Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy SP ZOZ w Białobrzegach Spółka z o.o. wraz z budową miejsc postojowych

POWIAT BIAŁOBRZESKI ogłasza przetarg

  • Adres: 26-800 Białobrzegi, Plac Zygmunta Starego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486133414 , fax. 486133420
  • Data zamieszczenia: 2023-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT BIAŁOBRZESKI
    Plac Zygmunta Starego 9
    26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
    tel. 486133414, fax. 486133420
    REGON: 670223132
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy SP ZOZ w Białobrzegach Spółka z o.o. wraz z budową miejsc postojowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – krótki opis przedmiotu zamówienia:UWAGA: Zakres robót objętych zamówieniem dotyczy działek o nr 1534/2 oraz 1534/4 i jest zgodny z załączonym przedmiarem i kosztorysem ofertowym .UWAGA: Budynek ZOZ będzie czynny w trakcie realizacji robót. Wykonawca musi zapewnić stały dostęp do budynku.Karczowanie krzaków 8,00m2, Wycinka drzew 2szt., rozbiórki nawierzchni łącznie 1336,00m2, rozbiórka krawężników i obrzeży łącznie 451,00 m, demontaż słupów energetycznych 2,0 szt., wykonanie koryta o gł. 20, 25, 30 cm łącznie 2215,00m2, wykonanie studzienek ściekowych fi 50cm 8,00 kpl., wykonanie studni żelbetowych fi 120cm 2,00 kpl., wykonanie przykanalików z rur PVC fi 160 mm - 53,00m, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm – 2215,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm o gr 20 i 15 cm lącznie 1861,00 m2, Wykonanie podbudowy z GSC 2,5MPa – 344,00 m2, wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych – 407,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 5cm z betonu asfaltowego AC11S 1376,00m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6cm w kolorze niebieskim (miejsca dla niepełnosprawnych)- 78,00 m2, wykonanie oznakowania poziomego, grubowarstwowego 20,80 m2, ustawienie oznakowania pionowego 8 słupków, 12 tablic, ustawienie krawężnika „15” na ławie betonowej 383,00 m, ustawienie obrzeży bet. „8” - 95,0 m, wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm kolorowej – 344,00m2, wykonanie trawników – 1373,00m2, regulacja urządzeń infrastruktury łącznie 8,0szt..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A.Nr 48 1240 5703 1111 0000 4906 89774. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnychna rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,w postaci elektronicznej.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu z wadium.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniudotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, należycie wykonał 1 zamówienie polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, owartości całego zamówienia nie mniejszej niż 70 000 zł wykonanej dla organów administracji publicznej lub ich związków narzecz których usługi zostały wykonane.b) Wykonawca dysponuje, albo będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia,2 osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówieniaw zakresie zgodnym z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2021 r.,poz.1990 z późn.zm.).c) Wykonawca dysponuje, albo będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia,1 osobą posiadającą wiedzę i umiejętności w wykonywaniu gleboznawczej klasyfikacji gruntów.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnieod charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertązobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Z treści tego zobowiązania (albo innych dowodów) powinien wynikać:a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego;b) Sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasobyprzy wykonywaniu zamówieniac) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach