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Puławach

Miasto Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 458 60 35 , fax. 81 458 61 99
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Puławy
    Lubelska 5
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 458 60 35, fax. 81 458 61 99
    REGON: 43101937100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej Nr 11 i Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej Nr 11 i Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Puławach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I: Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej Nr 11 w Puławach, przy ul. Legionu Puławskiego 8, działki o nr ew. 3083, 3087/32; Części I przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie deptaka do wypoczynku biernego w strefie frontowej szkoły, tj.: wykonanie chodników i drogi o nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie ogrodzenia, wykonanie oświetlenia terenu, zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury, wycinka drzew i krzewów oraz cięcie pielęgnacyjne zieleni zachowanej, nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej oraz wykonanie nowych trawników wraz z roczną pielęgnacją. Część II: Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 3 w Puławach ul. Pileckiego, działka o nr ew. 3083. Części II przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie ogólnodostępnego placu zabaw dla młodszych i starszych dzieci wraz z pasem terenu przeznaczonym do wypoczynku biernego, tj. zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, wykonanie nawierzchni syntetycznych wylewanych i typu krata, nawierzchni piaszczystych, z kostki betonowej oraz wodoprzepuszczalnych z kruszywa naturalnego trwale zespolonego spoiwem poliuretanowym, wykonanie ogrodzenia, wykonanie oświetlenia terenu, wykonanie monitoringu terenu, wycinka drzew i krzewów oraz cięcie pielęgnacyjne zieleni zachowanej, nasadzenie zieleni niskiej i wysokiej oraz wykonanie nowych trawników wraz z roczną pielęgnacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części I: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), dla części II: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach tego podmiotu. 3. Formularz cenowy- wraz z ofertą. 4. Kosztorys uproszczony – wraz z ofertą. 5. Kosztorys szczegółowy wraz z wykazem materiałów i sprzętu – na wezwanie Zamawiającego, przed podpisaniem umowy. 6. Harmonogram rzeczowo-finansowy – na wezwanie Zamawiającego, przed podpisaniem umowy. 7. Opłacona polisa ubezpieczenia prac i robót montażowo-budowlanych wraz z całym sprzętem i narzędziami od wszystkich ryzyk (umowa CAR/EAR) z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż wartości umowy brutto i okresem ubezpieczenia na pełny okres realizacji robót budowlano-montażowych (tj. od dnia zawarcia umowy do ostatniego dnia miesiąca następującego po umownym terminie realizacji robót) - na wezwanie Zamawiającego, przed podpisaniem umowy. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – umowa regulująca współpracę tych Wykonawców – na wezwanie Zamawiającego, przed podpisaniem umowy. 9. Oświadczenie Wykonawcy / Podwykonawcy o osobach zatrudnionych na umowę o pracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach