Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy SP w Kruszynie - utworzenie przestrzeni sensoryczno-edukacyjnej oraz małej architekt. ogrodowej i nasadzeń roślin na działce 75/8 .

GMINA SICIENKO ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 31 17 431/432 , fax. 52 31 17 400
  • Data zamieszczenia: 2023-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SICIENKO
    Mrotecka
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 31 17 431/432, fax. 52 31 17 400
    REGON: 092350694
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy SP w Kruszynie - utworzenie przestrzeni sensoryczno-edukacyjnej oraz małej architekt. ogrodowej i nasadzeń roślin na działce 75/8 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Kruszynie polegając na utworzeniu przestrzeni sensoryczno-edukacyjnej oraz małej architektury ogrodowej i nasadzeń roślin do istniejącego krajobrazu i charakteru budynku na działce 75/8 w miejscowości Kruszyn” 2. Zakres zamówienia obejmuje następujące zakresy:1/ wykonanie zaprojektowanych nawierzchni, ścieżek połączonych z układem komunikacji zewnętrznej:a) nawierzchnia darniowana,b) nawierzchnia gruntowa klepiskowa,c) nawierzchnia z płyt betonowych chodnikowych w trawie,d) nawierzchnia z deski chodnikowej betonowej,2/ obsadzenie terenu zielenią wg. założeń projektowych oraz wykonanie nawierzchni trawiastej:a) drzewab) krzewyc) byliny,d) pnącza,Na Wykonawcy spoczywał będzie obowiązek pielęgnacji roślin w okresie udzielonej gwarancji. W zakresie pielęgnacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zgodnie z zasadami agrotechniki i w odpowiednich terminach agrotechnicznych odchwaszczania, nawożenia, usuwania odrostów korzeniowych, poprawiania misek, okopczykowania roślin jesienią, rozgarnięcia kopczyków i uformowania misek wiosną, wymiany uschniętych lub uszkodzonych nasadzonych roślin, wymiany zniszczonych palików i wiązadeł, cięć pielęgnacyjnych i formujących. Wykonawca nie będzie zobowiązany do wykonywania podlewania i koszenia trawy. Częstotliwość tych zbiegów zostanie ustalona przez Wykonawcę a Zamawiający dokona ich zgodnie z zaleceniami Wykonawcy.Wykonawca jest zobowiązany wykonać nasadzenia w trakcie terminu realizacji zamówienia tj. 12 tygodni od dni podpisania umowy z uwzględnieniem okresu zapewniającego odpowiednie warunki agrotechniczne i optymalne warunki pogodowe.3/ wykonanie i montaż elementów małej architektury w tym:a) altana z tablicą do rysowania, dzwonkami i trójkątami,b) pergola z płotkami z tkaniny,c) równoważnia zygzak,d) ścieżka z drewna z wzorami,e) bębny,f) tablica memory,g) karuzela z drewna akacjowego,h) karmnik - domek heski,i) ławki z prefabrykatów,j) pojemniki na deszczówkęk) hotel dla pszczół,l) tablica informacyjno - edukacyjna,m) ścieżka sensoryczna,n) ogród warzywny,4/ prace dendrologiczne – karczowanie drzew, pielęgnacja istniejących drzew oraz przygotowanie terenu do prowadzenia prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadiumalbo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.: BankSpółdzielczy w Bydgoszczy o/Sicienko, Nr rachunku: 57 8142 1046 0000 0127 5000 0013, wpisując w tytuł przelewu nazwęzadania na jakie jest wnoszone.6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie datawpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.7. Jeżeli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, wykonawca przekaże zamawiającemu oryginał gwarancji lubporęczenia w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcędokumentu, poprzez dołączenie do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczeniezgodnie z wzorem stanowiącym załączniki 2 do SWZ oraz wykażą, że:a) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższymwyszczególnieniem:- co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane dokierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz która spełnia warunek określony w art.37c ustawy dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (przez co najmniej 18 miesięcy brała udział wrobotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeumbędącego instytucją kultury).Osoba wymieniona w niniejszym rozdziale pkt 2 p.pkt 4) lit. a) powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą zdnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji iRozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 8318) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, którezostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszczasię kwalifikacje równoważne do w/w zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawobudowlane.b) dysponują sprzętem i narzędziami niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego Wykonawca powiniendysponować na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną koparką, jedna spycharką, jednym środkiem transportu do 3,5t, elektronarzędziami oraz ewentualnie innym sprzętem w ocenie Wykonawcy niezbędnym w celu właściwej realizacjizamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach