POWIAT BIAŁOBRZESKI ogłasza przetarg
- Adres: 26-800 Białobrzegi, Plac Zygmunta Starego 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486133414 , fax. 486133420
- Data zamieszczenia: 2023-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT BIAŁOBRZESKI
Plac Zygmunta Starego 9
26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
tel. 486133414, fax. 486133420
REGON: 670223132 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy SP ZOZ w Białobrzegach Spółka z o.o. wraz z budową miejsc postojowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – krótki opis przedmiotu zamówienia:UWAGA: Zakres robót objętych zamówieniem dotyczy działek o nr 1534/2 oraz 1534/4 i jest zgodny z załączonym przedmiarem i kosztorysem ofertowym .UWAGA: Budynek ZOZ będzie czynny w trakcie realizacji robót. Wykonawca musi zapewnić stały dostęp do budynku.Karczowanie krzaków 8,00m2, Wycinka drzew 2szt., rozbiórki nawierzchni łącznie 1336,00m2, rozbiórka krawężników i obrzeży łącznie 451,00 m, demontaż słupów energetycznych 2,0 szt., wykonanie koryta o gł. 20, 25, 30 cm łącznie 2215,00m2, wykonanie studzienek ściekowych fi 50cm 8,00 kpl., wykonanie studni żelbetowych fi 120cm 2,00 kpl., wykonanie przykanalików z rur PVC fi 160 mm - 53,00m, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm – 2215,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm o gr 20 i 15 cm lącznie 1861,00 m2, Wykonanie podbudowy z GSC 2,5MPa – 344,00 m2, wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych – 407,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 5cm z betonu asfaltowego AC11S 1376,00m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6cm w kolorze niebieskim (miejsca dla niepełnosprawnych)- 78,00 m2, wykonanie oznakowania poziomego, grubowarstwowego 20,80 m2, ustawienie oznakowania pionowego 8 słupków, 12 tablic, ustawienie krawężnika „15” na ławie betonowej 383,00 m, ustawienie obrzeży bet. „8” - 95,0 m, wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm kolorowej – 344,00m2, wykonanie trawników – 1373,00m2, regulacja urządzeń infrastruktury łącznie 8,0szt.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A.Nr 48 1240 5703 1111 0000 4906 89774. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnychna rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,w postaci elektronicznej.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu z wadium.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniudotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, należycie wykonał 1 zamówienie polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków, owartości całego zamówienia nie mniejszej niż 70 000 zł wykonanej dla organów administracji publicznej lub ich związków narzecz których usługi zostały wykonane.b) Wykonawca dysponuje, albo będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia,2 osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówieniaw zakresie zgodnym z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2021 r.,poz.1990 z późn.zm.).c) Wykonawca dysponuje, albo będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia,1 osobą posiadającą wiedzę i umiejętności w wykonywaniu gleboznawczej klasyfikacji gruntów.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnieod charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertązobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Z treści tego zobowiązania (albo innych dowodów) powinien wynikać:a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego;b) Sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasobyprzy wykonywaniu zamówieniac) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-04
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
Dodano: 2024-05-10 - Modernizacja technologii kuchni wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-10 - Zaprojektuj i wybuduj: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu parku kieszonkowego w ramach budżetu obywatelskiego Park kieszonkowy
Dodano: 2024-05-10 - Remont pustostanu lokalu mieszkalnego przekazanego do jednorazowej dyspozycji dla Dzielnicy Włochy – lokal nr 1 w budynku przy ul. Jezuickiej 6/8 w zasobach administrowanych przez ZGN Śródmieście
Dodano: 2024-05-10 - Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
Dodano: 2024-05-10 - Przystosowanie budynku Stołówki Centralnej Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 2 dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-05-10 - SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
Dodano: 2024-05-10 - „Rozbudowa drugiej klatki schodowej w ramach rozbudowy i przebudowy budynku Ośrodka Edukacji Regionalnej w Lipiance”
Dodano: 2024-05-10 - „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
Dodano: 2024-05-09 - SVA/U/4620-41/2024 Docieplenie budynku magazynowo - warsztatowego nr 3 i 25 na terenie JW w Warszawie przy ul. Nieświeskiej 54/56.
Dodano: 2024-05-09